Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det blir litt drøyt med en slik koffert på universitetet når man er 22 år gammel … Det blir litt som å gå i dress. Skal kjøpe meg en skikkelig koffert når jeg kommer ut i jobb.

Spørs på universitetet. På Blindern har det iallefall gått i sport å reke rundt med kofferter og tweedjakker, noen prøver seg tilmed på tversover.

Lenke til kommentar

Spørs på universitetet. På Blindern har det iallefall gått i sport å reke rundt med kofferter og tweedjakker, noen prøver seg tilmed på tversover.

Hva skjedde med Fjellräven?

Mulig det er litt fakultetsavhengig. Er humanist selv, her går det mest i retroanglofili. Mulig räven er mer pop på statsvitenskap eller BI?

Lenke til kommentar

Hva skjedde med Fjellräven?

Mulig det er litt fakultetsavhengig. Er humanist selv, her går det mest i retroanglofili. Mulig räven er mer pop på statsvitenskap eller BI?

Gikk forbi UiO i dag og så flere Fjellraven sekker.

Lenke til kommentar

Hørte fra noen bekjente som går på BI at hun forsvant fra skolen i ett år etter det intervjuet havnet på nett. Om det faktisk er sant kan jeg ikke gå god for.

edit: Og ja, det haugevis med Fjellräven sekker på SV fakultetet. Synes den ser helt grei ut, men er jo litt kjedelig når annenhver person bruker den.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Utilitaristisk faktisk.

Ja, det ser iallefall ut som et bruksplagg. Blir litt oppgitt når jeg ser jålegutter med svindyre frakker, boots, og tilsvarende som hviner som små jenter om de får noe søle eller tilsvarende på klærne sine. De er jo altfor dyre til å skitne til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...