Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i silkeskjerf, skjerf i lambswool eller cashmere til vinter og høst, skinnhansker, pocket squares i silke til relativt OK priser for en student? Liker å kjøpe ting av høy kvalitet sånn at det kan vare litt.

 

Av silkeskjerf tenkte jeg noe lignende som er på denne siden http://www.jpressonline.com/accessories_scarves.php

 

Er også en del fine pocket squares her: http://www.jpressonline.com/accessories_pocket_squares.php

 

Og skinnhansker: http://www.jpressonline.com/winter_gear_gloves.php

 

De har egentlig alt, men prisene blir litt for stive for meg når jeg regner med mva og fortollingsgebyr. Er det noen som vet om noen gode nettsider/nettbutikker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg kunne lagt til to slips til ville jeg valgt et linslips i en lys sommerfarge og et ullslips i sheperds check eller houndstooth i jordfarger.

 

Flott svar. Det er ikke slik at jeg nødvendigvis skal ha tre slips, og bare tre slips, her og nå, men tenkte at å begrense det til tre vil gjøre det lette for andre å anbefale, og for meg å vurdere.

Lenke til kommentar

Hvorfor det?

 

Tror du ikke jeg har prøvd andre sko? Jeg blir så jævla irritert når jeg finner sko som er jævla fete, ender opp med at jeg prøver de men neida. Passer ikke. Enten så er det pga smal som en lillefinger i front, eller lav over vristen.

 

Nike Shox er de eneste fine og passende skoene til meg.

Lenke til kommentar

Hvorfor det?

 

Tror du ikke jeg har prøvd andre sko? Jeg blir så jævla irritert når jeg finner sko som er jævla fete, ender opp med at jeg prøver de men neida. Passer ikke. Enten så er det pga smal som en lillefinger i front, eller lav over vristen.

 

Nike Shox er de eneste fine og passende skoene til meg.

1. Fordi det sikkert finnes millioner av forskjellige lester, og jeg nekter å tro at bare Nike Shox-lesten er den som passer deg.

 

2. Det tror jeg nok du har, men tydeligvis ikke nok. Jeg har kamerater med helt ENORME føtter som klarer å finne seg et rikt utvalg av sko.

 

3. Wellwell, så fin er de ikke. Det er løpesko. Det brukes til løping.

Lenke til kommentar

Ehm, jeg finner sikkert sko som passer hvis jeg bruker flere nummer større selvfølgelig.... :p

 

 

Nåvel, jeg har prøvd så jævla mange sko og fåtall som passer. Enten koster de jævla mye eller så er de stygge som fy.

 

Shox er ihvertfall digge å gå med. Kan innrømme at Shox hvite ser ut som treningssko men ikke de svarte. De er ufattelig gode å gå med og ser ikke så mye ut som treningssko.

 

Men fleste er vel ganske spisse og trange foran. Er vel det som gjør det, og derfor Nike har god fasong på skoene sine som passer meg, men skjønner det ikke har faen ikke så feite tær heller! -.-

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Har tenkt til å kjøpe meg Barbour Corbridge, men er usikker på hvordan de er i størrelsen og hvilken størrelse jeg skal kjøpe. Jeg er 198cm høy og veier ca 85kg.

 

Her er et bilde av meg med en Ralph Lauren jakke i str M. Vet ikke hvordan Barbour er i str i forhold til Ralph Lauren.

 

IMG_3505.jpg

 

H&M T-skjorter passer perfekt i L.

 

Bør jeg kjøpe M eller L?

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar

Har tenkt til å kjøpe meg Barbour Corbridge, men er usikker på hvordan de er i størrelsen og hvilken størrelse jeg skal kjøpe. Jeg er 198cm høy og veier ca 85kg.

 

 

Ville heller valgt new utility da corbridge er foret. Blir fort fryktelig varmt når jakken ikke puster i det hele tatt. Men om du har bestemt deg så er vel corbridge litt smalere og generelt mindre i størrelsen enn flere andre jakker fra barbour, så M blir vel kanskje i minste laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...