thrice Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Aner ikke hva 52 vil si. Har ikke peiling på sånne størrelser. Er det noe sted i Oslo jeg kan prøve Barbour Corbridge? Dressjakker er i størrelsene 46-58 eller noe slikt for menn. Countryattire har en live chat der du kan si målene dine for veiledning. Ditt bredskuldra beist! Lettvekter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Aner ikke hva 52 vil si. Har ikke peiling på sånne størrelser. Er det noe sted i Oslo jeg kan prøve Barbour Corbridge? Dressjakker er i størrelsene 46-58 eller noe slikt for menn. Countryattire har en live chat der du kan si målene dine for veiledning. Ditt bredskuldra beist! Lettvekter. 95kg, come at me bro. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvis jeg sier jeg bruker str 40 i Steenströms skjorter da? Lenke til kommentar
Simvik91 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva er forskjellen på "boots" og "støvler"? Har lest at boots er "in" denne høsten, men blir litt forvirret når jeg f eks går inn på H&M sin sko-side: http://www.hm.com/no/subdepartment/MEN?Nr=4294957716 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvis jeg sier jeg bruker str 40 i Steenströms skjorter da? Da er du nok en 50 i jakke. Tror nok du bør gå for M i Barbour, S kan nok bli i minste laget (spørs på modell). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva er forskjellen på "boots" og "støvler"? Ingenting. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Har lyst på disse, tycks? Endret 3. september 2012 av Rankiz 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 De er veldig fine. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Eneste haken er at jeg ikke får prøvd de før jeg kjøper de, men vet jeg passer til runde briller og har prøvd mange forskjellige runde briller i norske butikker og tatt bilder, så har en viss pekepinn. Så sammenligner de med briller jeg allerede har prøvd mtp form, aldri kjøpt briller uten å ha prøvd først... kan være litt risky. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er ikke brillestørrelser ganske rett frem så lenge du har målene til ditt hode? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 95kg, come at me bro. Hjelper ikke når 20 av de er rundt magen 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er ikke brillestørrelser ganske rett frem så lenge du har målene til ditt hode? Nei. Størrelsene sier ikke noe om hvor mye brillene er bygd ut på siden av glassene. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 For dere brillebrukere: http://theknottery.com/more/small-leather-goods/lapel-eyeglass-holder.html me gusta Hvordan er det egentlig med hvite skjorter til dress? Ser det er mye butthurt på SF når det postes dressantrek med hvit skjorte. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har lyst på disse, tycks? Hvor gammel var du igjen? De eneste jeg ser med disse brillene er relativt senior. For all del, de er veldig fine, men jeg tror kanskje du burde gå for noe mer "ungdommelig" om du er under 30. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Det er mange unge hipstere som går i sånne briller. For dere brillebrukere: http://theknottery.c...ass-holder.html me gusta Hvordan er det egentlig med hvite skjorter til dress? Ser det er mye butthurt på SF når det postes dressantrek med hvit skjorte. Det er en hel tråd om det på SF. Endret 4. september 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 95kg, come at me bro. Hjelper ikke når 20 av de er rundt magen Sant nok. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvordan er det egentlig med hvite skjorter til dress? Ser det er mye butthurt på SF når det postes dressantrek med hvit skjorte. Veldig enkelt forklart: Hvit skjorte til mørk, formell dress = ofte bra Hvit skjorte til uformell dress (med mønster osvosv) eller blazer = ofte dårlig Du må huske på at det meste som postes på SF gjelder jobbklær. På kvelden er det ofte greiere å bruke hvit skjorte, men generelt sett er det en god regel å spare de hvite skjortene til mørk dress. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hjelper ikke når 20 av de er rundt magen Sant nok. Er jo en fordel når man skal ha noen ned i bakken, det er jo en grunn til at de har vektklasser i bryting. I tillegg kan du jo true med å sette deg på ham. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvordan er det egentlig med hvite skjorter til dress? Ser det er mye butthurt på SF når det postes dressantrek med hvit skjorte. Veldig enkelt forklart: Hvit skjorte til mørk, formell dress = ofte bra Hvit skjorte til uformell dress (med mønster osvosv) eller blazer = ofte dårlig Du må huske på at det meste som postes på SF gjelder jobbklær. På kvelden er det ofte greiere å bruke hvit skjorte, men generelt sett er det en god regel å spare de hvite skjortene til mørk dress. I tillegg til at hvit skjorte til uformell dress ofte blir kræsj, så er jo hvit en farge som matcher dårlig med de aller fleste hudtoner. Det alene gjør jo at det bør forbeholdes de anledningene hvor skjorten skal være hvit. Det er som oftest ikke bare hvit skjorte som er akseptabelt til mørk dress, og da er det for de fleste best å ungå den. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er snakk om mørk dress til en fest/et besøk om kvelden, så da skal det vel gå bra med hvit skjorte. Takk, fkm, Eksboks og Herr Brun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå