Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Aner ikke hva 52 vil si. Har ikke peiling på sånne størrelser. Er det noe sted i Oslo jeg kan prøve Barbour Corbridge?

Dressjakker er i størrelsene 46-58 eller noe slikt for menn. Countryattire har en live chat der du kan si målene dine for veiledning.

Ditt bredskuldra beist!

Lettvekter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke hva 52 vil si. Har ikke peiling på sånne størrelser. Er det noe sted i Oslo jeg kan prøve Barbour Corbridge?

Dressjakker er i størrelsene 46-58 eller noe slikt for menn. Countryattire har en live chat der du kan si målene dine for veiledning.

Ditt bredskuldra beist!

Lettvekter.

95kg, come at me bro.

Lenke til kommentar

Eneste haken er at jeg ikke får prøvd de før jeg kjøper de, men vet jeg passer til runde briller og har prøvd mange forskjellige runde briller i norske butikker og tatt bilder, så har en viss pekepinn.

Så sammenligner de med briller jeg allerede har prøvd mtp form, aldri kjøpt briller uten å ha prøvd først... kan være litt risky.

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig med hvite skjorter til dress? Ser det er mye butthurt på SF når det postes dressantrek med hvit skjorte.

Veldig enkelt forklart:

Hvit skjorte til mørk, formell dress = ofte bra

Hvit skjorte til uformell dress (med mønster osvosv) eller blazer = ofte dårlig

Du må huske på at det meste som postes på SF gjelder jobbklær. På kvelden er det ofte greiere å bruke hvit skjorte, men generelt sett er det en god regel å spare de hvite skjortene til mørk dress.

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig med hvite skjorter til dress? Ser det er mye butthurt på SF når det postes dressantrek med hvit skjorte.

Veldig enkelt forklart:

Hvit skjorte til mørk, formell dress = ofte bra

Hvit skjorte til uformell dress (med mønster osvosv) eller blazer = ofte dårlig

Du må huske på at det meste som postes på SF gjelder jobbklær. På kvelden er det ofte greiere å bruke hvit skjorte, men generelt sett er det en god regel å spare de hvite skjortene til mørk dress.

I tillegg til at hvit skjorte til uformell dress ofte blir kræsj, så er jo hvit en farge som matcher dårlig med de aller fleste hudtoner. Det alene gjør jo at det bør forbeholdes de anledningene hvor skjorten skal være hvit. Det er som oftest ikke bare hvit skjorte som er akseptabelt til mørk dress, og da er det for de fleste best å ungå den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...