Phelge Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Må si jeg ikke ble særlig klok på det diagrammet. Jeg forstår hver illustrasjon, men ikke hvordan det forklarer nettverksmarkedsføring. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Må si jeg ikke ble særlig klok på det diagrammet. Jeg forstår hver illustrasjon, men ikke hvordan det forklarer nettverksmarkedsføring. Forklarer bare at selv om det er formet som en pyramide betyr det ikke at det er et pramidespill. Da driver i så fall Rema 1000 og Thon med pyramidespill. Hvis du gidder kan du se denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=SDDFbg-N-FQ&feature=player_embedded#! Edit. Videoen er av Eric Worre som forklarer hvorfor man bør vurdere Network Marketing som yrke. Skal faktisk til statene i slutten av November for å få privat coaching av han. Endret 31. august 2012 av Djfreedo Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Studerer litteraturvitenskap på UiB (første året). Vitser om at jeg utdanner meg til arbeidsledighet tas imot med stor glede. Som alle andre på HF-fakultetet har jeg ikke et konkret mål ennå, men forlagsbransjen kan jo være aktuelt. Studerte Idrett i ett år også. Lærer er jo ikke helt uaktuelt. Bachelor i litt.vit. med 60 stp. i et undervisningsfag + master + to nordisk språkemner + PPU = lektor. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Medievitenskap.. Ikke noe man blir noe særlig av, men fortsetter på Berkeley for å ta en master innenfor massekommunikasjon/sosiale medier/PR-etelleranna. Så håper jeg klarer å lure meg unna NAV eller jobb i kommunen allikevel etterhvert Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det deilige med å være fremtidig lærer er at jeg jeg kan tenke litt sånn "Ja, men ingen fag/emner er vel heeeelt bortkastet?". Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Går bachelor i sampol ved UiB. Exfac er grusomt kjedelig, og jeg vet ikke hva jeg vil bli. Noen som forresten vet om en dyktig skredder i Bergen? Eneste jeg har kjennskap til er T-Michael, men der syr de bare på eget tøy. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 BI på meg azz! Satser dog på å gjøre meg ferdig med bacheloren i Øk/Ad, ta opp noen fag fra VGS og komme meg inn på Rettsvitenskap. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 10. klasse med tysk som valgfag. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvorre: badass med både bachelor øk adm og master i rettsvitenskap. :-P Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Går bachelor i sampol ved UiB. Exfac er grusomt kjedelig, og jeg vet ikke hva jeg vil bli. Noen som forresten vet om en dyktig skredder i Bergen? Eneste jeg har kjennskap til er T-Michael, men der syr de bare på eget tøy. Over gaten fra Wallendahl ligger det en litt opp i etasjene i et murbygg. Du finner dem ved å søke på "sydame strandgaten" på Google. Jeg svarer fra telefon nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvorre: badass med både bachelor øk adm og master i rettsvitenskap. :-P Ikke akkurat en ukjent kombinasjon det, gitt. Er en hel del der ute som er både jurist og siviløkonom. Blant annet yngve slyngstad og minst to professorer ved det juridiske fakultet i Oslo (Tone Sverdrup og Trygve Bergsåker). Er nok en hel del med bachelorgrad/lavere grads økonomisk utdanning i tillegg til cand.jur/tilsvarende. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Over til noe annet: Hva er det folk her driver med, utenom å se på blogger? Skal alle bli finansmenn eller er andre yrkes-/studentgrupper representert? Gidder ikke si hva jeg studerer når du spør på den måten. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Min drøm er er å dra ut i Nordsjøen som dataelektroniker, så går nå VG3 Dataelektroniker Endret 31. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Over til noe annet: Hva er det folk her driver med, utenom å se på blogger? Skal alle bli finansmenn eller er andre yrkes-/studentgrupper representert? Gidder ikke si hva jeg studerer når du spør på den måten. Du har såpass med selvironi, altså? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvorre: badass med både bachelor øk adm og master i rettsvitenskap. :-P Ikke akkurat en ukjent kombinasjon det, gitt. Er en hel del der ute som er både jurist og siviløkonom. Blant annet yngve slyngstad og minst to professorer ved det juridiske fakultet i Oslo (Tone Sverdrup og Trygve Bergsåker). Er nok en hel del med bachelorgrad/lavere grads økonomisk utdanning i tillegg til cand.jur/tilsvarende. Så 5 år på siv øk og 5 år på rettsvitenskap? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Herr Brun: Det sa jeg da heller ikke. Det er uvanlig men ikke ekstraordinært akkurat. Har også en venninne som er i gang med det samme. Yngve Slyngstad har forøvrig en imponerende CV. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kan jo ta det (delvis) overlappende også - er jo fullt mulig å ta konteeksamen i januar/februar og i august/september, og da selv om man trenger mer tid enn om man tar 30 stp. har man fortsatt god tid til å lese på mellom slagene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Over til noe annet: Hva er det folk her driver med, utenom å se på blogger? Skal alle bli finansmenn eller er andre yrkes-/studentgrupper representert? Gidder ikke si hva jeg studerer når du spør på den måten. Du har såpass med selvironi, altså? Eller var det bare en annen måte å si hva jeg studerer? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Noen frisører i Oslo som anbefales og har grei pris? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Bare jeg som rocker ICA-uniformen daglig, skjønner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå