Essem Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Da ble det nye boots på meg i dag. Gikk for RM Williams Craftsman i chestnut. De hadde en farsdagskampanje gående, så jeg fikk med en duffle bag på kjøpet (ordninær pris $200). Kunne valgt et krokodillebelte, men det er ikke helt meg. Hot stuff. Var selv innom en RM Williams-butikk i Brisbane, men blir litt stress å dra med seg Chelsea boots på en backpacker-tur. Lokeland: Tror Dag har en bukse derfra. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ja, sant. Er vel kanskje ikke det mest aktuelle fottøyet på backpacker-tur. Hva tenker dere om denim skjorter? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Greit at du synes det. Hvorfor er post #48495 idiotisk? Fordi det er opplagt hva han mener med "alternativet". Uansett, dette blir for dumt. Slutt å stille spørsmål som åtteåringer kunne svart på og bruk hjernen i stedet. Selvfølgelig er det meningen at skuldersømmen skal være ytterst på skulderen og ikke ti cm ned på armen. Du har vel ikke vurdert å heller legge frem ting på en normal måte fremfor å være frekk når noen kommer med et spørsmål som dessverre topper din idiotiv-skala? Det er fullstendig unødvendig å skape så mye dårlig stemning som du til tider dessverre gjør. Jeg tror ikke fkm er den eneste som begynner å reagere på at forumet til tider spammes ned av grenseløst idiotiske spørsmål hvis svar er helt opplagt. For å ta denne genseren som eksempel: heter det skuldersøm, er sannsynligheten så stor for at den skal gå over skulderen at uansett hvor mye peiling man har på gensere eller ikke kan man ta utgangspunkt i det svaret, bare ut ifra navnet. Og ærlig talt: man er jo ikke så hårsår at man blir lei seg når en som kaller seg for fkm på internett begynner å uttrykke irritasjon? Den forrige rekken med poster (inkludert hans lange som ble slettet, RIP) var priceless å lese. Og om alle spørsmål her som kommer på annenhver side: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1368856 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hva tenker dere om denim skjorter? Kan være kult, kan se helt malplassert ut i et antrekk. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Er på jakt etter en fin høstjakke i marineblå som tåler litt regn og som delvis holder på varme. Noen forslag? Helst ikke i den høyeste prisklassen. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hva tenker dere om denim skjorter? Liker det veldig godt hvis de er lyse i fargen! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Greit at du synes det. Hvorfor er post #48495 idiotisk? Fordi det er opplagt hva han mener med "alternativet". Uansett, dette blir for dumt. Slutt å stille spørsmål som åtteåringer kunne svart på og bruk hjernen i stedet. Selvfølgelig er det meningen at skuldersømmen skal være ytterst på skulderen og ikke ti cm ned på armen. Du har vel ikke vurdert å heller legge frem ting på en normal måte fremfor å være frekk når noen kommer med et spørsmål som dessverre topper din idiotiv-skala? Det er fullstendig unødvendig å skape så mye dårlig stemning som du til tider dessverre gjør. Og ærlig talt: man er jo ikke så hårsår at man blir lei seg når en som kaller seg for fkm på internett begynner å uttrykke irritasjon? Den forrige rekken med poster (inkludert hans lange som ble slettet, RIP) var priceless å lese. Har ikke blitt lei meg... Hvis du refererer til Monty Python videoen, var det er grenseløst festlig spøk. Lenke til kommentar
Drive.by Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Noen som vet hvorfor prisen på barbourbymail.co.uk forandrer seg fra når man er pålogget på sin egen bruker, til når man ikke er det? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Kan være noe med moms, vet ikke hvordan det fungerer. ctrl + f " * " kanskje det står et annet sted p åsiden hva * står for. Endret 24. august 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fordi du sannsynligvis har registrert deg med norsk adresse, og når den skal sendes ut av landet trenger du ikke å betale VAT til britiske myndigheter. Den er på 20%, så hvis du ganger 166,63 med 1,20 får du nokså nøyaktig 199,95. Lenke til kommentar
Drive.by Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Tusen takk! Prøvde å forandre adressen min til en U.K. adresse og da kom den "vanlige" prisen opp Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Dere andre som har kjøpt Equusleather, hvor lang tid tok det før dere fikk beltet i posten? Lenke til kommentar
Populært innlegg lokeland Skrevet 25. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. august 2012 Greit at du synes det. Hvorfor er post #48495 idiotisk? Fordi det er opplagt hva han mener med "alternativet". Uansett, dette blir for dumt. Slutt å stille spørsmål som åtteåringer kunne svart på og bruk hjernen i stedet. Selvfølgelig er det meningen at skuldersømmen skal være ytterst på skulderen og ikke ti cm ned på armen. Du har vel ikke vurdert å heller legge frem ting på en normal måte fremfor å være frekk når noen kommer med et spørsmål som dessverre topper din idiotiv-skala? Det er fullstendig unødvendig å skape så mye dårlig stemning som du til tider dessverre gjør. Jeg tror ikke fkm er den eneste som begynner å reagere på at forumet til tider spammes ned av grenseløst idiotiske spørsmål hvis svar er helt opplagt. For å ta denne genseren som eksempel: heter det skuldersøm, er sannsynligheten så stor for at den skal gå over skulderen at uansett hvor mye peiling man har på gensere eller ikke kan man ta utgangspunkt i det svaret, bare ut ifra navnet. Og ærlig talt: man er jo ikke så hårsår at man blir lei seg når en som kaller seg for fkm på internett begynner å uttrykke irritasjon? Den forrige rekken med poster (inkludert hans lange som ble slettet, RIP) var priceless å lese. Og om alle spørsmål her som kommer på annenhver side: http://www.diskusjon...owtopic=1368856 Det er umulig for meg å si hvor hårsår enkelte er, men du skal ikke se bort i fra et enkelte kan ta seg nær av kommentarer på nett. For min del handler det om å oppføre seg som voksne folk. Jeg kan skjønne irritasjon til tider, særlig med spørsmål som "hvor kan jeg få tak i akkurat denne random genseren jeg fant et sted på nett?" og "sender denne nettbutikken til norge?", men det jeg reagerer på er måten ting blir lagt frem på. Ja, vedkommende har sine gullkorn og kan godt være vittig, men det er ikke det det handler om. Det handler om at det er mye negativ tone her, mange krasse og til tider stygge kommentarer, lite forståelse for andres syn, folk som rotter seg sammen etc., og jeg greier bare ikke fatte hvem som ønsker et slikt forum. 15 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nå har jeg lest så mye positivt om Terre d'Hermes at jeg har fått lyst å finne ut nøyaktig hva denne lukter. Noen som vet om et parfymeri i østfoldområdet som har denne? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hermes pafrymene tror jeg bare man får kjøpt i Hermes sine egne butikker. Jeg kan sende deg en prøve jeg har til overs. se PM Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Den skal vel også være tilgjengelig i noen parfymerier, om jeg ikke husker helt feil, men har ikke sett den i noen parfymerier i Norge. Egentlig er det ikke så dumt ettersom den da ville blitt brukt av flere. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Sant, det er greit at ikke "alle" har den. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Noen som har tips til no trendy skjerf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Dere andre som har kjøpt Equusleather, hvor lang tid tok det før dere fikk beltet i posten? Kjøpte et 21. juli. Det er ankommet landet nå, men tar vel et par dager til før det er fremme. Altså en 4-5 uker vil det nok ta. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hermes pafrymene tror jeg bare man får kjøpt i Hermes sine egne butikker. Jeg kan sende deg en prøve jeg har til overs. se PM Selges også på tax-free'n om du har planer om å reise snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå