fkm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 FKM - Så dette er den skjulte skatten bak den kryptiske TBF'en. FKM is an acronym which stands for "Fat Kid Mentality". Many people suffer from FKM - FKM affects every aspect of their lives. FKM sufferers NEED to do everything in excess. Whether it be ordering an extra cheeseburger with their Xtra Value meal or having psychotic munchies. FKM causes impulse buying, excessing horniness, drinking, smoking...excessing everything! Most FKM sufferers have little or no control over their lives. Edit: Mulig dette er last years news. Still, i lol'ed. Ja, der var det virkelig mange punkter som traff... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Excessive sarcasm, excessive clothing shopping, excessive internet browsing, excessive fashion forum reading... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Excessive sarcasm, excessive clothing shopping, excessive internet browsing, excessive fashion forum reading... =/= "need to do everything in excess" Det var sikkert bare et forsøk på å være morsom, men jeg syns som regel ikke at ting er spesielt morsomme når de ikke har et fnugg av sannhet i bunn. Man kan si mye rart om meg, men akkurat selvkontroll har jeg ikke mangel på. /joykill Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Wait, what. Så du var ikke klar over at FKM (urban dictionary edition) eksisterte? Edit: Besides, forsøk på å være morsom? Det er morsomt. :-) Endret 6. september 2012 av Anathema Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nei, hvorfor skulle jeg visst det? Jeg har ikke for vane å google mine egne initialer... Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som skal være morsomt med det. Ingenting av det som står der kjennetegner meg. Hadde det vært noe med å være sur, gretten og frekk ville det sikkert vært litt artigere... 2 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Beklager at du ikke deler min entusiasme. :-) 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Noen som vet hvor man kan finne tilsvarende? Wolsey hadde en oilskin jakke i fjor hvert fall, som jeg kjøpte, veldig fornøyd med min. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 http://www.countryattire.com/barbour-mens-sevenstones-jacket-black-mwb0317bk11.html Hvordan funker størrelsene her? Er målene tatt på yttersiden, eller på innersiden? Med andre ord, hvor nærme kan man være målet for en størrelse før man bør tenke på å gå en størrelse opp? Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://www.details.com/style-advice/rules-of-style/201209/mens-suits-tailoring-guide?currentPage=1 57 regler/ fine tips innen dress. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Wolsey hadde en oilskin jakke i fjor hvert fall, som jeg kjøpte, veldig fornøyd med min. Hva er din erfaring med Wolsey? Jeg har en jakke derfra, der det har blitt hull i alle lommene. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://www.details.c...e?currentPage=1 57 regler/ fine tips innen dress. Dog er noen av dem feil. "Always unfasten your jacket buttons when you sit. No exceptions." - dobbeltspente jakker skal ikke åpnes når man sitter. Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja, muligens dem mener bare dobbeltspent når det er spesifisert. Men mener likevel det er en fin guide som sikkert kan hjelpe mange ett lite skritt i riktig retning, selv om det er noen ting som er ikke helt korrekt. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Veldig surt at du ikke kan velge valuta på J.Crew sin nettside når jakken du vil ha blir 2000 kroner billigere om du betaler med dollar og ikke med NOK. Er det ikke også litt rart at størrelse small har 89-94 cm i brystmål, 74-79 cm i livet og 81-84 i armene? På meg som er 1,7 meter og 60 kg er det greit rundt brystet, men fryktelig trangt rundt livet og så veldig lange i armene. Edit; Egentlig ganske passelig lengde på armene når jeg målte skikkelig. Men fremdeles drøy rundt livet. Endret 7. september 2012 av Antatra Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Med mindre jakken er laget for å sitte helt trangt. Ikke vet jeg hvilken jakke du vil ha, så vanskelig å si. Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Wolsey hadde en oilskin jakke i fjor hvert fall, som jeg kjøpte, veldig fornøyd med min. Hva er din erfaring med Wolsey? Jeg har en jakke derfra, der det har blitt hull i alle lommene. Jeg har et par jakker og et par bukser fra Wolsey, og alle har holdt seg godt. Det meste jeg har nærmer seg et år gammelt, og viser ikke noe slitasje. Når det er sagt, ville jeg ikke kjøpt Wolsey noen andre steder enn Wolsey butikken i Hegdehaugsveien i tilfelle klærene ikke holder som de skal. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Ok. Jeg kjøpte jakken der. Fikk lommene sydd igjen, så det er ikke noe problem lenger. Godt å høre at kvaliteten holder til vanlig. Det var en del fint der når jeg var innom tidligere i uken. Takk for svar, forresten. Endret 7. september 2012 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://www.details.com/style-advice/rules-of-style/201209/mens-suits-tailoring-guide?currentPage=1 57 regler/ fine tips innen dress. En del tøys, men faktisk ikke så verst må jeg si. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Noen som klarer å finne en rød versjon av denne? Finner kun med logoer strødd omkring overalt, jf. denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå