Phelge Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det skrives cape på norsk. Gikk raskt forbi Hans H i Strandgaten i dag, stoppet ikke opp, men jeg mener det var Cornellianidress til 5500. Det er vel en god pris? Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Noen som vet om noen bra butikker i New York som selger dress til rimelig pris? Da tenker jeg opptil 3000kr sånt cirka. Skal bare ha en enkel, elegant sort dress. Noe i denne stilen: Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Noen som vet om noen bra butikker i New York som selger dress til rimelig pris? Da tenker jeg opptil 3000kr sånt cirka. Skal bare ha en enkel, elegant sort dress. Noe i denne stilen: Suit Supply. De har butikk i New York. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Bare pass på at den sitter bedre enn den på bildet! Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Phelge, jeg skal dit om en måned Rankiz, takk! Butikken skal sjekkes ut. Endret 18. september 2012 av Fox Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hva er det med denne Barney fra How i met your mother som er så fengende for alle? Bare fordi han har på seg dress hver gang? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Han er visst drit kul og skal visst si mye morsomt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 hfthomas, han er kul og morsom. Men har ingenting med mitt dress-kjøp å gjøre, jeg trengte noen bilder for å vise et eksempel på en sort dress i denne formen. Jeg googlet litt og fant bildet. Det finnes jo flere former i dress? Vet ihvertfall om "regular" og "slim". Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Den er jo ikke sort. 2 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Noen som vet om noen bra butikker i New York som selger dress til rimelig pris? Da tenker jeg opptil 3000kr sånt cirka. Skal bare ha en enkel, elegant sort dress. Noe i denne stilen: Den dressen der er ikke sort. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Noen som vet om noen bra butikker i New York som selger dress til rimelig pris? Da tenker jeg opptil 3000kr sånt cirka. Skal bare ha en enkel, elegant sort dress. Noe i denne stilen: Den dressen der er ikke sort. Det har da heller ingen påstått. Edit: Jo, det har visst noen gjort. Han skrev jo "i denne stilen" i første innlegget. Endret 19. september 2012 av Anathema Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Han mener jo åpenbart at han leter etter en slik type dress bare i sort. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 hfthomas, han er kul og morsom. Men har ingenting med mitt dress-kjøp å gjøre, jeg trengte noen bilder for å vise et eksempel på en sort dress i denne formen. Jeg googlet litt og fant bildet. Det finnes jo flere former i dress? Vet ihvertfall om "regular" og "slim". Den var ikke rettet direkte til deg den kommentaren. Jeg bare måtte benytte anledningen å spørre når han først kom inn i tråden her Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ikke kjøp sort dress med mindre du jobber som begravelsesagent. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor har det egentlig blitt slik at "alle" har sort dress? Selv kjøpte jeg min siste dress, og nåværende, og eneste, dress da bestefaren min døde, og da tenkte jeg ikke noe særlig over valget mitt, annet enn at jeg visste at jeg skulle bruke dressen i hans begravelse. Kjøper "alle" andre også dress rett før en begravelse? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvis jeg bruker størrelse 40 i Steenströms og Eton skjorter, hvilken størrelse bør jeg velge på denne? http://www.miinto.no/p-69879-polo-ralph-lauren-oxford-slimskjorte-lysblaa#measuring Og bør jeg ha en i hvit også? http://www.miinto.no/p-69878-polo-ralph-lauren-oxford-slimskjorte-hvit Jeg eier ikke en eneste oxford-skjorte. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Medium vil jeg si. Med large får du plass til en basketball på magen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Noen som vet om noen varme Parkaser, som skal varme helt ned mot 30-40 minusgrader? Vet om Canada Goose Explorer, men den er litt for dyr for studentbudsjettet mitt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor har det egentlig blitt slik at "alle" har sort dress? Min teori er at folk på et eller annet tidspunkt ble så uvitende om etikette at de begynte å tolke "mørk dress" (som egentlig omfatter sort, mørkeblå og koksgrå) som bare sort (det er jo en logisk slutning, da sort er den mørkeste fargen, selv om det ikke er riktig). Siden det korrekte antrekket for de fleste anledninger da nordmenn flest bruker dress er nettopp "mørk dress" har det nok rett og slett endt opp med at det er sort som er mest vanlig. Bare en gjetning, men jeg kan ikke tenke meg hvordan det ellers skal ha hendt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor har det egentlig blitt slik at "alle" har sort dress? Selv kjøpte jeg min siste dress, og nåværende, og eneste, dress da bestefaren min døde, og da tenkte jeg ikke noe særlig over valget mitt, annet enn at jeg visste at jeg skulle bruke dressen i hans begravelse. Kjøper "alle" andre også dress rett før en begravelse? Er vel kanskje sånn det blir. Og så er det den dressen man har. Jeg bruker ikke dress til annet enn bryllup og begravelser. Sjelden jeg får gleden av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå