Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, "selvstindig næringsdrivende" var kanskje ikke så informativt. Jobber med nettverksmarkedsføring med et selskap som driver med helse. Selger produkter og bygger salgsteam. Er ofte utfordrende å forklare hva jeg driver med, for mange tenker "pyramide" med en gang.

 

Over til noe annet:

http://www.farfetch.com/shopping/men/bark-knit-duffle-coat-item-10240397.aspx

Det står at modellen er 191cm og bruker S. Jeg er 198cm og er vandt til å kjøpe L. Bør jeg gå for M?

Lenke til kommentar

Når man går lektorutdanninga, skriver man da en bachelor-oppgave i et eller flere av fagene man tar?

 

Jeg har selv hatt praksis i både ungdomsskolen og barneskolen, og har på grunnlag av det valgt å videreutdanne meg slik at jeg kan jobbe i den videregående skolen.

 

Jeg har engelsk fra grunnskolelærerutdanninga, og tar ferdig pedagogikkdelen der i år, samtidig som jeg tar enkeltemner i historie på UiO. Planen er å skrive en bacheloroppgave i historie, og en masteroppgave i engelsk. Det gjør meg vel til en lektor med opprykk, eller noe slikt. Og for at dette skal være litt relevant, så håper jeg at det gjør meg kul nok til å rocke tweeden når jeg kommer meg i jobb.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

praksis på ungdomskolen var hvertfall helt grusomt

lol

 

Informatikk i Norge eller tilsvarende i utlandet er planen min. Millitæret først.

 

Hvordan er det med USA og størrelser?Hvis jeg bestiller denne i L, hvor stor blir den da hvis man følger de norske størrelsene?

Uten at jeg gikk inn og sjekket linken vil jeg tro det finnes et størrelseskart med kroppsmål et sted på nettsiden. Min generelle erfaring er at passformen er løsere på amerikanske størrelser.

Lenke til kommentar

Nei, "selvstindig næringsdrivende" var kanskje ikke så informativt. Jobber med nettverksmarkedsføring med et selskap som driver med helse. Selger produkter og bygger salgsteam. Er ofte utfordrende å forklare hva jeg driver med, for mange tenker "pyramide" med en gang.

En observasjon jeg har gjort meg hittil er at alle som skal forklare hva nettverksmarkedsføring er, starter med å si at det ikke er et pyramidespill.

 

Og så for å være useriøs:

http://www.youtube.com/watch?v=e0GmwMl8FIY[/YouTube]

Lenke til kommentar

Skal ta MBA utenlands eller NHH.

Så hva studerer du nå/har du studert?

 

Hva skjer med all det skolepreiket? :p

Feil tråd..?

Det var et spørsmål fra en bruker hva folk drev med. Debatten om "off topic" i denne tråden har vært tatt mange ganger før, og konklusjonen er: Dette er en "prate-kafé", og det er lov å prate om hva pokker man vil. På samme måte som foto-kaféen, programmerings-kaféen og ørten andre lignende tråder på ulike forum.

 

:)

Lenke til kommentar

Nei, "selvstindig næringsdrivende" var kanskje ikke så informativt. Jobber med nettverksmarkedsføring med et selskap som driver med helse. Selger produkter og bygger salgsteam. Er ofte utfordrende å forklare hva jeg driver med, for mange tenker "pyramide" med en gang.

En observasjon jeg har gjort meg hittil er at alle som skal forklare hva nettverksmarkedsføring er, starter med å si at det ikke er et pyramidespill.

 

Og så for å være useriøs:

http://www.youtube.com/watch?v=e0GmwMl8FIY

Vel, det er jo fordi mange tror det er pyramide. Pyramidespill er ulovlige, mens selskapet jeg holder på med er aktiv i 150 land og har en omsetning på 2,5 milliarder dollar. Også kan du jo ta en kikk på dette bildet:

pyramidbusinessstructure.jpg

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...