AnewZ Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Prøv douchebag.com også mens du er i gang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Wolsey hadde en oilskin jakke i fjor hvert fall, som jeg kjøpte, veldig fornøyd med min. Hva er din erfaring med Wolsey? Jeg har en jakke derfra, der det har blitt hull i alle lommene. Jeg har gode erfaringer. Skal sies at jeg fikk ett hull i en genser jeg har derifra, men da gikk jeg i butikken å klagde. De fikset meg en nye en. Fikk også rabatt på den nevnte jakken som jeg kjøpte i samme slengen. Hun damen som jobber der er veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Mulig MOV-spotting idag? Double monks, beige chinos, navy blazer, lys skjorte, rødt slips og Clubmasters. Ved Madla i dag. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kanskje litt dumt spørsmål, men er det mulig å gjøre en skjorte litt strammere hos en skredder? Skjorten sitter bra rundt skulderne, men skulle gjerne vært litt strammere rundt livet. Hvor mye koster dette ca? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Med mindre jakken er laget for å sitte helt trangt. Ikke vet jeg hvilken jakke du vil ha, så vanskelig å si. Denne i small. Kan ikke forstå hvorfor den skal være så smal rundt livet. Enten måler jeg feil eller så er målene feil. Eller så er størrelsen rar. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Godt du takker blidt (også så entusiastisk!) når noen gir deg et godt tips. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Søsteren min ønsker seg et nytt, oversized skjerf i ull eller kashmir. Noen gode tips til nettsider som selger slikt? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Acne. Fant forresten et fra Loro Piana på eBay, 17x70 inches, så det er ganske stort. Oransje, kasjmir. Eller, PTO fant det, ligger på "eBay Roundup" fra i dag. 3 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hun har allerede et skjerf fra Acne, så var egentlig på utkikk etter noen alternativer. Takk for tips! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Har noen av butikkene i Bergen Barbour Bristol eller Beaufort hengende? Jeg kunne tenkt meg en ny jakke. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Pepper hadde begge to sist jeg var inne, og det er ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Takk. Jeg har ennå ikke vært innom der, men jeg tror jeg husker hvor det ligger, så da får jeg ta turen til uken. Du husker ikke tilfeldigvis hvor mye de kostet der? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 3500-3800 elns. Tror jeg. Jeg var ærlig talt mest interessert i å finne størrelsen til Baker (som nylig ankom meg fra England). Og hvis du skulle være i tvil: rett over Håkonsgaten fra Kvarteret (det må vel en fersk student vite hvor ligger ) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ah, det er såpass, ja. Da får jeg egentlig bare sjekke om jeg er S eller M før jeg bestiller fra utlandet. (Jeg er selvsagt kjent med hvor Kvarteret ligger. ) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hva er teorien bak forhold mellom cutaways på snippene og ansikt? Dess smalere ansikt, dess større cutaway ser bra/riktig/whatever ut? Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Noen som vet hvordan Brooks Brothers slim fit oxford skjorter sitter? i forhold til prl sine for eksempel. Ser de fleste her mener de er veldig store i størrelsen, jeg er dog uenig. Nå skal de sies at jeg kun har kjøpt "custom made" skjortene deres, da i utformingen slim fit noe som skulle tilsi at de har samme tilpasning som de ferdig sydde(?). Har kjøpt to skjorter og disse er de jeg bruker mest av de jeg har i den lille garderoben min. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg blir nødt til å prøve de selv. Har du prøvd prl sine slim fit skjorter? Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er ofte det beste ja. Har bare en skjorte fra PRL, slim fit i størrelse M. Den er dog noe kort i ermene som de fleste ferdigskjorter er til meg Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nokon her som har erfaring med netthandel frå svenske careofcarl.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå