Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Randomkoreandude? Bestilte noen ting til en verdi av $230 via ham for en stund siden, fikk ham til å fjerne merkelappene, sette verdien til $30 og markere pakken som en gave. Postens vurdering? Ikke tollpliktig.

 

 

Dumt det ikke gikk like smertefritt for deg

Not bad, hvor lenge var dette siden?

 

Man burde alltid merke varene for under 200 kroner, hvis du ønsker å unngå toll. Det er med gave og sånn kan fort bli mye tull.

 

Vel, vet ikke hvor troverdig det ville være. Fikk derfor markert den til 700 ellns.

Endret av oOleE
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en PRL genser i merinoull. Kan den kjøres i maskin på ullprogram?

 

Første du gjør er å vaske den? :nei:

Med mindre du har bæsjet på den, ikke vask den hvis ikke nødvendig.

 

PRL merino wool: Dry clean only.

 

Ullprogram går vel fint, men ha andre tekstiler oppi også.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvor god plass har folk i oilskin-jakkene sine? Jeg prøvde Beaufort i både 36 og 38, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Noen som har noen formening om hvilken jakke hadde valgt av Bristol og Beaufort?

Satt ikke min Bristol i S perfekt på deg med kun skjorte under? Selv hadde jeg foretrukket at min var enda litt strammere enn det den er, så jeg ville gått for S om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Hvor god plass har folk i oilskin-jakkene sine? Jeg prøvde Beaufort i både 36 og 38, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Noen som har noen formening om hvilken jakke hadde valgt av Bristol og Beaufort?

 

Jeg er ca 1,85 m, 80 kg, Jeg har 38 i Beaufort og får en dressjakke/blazer under, uten at det skaper noen særlige problemer.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en PRL genser i merinoull. Kan den kjøres i maskin på ullprogram?

 

Første du gjør er å vaske den? :nei:

Med mindre du har bæsjet på den, ikke vask den hvis ikke nødvendig.

 

PRL merino wool: Dry clean only.

 

Ullprogram går vel fint, men ha andre tekstiler oppi også.

 

Nei, det er ikke det første jeg gjør. Det er det første jeg spør om.

 

Takk for tips!

Lenke til kommentar

Hvor god plass har folk i oilskin-jakkene sine? Jeg prøvde Beaufort i både 36 og 38, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Noen som har noen formening om hvilken jakke hadde valgt av Bristol og Beaufort?

Satt ikke min Bristol i S perfekt på deg med kun skjorte under? Selv hadde jeg foretrukket at min var enda litt strammere enn det den er, så jeg ville gått for S om jeg var deg.

 

Jo, men det var vel en god stund siden og jeg er rimelig sikker på at jeg veide et par kg mindre da. Nå er jeg 183 cm/73 kg.

 

Jeg prøvde Beaufort i 36 som av det jeg kan lese på størrelsekartet til barbourbymail er omtrent som Bristol i S, og følte at den passet bedre enn 38 (som igjen blir M i Bristol), men jeg er usikker på om den passer like godt om et par måneder. Jeg får kjøpe målebånd og måle rundt brystkassa igjen før jeg bestemmer meg. Helst lyst til å unngå bomkjøp på studentbudsjett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...