B25S Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Canada Goose Langford er OK. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Har en Parka fra Woolrich selv, i mørkegrønn. Synes disse er de peneste av slike jakker, men then again så er jo ikke disse laget for å være pene--det er vel mer et "nytteplagg". Jeg har brukt min i rundt 30 minusgrader i Kina, og den holdt varmen. Er forøvrig overasket over hvor smertefritt det gikk å få refundert beløp ved å åpne "dispute" gjennom PayPal når man har fått falske varer via Ebay. Selger refunderte beløpet inkl frakt med en gang, og slapp å sende varen tilbake. Var et par solbriller, som ble solgt som ekte med en pris rundt 25 lavere enn retail (auksjon). Har et annet par som jeg vet er originale, så var lett å saumfare dem (god kopi da ...). Endret 10. september 2012 av The mighty Quinn Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Peneste canada goose er dog Como parka Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Spør her først, jeg: finnes det en skjortetråd på forumet? Med tips om merker, modeller osv? Trenger litt innspill på gode skjorter, som helst kan bestilles over nett. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nei, ingen ren tråd, men det har vært diskutert en del i denne tråden. Det finnes dog en tråd om MTM - tips og butikkerfaringer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vil Barbour International fungere bra som regnjakke? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen som synes dockers buksene er greie? Noen andre som er bedre? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen som vet hvor man kan skaffe noe lignende denne jakken? Helst butikk i Oslo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vil Barbour International fungere bra som regnjakke? Det kommer an på hva du legger i regnjakke. Den holder seg ikke vanntett i en fire timers sammenhengende regnskyll, men den er mer enn bra nok til en bytur i regnet, så lenge man holder den godt vokset vel og merke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Supert, takk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Vowels: Har sett lignende fra Woolrich og noe på Volt. Den fra Woolrich her er Yankton's Classic Jacket i fargen "british tan". Fargen er jo ikke akkurat lik men det nærmeste jeg fant i farten. Den fra Woolrich virker en del tykkere da men jeg har sett en relativt tynn en fra These Glory Days eller noe annet merke de fører på Volt. Endret 11. september 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Takk, skal sjekkes ut. Trenger nødvendigvis ikke være i akkurat den fargen, hadde fungert med noe av det samme i navy også. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hadde det ikke vært for at jeg nettopp hadde kjøpt en skreddersydd koffert/veske så ville jeg ha kjøpt meg denne. Veldig pen og rimelig pris. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Takk, skal sjekkes ut. Trenger nødvendigvis ikke være i akkurat den fargen, hadde fungert med noe av det samme i navy også. Nelly selger en annen fra Woolrich, Bedford Field Jacket i navy. Er selv veldig fornøyd med Bedford i grønn, den ser også grei ut i navy da. https://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/woolrich-413/bedford-field-jacket-413030-29/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hadde det ikke vært for at jeg nettopp hadde kjøpt en skreddersydd koffert/veske så ville jeg ha kjøpt meg denne. Veldig pen og rimelig pris. Har du ikke ikke mulighet for å bære vesken på skulderen? Er ikke det utrolig ubehagelig? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Den så ikke akkurat veldig velkonstruert ut Rankiz. Men sikkert et fint budsjettalternativ, for den var jo pen fra litt avstand Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 briefcase wankers. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Synes det blir litt drøyt med en slik koffert på universitetet når man er 22 år gammel … Det blir litt som å gå i dress. Skal kjøpe meg en skikkelig koffert når jeg kommer ut i jobb. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Enig. Har sagt det før og sier det igjen. Hvis man skal kle seg bra er det viktig å ha en god anelse om hva som passer til forskjellige anledninger. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Enig. Har sagt det før og sier det igjen. Hvis man skal kle seg bra er det viktig å ha en god anelse om hva som passer til forskjellige anledninger. Med mindre man har veldig lyst å være flamboyant og dandy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå