-sebastian- Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Skal til Krakow i høstferien, og lurte på om noen visste hvordan det er med klær der? Har de skikkelige merker, og hvordan er disse priset i forhold til i resten av verden? Sebastian Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det hadde jo vært fint om du kunne definere "skikkelige" merker, før vi kan komme med et relevant svar til spørsmålet ditt... Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg prøvde en Barbour Bardon i dag i størrelse M (de hadde ikke S). Hadde bare t-skjorte på meg når jeg prøvde den, så den føltes litt stor. Er 189 cm høy, og veier 70 kg. Er M riktig størrelse for meg? Noen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hvor god plass har folk i oilskin-jakkene sine? Jeg prøvde Beaufort i både 36 og 38, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Noen som har noen formening om hvilken jakke hadde valgt av Bristol og Beaufort? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Nå har jeg riktignok Baker, som i prinsippet er en International, og har bånd rundt livet, men litt plass skal det jo være i oilskinjakker. Oilskinjakker er imo penest når de henger litt, og ikke sitter som støpt rundt kroppen. 1 Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Randomkoreandude? Bestilte noen ting til en verdi av $230 via ham for en stund siden, fikk ham til å fjerne merkelappene, sette verdien til $30 og markere pakken som en gave. Postens vurdering? Ikke tollpliktig. Dumt det ikke gikk like smertefritt for deg Not bad, hvor lenge var dette siden? Man burde alltid merke varene for under 200 kroner, hvis du ønsker å unngå toll. Det er med gave og sånn kan fort bli mye tull. Vel, vet ikke hvor troverdig det ville være. Fikk derfor markert den til 700 ellns. Endret 24. september 2012 av oOleE Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Kjøpte meg en PRL genser i merinoull. Kan den kjøres i maskin på ullprogram? Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg prøvde en Barbour Bardon i dag i størrelse M (de hadde ikke S). Hadde bare t-skjorte på meg når jeg prøvde den, så den føltes litt stor. Er 189 cm høy, og veier 70 kg. Er M riktig størrelse for meg? Noen? Når du har prøvd den på deg vet vel du bedre enn oss om den passer på deg selv?? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som har prøvd Turnbull & Asser sine custom shirts? Litt mageknip av å skulle måle meg selv. http://store.turnbullandasser.co.uk/Custom_Shirt Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hvor lenge skal egentlig en jeans holde? Kjøpte en Hugo Boss jeans i mars, og no er den revnet i skrittet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Kjøpte meg en PRL genser i merinoull. Kan den kjøres i maskin på ullprogram? Første du gjør er å vaske den? Med mindre du har bæsjet på den, ikke vask den hvis ikke nødvendig. PRL merino wool: Dry clean only. Ullprogram går vel fint, men ha andre tekstiler oppi også. Endret 24. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hvor god plass har folk i oilskin-jakkene sine? Jeg prøvde Beaufort i både 36 og 38, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Noen som har noen formening om hvilken jakke hadde valgt av Bristol og Beaufort? Satt ikke min Bristol i S perfekt på deg med kun skjorte under? Selv hadde jeg foretrukket at min var enda litt strammere enn det den er, så jeg ville gått for S om jeg var deg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hvor god plass har folk i oilskin-jakkene sine? Jeg prøvde Beaufort i både 36 og 38, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Noen som har noen formening om hvilken jakke hadde valgt av Bristol og Beaufort? Jeg er ca 1,85 m, 80 kg, Jeg har 38 i Beaufort og får en dressjakke/blazer under, uten at det skaper noen særlige problemer. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Kjøpte meg en PRL genser i merinoull. Kan den kjøres i maskin på ullprogram? Første du gjør er å vaske den? Med mindre du har bæsjet på den, ikke vask den hvis ikke nødvendig. PRL merino wool: Dry clean only. Ullprogram går vel fint, men ha andre tekstiler oppi også. Nei, det er ikke det første jeg gjør. Det er det første jeg spør om. Takk for tips! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hva er det egentlig f.eks 38" refererer til i Barbour jakke-størrelse? I følge oversikten er jo ingen av de faktiske målene 38 tommer. http://www.countryattire.com/barbour-bedale-wax-jacket-sage-mwx0018sg91-a320.html Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hvor god plass har folk i oilskin-jakkene sine? Jeg prøvde Beaufort i både 36 og 38, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Noen som har noen formening om hvilken jakke hadde valgt av Bristol og Beaufort? Satt ikke min Bristol i S perfekt på deg med kun skjorte under? Selv hadde jeg foretrukket at min var enda litt strammere enn det den er, så jeg ville gått for S om jeg var deg. Jo, men det var vel en god stund siden og jeg er rimelig sikker på at jeg veide et par kg mindre da. Nå er jeg 183 cm/73 kg. Jeg prøvde Beaufort i 36 som av det jeg kan lese på størrelsekartet til barbourbymail er omtrent som Bristol i S, og følte at den passet bedre enn 38 (som igjen blir M i Bristol), men jeg er usikker på om den passer like godt om et par måneder. Jeg får kjøpe målebånd og måle rundt brystkassa igjen før jeg bestemmer meg. Helst lyst til å unngå bomkjøp på studentbudsjett. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Eller enda enklere, gå på en butikk som fører Barbour å prøve. 38 er M i Beaufort også i følge ekspeditøren hos Barbour i Edinburgh. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Kanskje ikke rart jeg foretrekker den litt slimmere. 181 cm/59 kg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Kanskje ikke rart jeg foretrekker den litt slimmere. 181 cm/59 kg. Seriøst? 59? Bare, wow:p Endret 24. september 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ganske normal vekt for mange norske ungdommer det ja. Er vel, ihht BMI skalaen på grensen / over til undervekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå