Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PelsJakob: I umiddelbar nærhet (nærmere bestemt vest for Asia) er nok H&M et av de bedre valgene. Om du kjøper en dress der må du passe på at den er en del av «Modern Classic»-kolleksjonen, disse koster kanskje litt mer enn en del av det andre de har solgt der (anslagsvis 1500,- for en dress), men kvaliteten er mer en tilsvarende god. Så lenge størrelsen er rett og du kjøper en modell med snitt som passer til din kropp skal du faktisk ikke komme så hakkende galt ut av det.

 

Selvfølgelig er det en del mangler både i snitt, konstruksjon og kvalitet relativt til dyrere modeller, men prisen tatt i betraktning er de ikke til å kimse av. At du kan få en dress i rent ull til slike priser er i seg selv en imponerende bragd (for eksempel er de fleste dresser fra Tiger ikke i rent ull, men god konstruksjon veier egentlig opp for dette).

 

Dressmann og andre alternativer ville jeg holdt mer enn god avstand til, med mindre du tilfeldigvis kommer over noe som er vanvittig mye bedre enn det de pleier å selge.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Jeg trenger en dress, men av den grunn at det er svært sjelden jeg bruker hel dress, føler jeg ikke for å bruke altfor mye penger. Hvor bør man gå for å få tak i billig dress? Jeg har lagt merke til at H&M har noen dresser som ser greie ut i mine øyne, uten at jeg vet noe om kvaliteten på disse.

5504008[/snapback]

Jeg ville sjekket ut butikker som spesialiserte seg i dresser og lignende. Her i Trondheim har vi flere butikker som har egne dressavdelinger. Man får en dress helt ned i 2000,- som ser bra ut. Dessuten har slike forretninger som regel avtale med skreddere som sikrer at den sitter som støpt på kroppen (de forretningene jeg har benyttet meg av har ikke tatt noe ekstra for dette).

 

For dere som lurer så er de butikkene (Trondheim) jeg tenker på Harald Helgesen og Gunnar Ree.

Lenke til kommentar
Kjøpt meg disse, bare at Nike-merket er sølvfarget og at den delen som er farget rett ved skolissene også er sølvfarget. Første gang jeg har kjøpt meg joggesko som en bruker til andre ting enn trening. Ble helt forelsket i disse  :)

5495052[/snapback]

Hawt! Utrolig fine, hadde jeg vært jente ville disse vært med i samlinga :p

 

Elsker mine ferske Nike De La Souls!

 

nike_de_la_sol_cliquen_3.jpg

 

De er limited edition SB nikes med gruppa De La Soul inspirert design. Mange kjenner kanskje igjen coveret fra "3 feet high and rising" plata som er i hologram på hele hælpartiet på skoa. Hologrammet bytter mellom platecoveret og ansiktene på medlemmene i gruppa.

Gleder meg til å høre all den "konstruktive" kritikken på disse skoa! :!:

Lenke til kommentar

Takk, Papillon.

 

Sneakerholic: Det er selvfølgelig ikke sko jeg kan finne på å gå med, det er nok en del andre her som også er av samme formening. Med det sagt synes jeg de var noe av det bedre jeg har sett – mengden farve, glitter og spjåk tatt i betraktning – det er en viss visuell balanse over det hele, og det liker man jo, som kjent.

 

(Gratulerer med nytt brukernavn, forresten. ;) )

Lenke til kommentar

Har vært ute etter en vest veldig lenge nå, så har jeg fått tilbud av en på mote.no om å kjøpe hennes vest. Jeg synes denne var fin, men vet ikke om den kanskje blir litt i overkant harry? Synspunkter? Tror den kan bli fin til jeans og slikt, men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe den av henne eller ikke.

 

http://photobucket.com/albums/a233/cachare...nt=000_2115.jpg

Lenke til kommentar
Har vært ute etter en vest veldig lenge nå, så har jeg fått tilbud av en på mote.no om å kjøpe hennes vest. Jeg synes denne var fin, men vet ikke om den kanskje blir litt i overkant harry? Synspunkter? Tror den kan bli fin til jeans og slikt, men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe den av henne eller ikke.

 

http://photobucket.com/albums/a233/cachare...nt=000_2115.jpg

5505335[/snapback]

Njaaaaaaaaaa, blir litt huleboer da. Men kul var den :cool:

Lenke til kommentar
Jeg trenger en dress, men av den grunn at det er svært sjelden jeg bruker hel dress, føler jeg ikke for å bruke altfor mye penger. Hvor bør man gå for å få tak i billig dress? Jeg har lagt merke til at H&M har noen dresser som ser greie ut i mine øyne, uten at jeg vet noe om kvaliteten på disse.

5504008[/snapback]

Jeg ville sjekket ut butikker som spesialiserte seg i dresser og lignende. Her i Trondheim har vi flere butikker som har egne dressavdelinger. Man får en dress helt ned i 2000,- som ser bra ut. Dessuten har slike forretninger som regel avtale med skreddere som sikrer at den sitter som støpt på kroppen (de forretningene jeg har benyttet meg av har ikke tatt noe ekstra for dette).

 

For dere som lurer så er de butikkene (Trondheim) jeg tenker på Harald Helgesen og Gunnar Ree.

5504405[/snapback]

 

Kan også nevne at Nordgaar er en butikk som er verdt en titt. Vet dog ikke om de har avtale med skredder, men de er erfarne innen dress.

Lenke til kommentar
Syntes vesten var fin jeg, AnAnAs, en venninde av meg har noe lignende, den ser bedre ut på kroppen en den gjør på gulvet :)

5505718[/snapback]

Det var det jeg også tenkte. Bare man får litt kropp på så blir den sikkert litt mer akseptabel. Skal tenke på det til i morgen, kom gjerne med flere pros and cons :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...