Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Christian B kjente meg igjen da han helt tilfeldig satt seg ned ved siden av meg på BI (og jeg har aldri postet bilde av ansiktet mitt her). Det var absolutt ikke noe problem, for han var både hyggelig og normal, men det hadde kanskje vært litt kleint om det var en eller annen rar lurker uten noen sosiale antenner, lol... Tviler uansett på at det er et problem. Man skal være her ganske regelmessig for å få med seg nok til å gjenkjenne noen tror jeg, og det virker ikke som om det er så veldig mange her med massemordertendenser, med mulig unntak for Ramius og han Diezel-fyren.

Endret av fkm
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men nå var det faktisk du som kom for sent til kurset og satt deg ned ved siden av meg. :tease: Og det var ikke direkte vanskelig å se at det var deg;

- Double monks. (Herring Shakespare hvis jeg husker riktig)

- Seiko SKX007 på brun natorem og divers armbånd. Edit: Svart Orient Mako XL var det vel. :p

- Barbour oilskin-jakke.

Dog, muligens litt lurker å faktisk huske det! Fkm er også en jovial kar for folk som lurer.

Generelt er det lett å kjenne igjen en diskusjon.no-bruker:

- Double monks av type C&J, Loake, Meermin e.l.

- Filson eller Saddleback.

- Barbour oilskin.

- Oxfordskjorter uten logo stappet i buksa.

- Acne Max Raw.

- Armbånd.

osv.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg for at folk kjenner deg igjen, og hvis de gjør det, så tar de sannsynligvis ikke kontakt. Den eneste jeg hadde kjent igjen her på forumet er fkm, hvis vi ser bortifra de (svært få) på forumet jeg kjenner fra før av.

Lenke til kommentar

Til dere som bor i Stavanger, har dere noen forslag til frisør?

Lurer på det samme. Er på tredje året her nå, men har klart å planlegge hjemreisene mine slik at jeg klipper meg der og holder håret under kontroll. Trenger dog en klipp nå snart, så må vel lete etter en.

Lenke til kommentar

Hardcore å gå med monkstraps på skolen da.

På ungdomsskolen kanskje. Tror ikke noen løfter et halvt øyenbryn på universitet/høgskole. Med mindre du studerer på Notodden eller noe.

Eller går på ingeniør på høyskolen i Oslo. Der er det mer vanlig med joggebukse enn ordentlige sko.

Var hvert fall slik da jeg gikk der.

Lenke til kommentar

Hardcore å gå med monkstraps på skolen da.

På ungdomsskolen kanskje. Tror ikke noen løfter et halvt øyenbryn på universitet/høgskole. Med mindre du studerer på Notodden eller noe.

Folk bryr seg jo ikke generelt uansett hva folk har på seg på universitetet. Det er en kar som konsekvent går med gummistøvler her på UiB. Litt pussig, men ja, ja.

Lenke til kommentar

Snakker om solen, jeg lurer også på å skaffe meg et par gummistøvler til de verste dagene. Siden de primært kommer til å bli brukt på kortere gåturer og kanskje en tur eller to i skog og mark ser jeg ikke helt nødvendigheten av noen kjempehøye støvler, men heller noen passe høye.

Hvilke alternativer har jeg da? Fant noen fra Hunter på CountryAttire, men vil gjerne se på noen fra Le Chameu også; som såvidt jeg forstår gir bedre kvalitet for pengene.

Andre merker jeg bør titte på? Tar også imot tips til nettbutikker også, kjøper gjerne over nett om det blir billigere.

Lenke til kommentar

Både hunter og le Chameau er gode kjøp, så bare gå for den modellen som passer deg best prismessig/fargemessig/utseendemessig/whatever. Du kan også se på aigle. Alle tre merker lager støvler som holder lenge, så akkurat kvaliteten er ikke det jeg ville tenkt på først.

Edit: bestboots.co.uk har et greit utvalg av både le Chameau og aigle.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...