Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Syntes vesten var fin jeg, AnAnAs, en venninde av meg har noe lignende, den ser bedre ut på kroppen en den gjør på gulvet :)

5505718[/snapback]

Skal tenke på det til i morgen, kom gjerne med flere pros and cons :p

5505971[/snapback]

 

Synes også Peak vestene er veldig fine, prisen ligger rundt 2000 NOK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er på utskikk etter en joggebukse. Prisklasse mellom 200 - 400kroner, ikke dyrere. Leter etter noe som adidas/umbro/champion joggebukse eller no.

 

Er det bare sportsbutikker man kan se etter joggebukse, eller er det noen butikker jeg har glemt?  :hmm:

5505151[/snapback]

 

Tror sportsbutikkene har best utvalg på den fronten ja, hvis du ikke er interissert i Moods sin "koze" bukse, 1000 kr for buksen :!:

 

XXL har et dypt sortiment på joggebukser/treningsbukser, ville satset på de.

Endret av Johnx
Lenke til kommentar
Har vært ute etter en vest veldig lenge nå, så har jeg fått tilbud av en på mote.no om å kjøpe hennes vest. Jeg synes denne var fin, men vet ikke om den kanskje blir litt i overkant harry? Synspunkter? Tror den kan bli fin til jeans og slikt, men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe den av henne eller ikke.

 

http://photobucket.com/albums/a233/cachare...nt=000_2115.jpg

5505335[/snapback]

 

Den var skikkelig, skikkelig stygg.

Lenke til kommentar
Hvorfor må MERKET være in? Med visse unntak bør du kjøpe det du liker, og det du mener ser bra ut på deg selv.

5509524[/snapback]

:w00t:

5509904[/snapback]

enig.. Se her.. Jeg handler ikke etter merke men klær som jeg liker, og jeg kjenner mange som handler etter merke.. Hvem har den råest klær? Nemlig meg :) for jeg er liksom original mens de er kjedelige.. :innocent: Så mitt råd er også "Handle klær som du liker, bare drit hva andre synes. De vil like ditt klær når de har innsett du er mer råere enn dem"

Lenke til kommentar

hmm....tror dere misforstod meg. Jeg kjøper hlær fra H&M, wagner, Hans og mote, etter hvilke klær som jeg liker.

Men så tenkte jeg å kjøpe J.Lindeberg treningsjakke, som man kan ta over t-shirts. Så det jeg lurte på var om, hvis jeg går med den vil folk se stygt på meg? Fordi jeg har Lindeber som er "ute". Hvilket merke er "inn" av sånne dyre merker, ikke alt for dyre, men en prisklasse mellom 1000-2000,- ?

Det er ganske bra med salg nå, på dyre merker så skal innom en butikk ganske snart.

Anbefal meg andre "kule" merker? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...