hfthomas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Har noen gode tips til crew neck gensere? Prøver å finne noen nye gant gensere, men greit å vite at ikke det er for ille å bruke. Begynner forsåvidt å bli litt lei av de også Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Dropp Gant, lite for pengene. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Utdyp det litt er du søt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 da vil jeg gjerne ha andre tips også Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Utdyp det litt er du søt. Ja. Selv liker jeg Gant men morra mi sier det er gubbete. Tips til andre, du har Polo Ralph Lauren da. Endret 15. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Utdyp det litt er du søt. Er "lite for pengene" virkelig nødvendig å utdype? Kan det bety noe annet enn at man kan få plagg i bedre kvalitet for samme pris? 6 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Jeg har iallefall dårlig erfaring med Gant. Du kan få bedre for pengene. For eksempel prl. Har også hørt om fler som har dårlig erfaring med Gant. Endret 15. september 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Prl til norske priser gir ikke akkurat kjempegod valuta for pengene det heller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nei, men bedre enn Gant. Man kan jo også kjøpe fra usa med proxy osv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1296132 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Er ikke kvaliteten på PRL og Gant ganske lik? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Er ikke kvaliteten på PRL og Gant ganske lik? Denne diskusjonen har vi tatt før, personlig erfaring tilsier at de er så å si identiske. Endret 16. september 2012 av Jostein K. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Selv liker jeg Gant men morra mi sier det er gubbete. wat Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Selv liker jeg Gant men morra mi sier det er gubbete. wat True dat. Det har fått et gubbestempel. Sansynligvis fordi det er enkle greier uten hodeskaller og peniser på, som appelerer til voksne menn(mangelen på overnevnte altså). Samtidig er Gant tilgjengelig på omtrent alle flyplasser og "On the Go"-shops i verden. Så da blir fort kundegruppen "gubber". Basert på egen erfaring og litt middels ukvalifisert gjetning. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Er ikke kvaliteten på PRL og Gant ganske lik? Det kommer an på hva du mener med ganske lik. Hvis du kan velge mellom PRL og Gant til samme pris er PRL utvilsomt et bedre kjøp, men forskjellen er ikke så stor at det er verdt å betale mye mer for PRL. Jeg vil ikke karakterisere noen av merkene som gode kjøp til prisene det selges for i Norge, men det er jo heller ikke alltid det som er målet. I dette tilfellet var det snakk om gensere, og da vil jeg gå så langt som å si at det er idiotisk å kjøpe noe til fullpris i norske butikker (det sier jeg med skapet fullt av gensere kjøpt i Norge til fullpris, så gjør det jeg sier, ikke det jeg gjør). Sjekk f.eks. ut Howard Yount, Shop The Finest eller eHaberdasher for gensere som holder langt bedre kvalitet enn begge de diskuterte merkene både i stoffkvalitet og konstruksjon, men til samme pris (+/- noen hundrelapper). Hos eHaberdasher kan man f.eks. få gensere fra Battisti, Brioni, Isaia, Kiton osv til et par hundre dollar. Det er ikke akkurat noen tvil om hva som gir best valuta for pengene... 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Selv liker jeg Gant men morra mi sier det er gubbete. wat True dat. Det har fått et gubbestempel. Sansynligvis fordi det er enkle greier uten hodeskaller og peniser på, som appelerer til voksne menn(mangelen på overnevnte altså). Samtidig er Gant tilgjengelig på omtrent alle flyplasser og "On the Go"-shops i verden. Så da blir fort kundegruppen "gubber". Basert på egen erfaring og litt middels ukvalifisert gjetning. Gant er jo utvilsomt ganske gubbete. Kundemassen deres består omtrent utelukkende av middelaldrende menn i øvre middelklasse, og mange av klærne deres har et ganske uflatterende snitt, i tillegg til at de har en kundegruppe som tenderer til å kjøpe klær som er en størrelse eller to for stort. De selges også gjerne på steder som typisk tiltrekker seg akkurat den nevnte kundegruppen (mid-end kjøpesentre, flyplasser, andre kjipe mid-end butikker (4men, match osv)), så den "onde sirkelen" fortsetter. De har jo også en del kult, men det blir gjerne druknet av "støyen". Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Da vil jeg si at PRL er ganske overhypet med tanke på at veldig mange går i det og "snakker" om det. Det er trist at det ikke er så mange som vet om bedre merker og som lett kan kjøpes på nett til tilsvarende pris som PRL, med med betydelig høyere kvalitet. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Driver å lurer på om jeg skal kjøpe meg Wolverine 1000 mile boots. Er det noen anbefalte steder som fører disse til en relativt grei pris? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg skaffet mitt andre par for 250$ fra needsupply. Normal pris der er vel 325$, men de har tilbud ved gjevne mellomrom. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hva synes du om de? Fornøyd? Er kvaliteten god? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hvorfor har ehaberdasher så mye lavere priser enn butikkpris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå