Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tommel opp. Er det mye salg for tiden? Evigheter siden jeg har kjøpt meg nye klær og nå er jo stipendet kommet.

salg på Ferner Jacobsen og Gunnar Øye

Det skal vel ikke så mye til, skjønner jeg.

Ikke noe mer enn et idiotisk spørsmål, og det er det jo nok av her...

Idiotisk å spørre hva han mente med alternativ?

Lenke til kommentar

Tommel opp. Er det mye salg for tiden? Evigheter siden jeg har kjøpt meg nye klær og nå er jo stipendet kommet.

Det har vært mye salg i sommer, men det meste av det gode er jo borte. Du kan jo sjekke nettbutikker, fordi de har vanligvis et mye bedre utvalg enn butikkene.

Lenke til kommentar

Greit at du synes det. Hvorfor er post #48495 idiotisk?

Fordi det er opplagt hva han mener med "alternativet". Uansett, dette blir for dumt. Slutt å stille spørsmål som åtteåringer kunne svart på og bruk hjernen i stedet. Selvfølgelig er det meningen at skuldersømmen skal være ytterst på skulderen og ikke ti cm ned på armen.

60% på alle sommervarer på Ferner Jacobsen, anbefales. 50% på veldig mye på Follestad også. Tror dog det begynner å bli ganske tomt for salgsvarer nå.

Gunnar øye startet vel nettopp salget, så der er det sikkert en del igjen.

Lenke til kommentar

Det er vel mer en zip-genser enn en cardigan.

Er det must at den har det mønsteret og fargen?

Personlig syns jeg ikke det var så pent.

Vel, det står cardigan på alle de jeg har funnet som har lignet også, så jeg har bare gått ut fra at det er cardigan.

Så vidt jeg vet er de ikke nødt til å være kneppet, de kan ha glidelås også. Og den er jo ull / akryl og strikket, så ...

Ikke et must med mønster, men mørk grå i alle fall. Jeg har nok farger, svart og hvit.

Deg om det, jeg synes den ser stilig ut og er overbevist om at den ville passet meg helt fint - selv om resten av verden hadde snudd seg vekk og spydd. Jeg er tross alt den stolte innehaver av en sommerkjole fra 70-tallet som jeg har gått med offentlig flere ganger.

Lenke til kommentar

Vel, det står cardigan på alle de jeg har funnet som har lignet også, så jeg har bare gått ut fra at det er cardigan.

Så vidt jeg vet er de ikke nødt til å være kneppet, de kan ha glidelås også. Og den er jo ull / akryl og strikket, så ...

Ikke et must med mønster, men mørk grå i alle fall. Jeg har nok farger, svart og hvit.

Deg om det, jeg synes den ser stilig ut og er overbevist om at den ville passet meg helt fint - selv om resten av verden hadde snudd seg vekk og spydd. Jeg er tross alt den stolte innehaver av en sommerkjole fra 70-tallet som jeg har gått med offentlig flere ganger.

Denne likner litt

http://www.topman.co...ments=category~

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Skal kjøpe nye Chelsea boots. Har veldig lyst på et par fra RM Williams. Hva synes dere om disse?

http://www.rmwilliam...ECD6850AE70656#

Litt usikker på hvilken farge jeg skal velge.

Ville ha kjøpt Comfort Craftsman med gummisåle, hvis du skal bruke de på høsten og vinteren. Anbefaler å kjøpe fra Bootsonline.

Bor i Melbourne så det blir kjøp i butikk her. Angående såle, så tror jeg nok at jeg ender opp med lærsåle. Vinteren her i Australia er ikke som i Norge.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Siden du åpenbart er klar over at diskusjon av moderatorhandlinger er off-topic bryter du regelen selv om jeg ikke sier det konkret i innlegget. Beat it, Phelge. PS: Neste gang, ha baller nok til å sitere innlegget mitt i stedet for å gamble på at jeg ikke følger med på tråder jeg har moderert.

Dette innlegget skal heller ikke kommenteres i tråden. Jeg beklager for øvrig min raske reaksjon, og skal forsøke å drøye senere inngrep med noen timer.

Endret av krikkert
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit at du synes det. Hvorfor er post #48495 idiotisk?

Fordi det er opplagt hva han mener med "alternativet". Uansett, dette blir for dumt. Slutt å stille spørsmål som åtteåringer kunne svart på og bruk hjernen i stedet. Selvfølgelig er det meningen at skuldersømmen skal være ytterst på skulderen og ikke ti cm ned på armen.

Du har vel ikke vurdert å heller legge frem ting på en normal måte fremfor å være frekk når noen kommer med et spørsmål som dessverre topper din idiotiv-skala? Det er fullstendig unødvendig å skape så mye dårlig stemning som du til tider dessverre gjør.

On-topic:

Tenkte jeg skulle prøve å bestille en bukse fra Tailorstore. Var det ikke noen her inne som har bestilt en bukse fra dem? Isåfall, hvilke erfaringer gjorde vedkommende?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...