Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heppsann! Et kort spørsmål, vet noen om noen butikker i Oslo (helst ikke så langt fra sentrum/Majorstua) der man får kjøpt snippkjole? Har et par kandidater, men hvis noen har noen idéer setter jeg pris på det.

 

EDIT: Løst, se to poster nedenfor

Endret av knatten
Lenke til kommentar

Ja, har tenkt på det, de skriver hvertfall om snippkjole på sine hjemmesider. Det samme gjør f.eks. Follestad og Chris. Ellers har jeg notert meg at jeg kan sjekke Vic, Kase og Nordseth Match. Noen flere forslag?

 

EDIT: Løst:

Kase: Livkjole i ren ull, skjorte, vest og sløyfe til ca. 7500,-.

Nordseth Match, Follestad og F. Jacobsen: Frislid livkjole i ull/polyester, skjorte, vest og sløyfe til ca. 6200,-.

F. Jacobsen: Frisliden over, og en i rent ull (annet merke) til ca. 10.000 uten skjorte/vest/sløyfe

Varners: Hadde ikke

Vic: Sjekket ikke

Dressmann v. Egertorvet: Full pakke for ca. 5000,-. Ull/polyestser, kvaliteten var dårligere enn hos alle de andre. Slappere stoff og en litt ufin "tråkling" ved kraven. Pluss for at de var de eneste som hadde livkjole på lager, og de hadde mange.

 

Så til vinneren:

Chris: Chris har avtale med nesten alle losjene i Oslo-området, og har derfor mye større volum enn de andre, og dermed lavere pris. Her får man full pakke til under 5000,-, med livkjole fra President i ull og polyester. Den gav ca. samme kvalitetsinntrykk som Frisliden nevnt over, og mye bedre enn Dressmann. Vi kommer trolig til å handle her om kort tid.

Endret av knatten
Lenke til kommentar
det [er] ofte bare store størrelser

5511179[/snapback]

Synes generelt det er vanskelig å finne klær i små størrelser, uten at det trenger å være snakk om salg.

5511204[/snapback]

 

Jeg sliter med det der o.0

 

Går ofte og leter i flere timer etter bukser som er 28" rundt livet. Ekstremt hard-to-find.

Lenke til kommentar
Hva syns folk om denne..?

Syns den var litt småstilig..

 

6-tallet var muligens litt dominerende..

5562933[/snapback]

 

Denne ville jeg likt å gå rundt i, bare 6-tallet ikke var trykt der.. Men jeg ville ha foretrukket at den er rødt eller grønt.. Kan ha noe med at jeg ikke akkurat digger hvite klær..

Lenke til kommentar
Hva syns folk om denne..?

Syns den var litt småstilig..

 

6-tallet var muligens litt dominerende..

5562933[/snapback]

Noen som vet om noen nettbutikker som selger slike, utenom Stress.no..?

De hadde den bare i Small og Medium, noe jeg ikke akkurat passer inn i.. :)

 

Finner den (eller noe lignende) ikke i noe butikk (hvilke butikker selger det?) på Gjøvik.. :(

 

whtgreenfront.jpg

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...