Phelge Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kjøp en lyseblå. Bilde beviser jo bare hvorfor du ikke trenger navy skjorte. Gratulerer med å forstå "spøken". Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det får da være grenser for hva jeg kan finne på, til tross for at jeg er fargeblind Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du har én lyseblå skjorte, derfor trenger du ikke flere? Hvor ofte går du i skjorte? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er enig i at lyseblå skjorte ser veldig bra ut. Men syns kanskje det er litt kjedelig å kjøpe lyse blå skjorte når jeg allerede har en. Men kjøper nok en lyseblå med striper eller noe. Edit. Hva syns folk om denne blåfargen? Mulig dette er jobbskjermen min, men; Mindfuck. 2 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Har ikke sagt at jeg ikke trenger flere. Kommer selvfølgelig til å kjøpe mange lyseblå skjorter fremover, men skal stikke å kjøpe meg skjorte i dag og tenkte kanskje å kjøpe en annen farge som jeg ikke har. Men det blir nok en lyseblå alikevel. Kanskje med striper eller ruter. Aner ikke. Er enig i at lyseblå skjorte ser veldig bra ut. Men syns kanskje det er litt kjedelig å kjøpe lyse blå skjorte når jeg allerede har en. Men kjøper nok en lyseblå med striper eller noe. Edit. Hva syns folk om denne blåfargen? Mulig dette er jobbskjermen min, men; Mindfuck. Stoffet som gjør at bildet blir sånn. Endret 5. september 2012 av Djfreedo Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skjorten er helt fucked på min skjerm også. Fargen ser en anelse mørk ut i forhold til hva jeg liker. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skjorten ser like ille ut her, og jeg synes fargen blir for mørk. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg synes alt for mange er redde for å prøve noe nytt og annerledes. Det er ofte en grunn til at noe sees på som annerledes. Bildet var selvfølgelig en overdrivelse, men jeg syns ikke at en som har 3-4 skjorter bør starte med å kjøpe seg røde og gule skjorter med det første. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg synes alt for mange er redde for å prøve noe nytt og annerledes. Det er ofte en grunn til at noe sees på som annerledes. Bildet var selvfølgelig en overdrivelse, men jeg syns ikke at en som har 3-4 skjorter bør starte med å kjøpe seg røde og gule skjorter med det første. Det er vel ikke det jeg sier, er det? Du må gjerne ha en annen smak enn jeg, noe du ofte påpeker, og som jeg finner helt adekvat og greit. Men jeg synes jo ikke noe om å bli latterliggjort og fremstilt som en karnevalsfigur, selv om du sier du overdriver. Det blir for dumt, umodent og en helt uinteressant måte å diskutere på. Hvis postene mine irriterer deg slik kan du jo bare overse dem. 7 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg tror på ingen måte fkm vil latterliggjøre deg, til tross for han overdriver. Slik jeg ser det vil han illustrere at det å prøve noe annerledes ikke er feil i seg selv - men man bør gjerne ha en safe garderobe fra før. Du kjøper jeans og skjorter før du fyller opp skapet med karnevalsklær, eller hva? Og da bør skjortene være safe, basic og allsidig. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Barbour for kvinner i Oslo - finnes det noe sted? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Takk for svar angående Brooks Brothers. Selges brooks brothers skjorter i Norge? Driver å bygger opp skjortesamlingen min. Har foreløpig bare hvit, lyseblå og navy som jeg bruker. Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en ny skjorte i morgen. Forslag til neste farge? Ruter, striper? Hva med en lavendelfarget ? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Takk for svar angående Brooks Brothers. Selges brooks brothers skjorter i Norge? Første treff på Google på "Brooks Brothers Norge" pekte meg i retning av Kase AS Prinsens gate 22, Oslo. Har ellers ingen kjennskap med hvor mye de fører fra BB eller butikken selv. http://kase.no/merkekl_r_1/ Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Barbour for kvinner i Oslo - finnes det noe sted? Høyer på Egertorget har eller hadde en del inne. Men de gikk visstnok ganske fort, så vet ikke om de har fremdeles. Lenke til kommentar
BjartePotet Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvor kan jeg få tak i en vest som dette: http://2.bp.blogspot.com/_kEfM4vY9QdQ/TEOt2oY-JsI/AAAAAAAAAXM/X7B9Oo4ufeE/s1600/joe+vest.jpg Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Et sted som selger dresser. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) FKM - Så dette er den skjulte skatten bak den kryptiske TBF'en. FKM is an acronym which stands for "Fat Kid Mentality". Many people suffer from FKM - FKM affects every aspect of their lives. FKM sufferers NEED to do everything in excess. Whether it be ordering an extra cheeseburger with their Xtra Value meal or having psychotic munchies. FKM causes impulse buying, excessing horniness, drinking, smoking...excessing everything! Most FKM sufferers have little or no control over their lives. Edit: Mulig dette er last years news. Still, i lol'ed. Endret 6. september 2012 av Anathema 6 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tips til en ok høst-/vårjakke som beskytter sånn nogenlunde mot vind og regn til rundt 2000 eller mindre? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Noen som vet hvor man kan finne tilsvarende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå