Johnx Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Syntes vesten var fin jeg, AnAnAs, en venninde av meg har noe lignende, den ser bedre ut på kroppen en den gjør på gulvet 5505718[/snapback] Skal tenke på det til i morgen, kom gjerne med flere pros and cons 5505971[/snapback] Synes også Peak vestene er veldig fine, prisen ligger rundt 2000 NOK. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Er på utskikk etter en joggebukse. Prisklasse mellom 200 - 400kroner, ikke dyrere. Leter etter noe som adidas/umbro/champion joggebukse eller no. Er det bare sportsbutikker man kan se etter joggebukse, eller er det noen butikker jeg har glemt? 5505151[/snapback] Tror sportsbutikkene har best utvalg på den fronten ja, hvis du ikke er interissert i Moods sin "koze" bukse, 1000 kr for buksen :!: XXL har et dypt sortiment på joggebukser/treningsbukser, ville satset på de. Endret 27. januar 2006 av Johnx Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har vært ute etter en vest veldig lenge nå, så har jeg fått tilbud av en på mote.no om å kjøpe hennes vest. Jeg synes denne var fin, men vet ikke om den kanskje blir litt i overkant harry? Synspunkter? Tror den kan bli fin til jeans og slikt, men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe den av henne eller ikke. http://photobucket.com/albums/a233/cachare...nt=000_2115.jpg 5505335[/snapback] Den var skikkelig, skikkelig stygg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Den var skikkelig, skikkelig stygg. 5507360[/snapback] Jeg har fått med meg at det er mange jenter som synes den er snerten, mens derimot guttene synes den er grusom. Jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe den, spesielt ikke nå når det snart er vår. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ananas, her har du VESTEN: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Den var faktisk tøffere, må innrømme det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Huff. Sånn pels er harry uansett fake eller ekte. Personlig mener jeg at vest passer til smoking/pene dresser og for å redde liv på sjøen. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er J.Lindeberg ute nå? Er det noe vits å kjøpe det nå? Hvilket merke er inn nå da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er J.Lindeberg ute nå? Er det noe vits å kjøpe det nå? Hvilket merke er inn nå da? 5509172[/snapback] Cubus. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvorfor må MERKET være in? Med visse unntak bør du kjøpe det du liker, og det du mener ser bra ut på deg selv. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Noen som vet hvor man får tak i en "herreveske"? Skal ha en som ligner på denne, men den skal være helt svart og uten alle de lommene på, vil heller ikke at den skal koste så altfor mye, skal brukes i skolesammenheng. Endret 28. januar 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvorfor må MERKET være in? Med visse unntak bør du kjøpe det du liker, og det du mener ser bra ut på deg selv. 5509524[/snapback] Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvorfor må MERKET være in? Med visse unntak bør du kjøpe det du liker, og det du mener ser bra ut på deg selv. 5509524[/snapback] 5509904[/snapback] enig.. Se her.. Jeg handler ikke etter merke men klær som jeg liker, og jeg kjenner mange som handler etter merke.. Hvem har den råest klær? Nemlig meg for jeg er liksom original mens de er kjedelige.. Så mitt råd er også "Handle klær som du liker, bare drit hva andre synes. De vil like ditt klær når de har innsett du er mer råere enn dem" Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Må jo nesten støtte folka her. Det er ikke merket som er poenget, det er om tøyet ser bra ut eller ikke... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Men, det er jo ikke å komme utenom at det ofte er de litt dyrere merkene som ser best ut (med forbehold om unntak - jmfr: thomasr sin Kaptein Sabeltann-dress.). Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hmm....tror dere misforstod meg. Jeg kjøper hlær fra H&M, wagner, Hans og mote, etter hvilke klær som jeg liker. Men så tenkte jeg å kjøpe J.Lindeberg treningsjakke, som man kan ta over t-shirts. Så det jeg lurte på var om, hvis jeg går med den vil folk se stygt på meg? Fordi jeg har Lindeber som er "ute". Hvilket merke er "inn" av sånne dyre merker, ikke alt for dyre, men en prisklasse mellom 1000-2000,- ? Det er ganske bra med salg nå, på dyre merker så skal innom en butikk ganske snart. Anbefal meg andre "kule" merker? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har sansen for Lindeberg så lenge du holder deg unna hettegensrene med prangende logo foran. Merker jeg bruker til vanlig er Tiger, D&G, Replay, Nudie, Gant og Hugo Boss. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 takk skal du ha. Selvfølgelig skal jeg _ikke_ ha Linderberg hettegenser! Hva sier du/dere om Giovani ? er det noe spesielt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hva sier du/dere om Giovani ? er det noe spesielt? 5510543[/snapback] Ikke akkurat de mest spennende plaggene når det kommer til snitt, stoff og utseende, men en ting skal de ha; utrolig bra kvalitet på plaggene - de tåler en god del juling. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 ok. Jeg fant den kule CK buksa for 1200,- med 50% salg, 600,-. MEN hva var problemet? den var for stor. Jeg fant også en skikkelig kul, gul Quiksilver hettegenser, MEN hva var problemet? den var for stor. Dette er en grunn til at jeg hater å handle klær. Men fikk kjøpt to gensere og en joggebukse i går da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå