Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sagt at jeg ikke trenger flere. Kommer selvfølgelig til å kjøpe mange lyseblå skjorter fremover, men skal stikke å kjøpe meg skjorte i dag og tenkte kanskje å kjøpe en annen farge som jeg ikke har. Men det blir nok en lyseblå alikevel. Kanskje med striper eller ruter. Aner ikke.

Er enig i at lyseblå skjorte ser veldig bra ut. Men syns kanskje det er litt kjedelig å kjøpe lyse blå skjorte når jeg allerede har en. Men kjøper nok en lyseblå med striper eller noe.

 

Edit. Hva syns folk om denne blåfargen?

big_STENSTRMS-HERRE-VR1200081.jpg

 

Mulig dette er jobbskjermen min, men; Mindfuck.

Stoffet som gjør at bildet blir sånn. Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Jeg synes alt for mange er redde for å prøve noe nytt og annerledes.

 

111023_torture_garden_fetish_party_goth_ball_latex_outfits_mistress_japan_4.jpg

 

Det er ofte en grunn til at noe sees på som annerledes.

 

Bildet var selvfølgelig en overdrivelse, men jeg syns ikke at en som har 3-4 skjorter bør starte med å kjøpe seg røde og gule skjorter med det første.

Lenke til kommentar
Jeg synes alt for mange er redde for å prøve noe nytt og annerledes.

 

111023_torture_garden_fetish_party_goth_ball_latex_outfits_mistress_japan_4.jpg

 

Det er ofte en grunn til at noe sees på som annerledes.

 

Bildet var selvfølgelig en overdrivelse, men jeg syns ikke at en som har 3-4 skjorter bør starte med å kjøpe seg røde og gule skjorter med det første.

 

 

Det er vel ikke det jeg sier, er det?

 

Du må gjerne ha en annen smak enn jeg, noe du ofte påpeker, og som jeg finner helt adekvat og greit.

 

Men jeg synes jo ikke noe om å bli latterliggjort og fremstilt som en karnevalsfigur, selv om du sier du overdriver. Det blir for dumt, umodent og en helt uinteressant måte å diskutere på. Hvis postene mine irriterer deg slik kan du jo bare overse dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg tror på ingen måte fkm vil latterliggjøre deg, til tross for han overdriver. Slik jeg ser det vil han illustrere at det å prøve noe annerledes ikke er feil i seg selv - men man bør gjerne ha en safe garderobe fra før. Du kjøper jeans og skjorter før du fyller opp skapet med karnevalsklær, eller hva? Og da bør skjortene være safe, basic og allsidig.

Lenke til kommentar

FKM - Så dette er den skjulte skatten bak den kryptiske TBF'en.

 

FKM is an acronym which stands for "Fat Kid Mentality". Many people suffer from FKM - FKM affects every aspect of their lives. FKM sufferers NEED to do everything in excess. Whether it be ordering an extra cheeseburger with their Xtra Value meal or having psychotic munchies. FKM causes impulse buying, excessing horniness, drinking, smoking...excessing everything! Most FKM sufferers have little or no control over their lives.

 

Edit: Mulig dette er last years news. Still, i lol'ed.

Endret av Anathema
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...