fkm Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg sa "kle seg bra". Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Synes det blir litt drøyt med en slik koffert på universitetet når man er 22 år gammel … Det blir litt som å gå i dress. Skal kjøpe meg en skikkelig koffert når jeg kommer ut i jobb. Spørs på universitetet. På Blindern har det iallefall gått i sport å reke rundt med kofferter og tweedjakker, noen prøver seg tilmed på tversover. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hva er tversover? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hadde det ikke vært for at jeg nettopp hadde kjøpt en skreddersydd koffert/veske så ville jeg ha kjøpt meg denne. Veldig pen og rimelig pris. Har du ikke ikke mulighet for å bære vesken på skulderen? Er ikke det utrolig ubehagelig? Hva er ubehagelig? Vesken bæres med skulderreim ja. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Tsjuden: Tversoversløyfe, antar jeg. Endret 11. september 2012 av TanTheMan Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hva er tversover? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Spørs på universitetet. På Blindern har det iallefall gått i sport å reke rundt med kofferter og tweedjakker, noen prøver seg tilmed på tversover. Hva skjedde med Fjellräven? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Når vi først snakker om vesker, så har jeg noen bilder av den skreddersydde vesken jeg fikk lagd. Notis: Stroppene skal gjøres kortere. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Spørs på universitetet. På Blindern har det iallefall gått i sport å reke rundt med kofferter og tweedjakker, noen prøver seg tilmed på tversover. Hva skjedde med Fjellräven? Mulig det er litt fakultetsavhengig. Er humanist selv, her går det mest i retroanglofili. Mulig räven er mer pop på statsvitenskap eller BI? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Spørs på universitetet. På Blindern har det iallefall gått i sport å reke rundt med kofferter og tweedjakker, noen prøver seg tilmed på tversover. Hva skjedde med Fjellräven? Mulig det er litt fakultetsavhengig. Er humanist selv, her går det mest i retroanglofili. Mulig räven er mer pop på statsvitenskap eller BI? Gikk forbi UiO i dag og så flere Fjellraven sekker. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har en kompis som går Inter, og på SV er det visst en god del rev, ja..så det er ingen umulighet. BI er det mindre, hvertfall har ikke jeg sett mye rev i løpet av min tid på BI. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Er det noen her som har erfaring med chinos fra tailorstore? Endret 11. september 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vent, glemmer at på BI så er det litt kleint med ryggsekk. Man skal ha vokst av seg sånt etter passerte 20. 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Var det en referanse til det intervjuet med en BI jente? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det vil jeg tro det var. Og det er fortsatt like morsomt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Hørte fra noen bekjente som går på BI at hun forsvant fra skolen i ett år etter det intervjuet havnet på nett. Om det faktisk er sant kan jeg ikke gå god for. edit: Og ja, det haugevis med Fjellräven sekker på SV fakultetet. Synes den ser helt grei ut, men er jo litt kjedelig når annenhver person bruker den. Endret 11. september 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen meninger om denne? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Fin den, men litt dyr for noe såpass utilitaristisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Utilitaristisk faktisk. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Utilitaristisk faktisk. Ja, det ser iallefall ut som et bruksplagg. Blir litt oppgitt når jeg ser jålegutter med svindyre frakker, boots, og tilsvarende som hviner som små jenter om de får noe søle eller tilsvarende på klærne sine. De er jo altfor dyre til å skitne til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå