Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er dårlig, hvor var dette?

Samme her. Var innom noen her i Bergen, noen hadde ikke hørt om det, noen førte ikke merket osv.

Teit at det er ikke er noen i Bergen som fører Hermès, menmen. Er ofte i utlandet så kjøper når jeg kan! Er så utrolig digg Terre D'Hermès (brune)! Litt synd at det ikke blir så lukt av parfymene her på vestlandet da det er kaldt vær og slikt, da lukter det ikke så mye som det skulle gjort i f.eks Spania eller i varmere strøk!

For bra pris til å være ekte? "Imported", likevel beskrevet som authentic.

http://www.ebay.com/...ht_16575wt_1166

Ja, det er veldig fin pris. Jeg ville kjøpt en om du ikke har fra før! Veldig stilige.

Tror du heller ikke trenger å være redd for at det er fake. Når avsenderen er i USA er det så godt som ekte :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen produsenter som lager enkle og pene vesker/skulderbagger/whatever uten bruk av (ekte) lær? Er på utkikk etter noe som kan holde et par notatblokker og kameraet mitt, og det meste jeg finner er enten av lær eller så er de typiske fotovesker som ser jevnt over ganske kjipe ut.

Obs: Jeg betaler ikke mangfoldige tusen for dette.

Edit: Jeg glemte å nevne at jeg også skulle hatt et belte eller to som ikke er av (ekte) lær. Gjerne et til formelle anledninger (et belte som med andre ord går bra sammen med en dress) og et til hverdagsbruk.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor noen vil velge falsk lær over ekte.

Jeg vil tro det handler om at lær kommer fra dyr. Samme grunn som at folk velger å ikke spise kjøtt.

Gærninger alle sammen, spør du meg :p

Edit: Ser at det ble svart. Jaja.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Blir grønn Liddesdale for gubbete for en på 17?

olive altså

Jeg synes det. Ikke pga fargen, men aldri sett unge folk kle en liddesdale jakke spesielt godt. Samme gjelder om man er spinkel. Feks tror jeg aldri at en slik jakke hadde kledd mine 65kilo spesielt godt, ser for meg at den hadde blitt veldig flytende rundt kroppen min. Hm, kan hende jeg bare skriver tull nå

• Liker 1
Lenke til kommentar

For bra pris til å være ekte? "Imported", likevel beskrevet som authentic.

http://www.ebay.com/...ht_16575wt_1166

Ja, det er veldig fin pris. Jeg ville kjøpt en om du ikke har fra før! Veldig stilige.

Tror du heller ikke trenger å være redd for at det er fake. Når avsenderen er i USA er det så godt som ekte :)

Ikke så heftig pris på det lengre når jeg ble klar over at det var t-skjorte, og ikke gensere som først antatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...