Forumforumforum Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Synes det er utrolig rart at J. Lindeberg finner seg i at WE har så og si lik logo som de. Hvor lenge har WE brukt logoen(e) da ? er ikke WE et gammelt skatemerke fra 90' tallet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Vi snakket om The Body Shop for en stund siden. Leste i et gammelt Økonomisk Rapport en artikkel - en artikkel som ikke var så positiv. Nå vet jeg riktignok ikke om det gjelder den dag i dag, men det hørtes ikke særlig kos ut mht. til arbeiderne og franchise-tagerne. Link til artikkelen: http://www.orapp.no/oversikt/Argang_2001/953/rapport/3672 Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg trenger en dress, men av den grunn at det er svært sjelden jeg bruker hel dress, føler jeg ikke for å bruke altfor mye penger. Hvor bør man gå for å få tak i billig dress? Jeg har lagt merke til at H&M har noen dresser som ser greie ut i mine øyne, uten at jeg vet noe om kvaliteten på disse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 dressmann har billige dresser Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) dersom du ikke trenger årets kolleksjon, får du greie dresser til rundt 1000-1500kr på esprit, 50% off (nå vet jeg ikke om prisnivået er det samme i noreg som i tyskland på esprit) Endret 26. januar 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) PelsJakob: I umiddelbar nærhet (nærmere bestemt vest for Asia) er nok H&M et av de bedre valgene. Om du kjøper en dress der må du passe på at den er en del av «Modern Classic»-kolleksjonen, disse koster kanskje litt mer enn en del av det andre de har solgt der (anslagsvis 1500,- for en dress), men kvaliteten er mer en tilsvarende god. Så lenge størrelsen er rett og du kjøper en modell med snitt som passer til din kropp skal du faktisk ikke komme så hakkende galt ut av det. Selvfølgelig er det en del mangler både i snitt, konstruksjon og kvalitet relativt til dyrere modeller, men prisen tatt i betraktning er de ikke til å kimse av. At du kan få en dress i rent ull til slike priser er i seg selv en imponerende bragd (for eksempel er de fleste dresser fra Tiger ikke i rent ull, men god konstruksjon veier egentlig opp for dette). Dressmann og andre alternativer ville jeg holdt mer enn god avstand til, med mindre du tilfeldigvis kommer over noe som er vanvittig mye bedre enn det de pleier å selge. Endret 26. januar 2006 av thomasr Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg trenger en dress, men av den grunn at det er svært sjelden jeg bruker hel dress, føler jeg ikke for å bruke altfor mye penger. Hvor bør man gå for å få tak i billig dress? Jeg har lagt merke til at H&M har noen dresser som ser greie ut i mine øyne, uten at jeg vet noe om kvaliteten på disse. 5504008[/snapback] Jeg ville sjekket ut butikker som spesialiserte seg i dresser og lignende. Her i Trondheim har vi flere butikker som har egne dressavdelinger. Man får en dress helt ned i 2000,- som ser bra ut. Dessuten har slike forretninger som regel avtale med skreddere som sikrer at den sitter som støpt på kroppen (de forretningene jeg har benyttet meg av har ikke tatt noe ekstra for dette). For dere som lurer så er de butikkene (Trondheim) jeg tenker på Harald Helgesen og Gunnar Ree. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kjøpt meg disse, bare at Nike-merket er sølvfarget og at den delen som er farget rett ved skolissene også er sølvfarget. Første gang jeg har kjøpt meg joggesko som en bruker til andre ting enn trening. Ble helt forelsket i disse 5495052[/snapback] Hawt! Utrolig fine, hadde jeg vært jente ville disse vært med i samlinga Elsker mine ferske Nike De La Souls! De er limited edition SB nikes med gruppa De La Soul inspirert design. Mange kjenner kanskje igjen coveret fra "3 feet high and rising" plata som er i hologram på hele hælpartiet på skoa. Hologrammet bytter mellom platecoveret og ansiktene på medlemmene i gruppa. Gleder meg til å høre all den "konstruktive" kritikken på disse skoa! :!: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Er det bare meg som ikke ser noe annet enn teksten «user posted image»? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg trenger nye skatesko, noen som har noen forslag? Vil ikke ha noen "høye" sko.. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Er det bare meg som ikke ser noe annet enn teksten «user posted image»? 5504713[/snapback] Høyreklikk og velg "vis bilde/view image". Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Takk, Papillon. Sneakerholic: Det er selvfølgelig ikke sko jeg kan finne på å gå med, det er nok en del andre her som også er av samme formening. Med det sagt synes jeg de var noe av det bedre jeg har sett – mengden farve, glitter og spjåk tatt i betraktning – det er en viss visuell balanse over det hele, og det liker man jo, som kjent. (Gratulerer med nytt brukernavn, forresten. ) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er på utskikk etter en joggebukse. Prisklasse mellom 200 - 400kroner, ikke dyrere. Leter etter noe som adidas/umbro/champion joggebukse eller no. Er det bare sportsbutikker man kan se etter joggebukse, eller er det noen butikker jeg har glemt? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har vært ute etter en vest veldig lenge nå, så har jeg fått tilbud av en på mote.no om å kjøpe hennes vest. Jeg synes denne var fin, men vet ikke om den kanskje blir litt i overkant harry? Synspunkter? Tror den kan bli fin til jeans og slikt, men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe den av henne eller ikke. http://photobucket.com/albums/a233/cachare...nt=000_2115.jpg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har vært ute etter en vest veldig lenge nå, så har jeg fått tilbud av en på mote.no om å kjøpe hennes vest. Jeg synes denne var fin, men vet ikke om den kanskje blir litt i overkant harry? Synspunkter? Tror den kan bli fin til jeans og slikt, men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe den av henne eller ikke. http://photobucket.com/albums/a233/cachare...nt=000_2115.jpg 5505335[/snapback] Njaaaaaaaaaa, blir litt huleboer da. Men kul var den Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ikke kjøp den, værsnåsnill Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noe lignende the Flintstones har elns det der, Thea? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Syntes vesten var fin jeg, AnAnAs, en venninde av meg har noe lignende, den ser bedre ut på kroppen en den gjør på gulvet Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg trenger en dress, men av den grunn at det er svært sjelden jeg bruker hel dress, føler jeg ikke for å bruke altfor mye penger. Hvor bør man gå for å få tak i billig dress? Jeg har lagt merke til at H&M har noen dresser som ser greie ut i mine øyne, uten at jeg vet noe om kvaliteten på disse. 5504008[/snapback] Jeg ville sjekket ut butikker som spesialiserte seg i dresser og lignende. Her i Trondheim har vi flere butikker som har egne dressavdelinger. Man får en dress helt ned i 2000,- som ser bra ut. Dessuten har slike forretninger som regel avtale med skreddere som sikrer at den sitter som støpt på kroppen (de forretningene jeg har benyttet meg av har ikke tatt noe ekstra for dette). For dere som lurer så er de butikkene (Trondheim) jeg tenker på Harald Helgesen og Gunnar Ree. 5504405[/snapback] Kan også nevne at Nordgaar er en butikk som er verdt en titt. Vet dog ikke om de har avtale med skredder, men de er erfarne innen dress. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Syntes vesten var fin jeg, AnAnAs, en venninde av meg har noe lignende, den ser bedre ut på kroppen en den gjør på gulvet 5505718[/snapback] Det var det jeg også tenkte. Bare man får litt kropp på så blir den sikkert litt mer akseptabel. Skal tenke på det til i morgen, kom gjerne med flere pros and cons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå