Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg ikke ble særlig klok på det diagrammet. Jeg forstår hver illustrasjon, men ikke hvordan det forklarer nettverksmarkedsføring.

Forklarer bare at selv om det er formet som en pyramide betyr det ikke at det er et pramidespill. Da driver i så fall Rema 1000 og Thon med pyramidespill.

 

Hvis du gidder kan du se denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=SDDFbg-N-FQ&feature=player_embedded#!

 

Edit. Videoen er av Eric Worre som forklarer hvorfor man bør vurdere Network Marketing som yrke. Skal faktisk til statene i slutten av November for å få privat coaching av han.

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar

Studerer litteraturvitenskap på UiB (første året). Vitser om at jeg utdanner meg til arbeidsledighet tas imot med stor glede. Som alle andre på HF-fakultetet har jeg ikke et konkret mål ennå, men forlagsbransjen kan jo være aktuelt. Studerte Idrett i ett år også. Lærer er jo ikke helt uaktuelt. Bachelor i litt.vit. med 60 stp. i et undervisningsfag + master + to nordisk språkemner + PPU = lektor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går bachelor i sampol ved UiB. Exfac er grusomt kjedelig, og jeg vet ikke hva jeg vil bli.

 

Noen som forresten vet om en dyktig skredder i Bergen? Eneste jeg har kjennskap til er T-Michael, men der syr de bare på eget tøy.

Over gaten fra Wallendahl ligger det en litt opp i etasjene i et murbygg. Du finner dem ved å søke på "sydame strandgaten" på Google. Jeg svarer fra telefon nå.

Lenke til kommentar

Hvorre: badass med både bachelor øk adm og master i rettsvitenskap. :-P

Ikke akkurat en ukjent kombinasjon det, gitt. Er en hel del der ute som er både jurist og siviløkonom. Blant annet yngve slyngstad og minst to professorer ved det juridiske fakultet i Oslo (Tone Sverdrup og Trygve Bergsåker). Er nok en hel del med bachelorgrad/lavere grads økonomisk utdanning i tillegg til cand.jur/tilsvarende.

Lenke til kommentar

Hvorre: badass med både bachelor øk adm og master i rettsvitenskap. :-P

Ikke akkurat en ukjent kombinasjon det, gitt. Er en hel del der ute som er både jurist og siviløkonom. Blant annet yngve slyngstad og minst to professorer ved det juridiske fakultet i Oslo (Tone Sverdrup og Trygve Bergsåker). Er nok en hel del med bachelorgrad/lavere grads økonomisk utdanning i tillegg til cand.jur/tilsvarende.

Så 5 år på siv øk og 5 år på rettsvitenskap?

Lenke til kommentar

Over til noe annet:

Hva er det folk her driver med, utenom å se på blogger? Skal alle bli finansmenn eller er andre yrkes-/studentgrupper representert?

 

Gidder ikke si hva jeg studerer når du spør på den måten.

 

Du har såpass med selvironi, altså?

 

Eller var det bare en annen måte å si hva jeg studerer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...