Phelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Noen som vet om et sted man får tak i vest/ermeløs cardigan? Tenker noe som funker sammen med jeans eller flanellsbukser etc. Vest er en ermeløs cardigan. Hvor gammel er du? Jeg synes vest og pullover ser ganske gubbete ut. Jeg er 21. Tenker å bruke den sammen med jakke ja. Tenket å spesifisere at det ikke er en vest til en 3-delt(?) dress jeg er på jakt etter, men noe som ikke er så formelt. Derfor ermeløs cardigan. But still. Det er noe sånt som dette du tenker, ikke sant? http://thegoodiebagblog.ca/wp-content/uploads/2010/11/Archive-Wool-Vest.jpg Se bort ifra at den er dritstygg og har noen fæle lommer, det var det beste bildet jeg fant uten å legge særlig innsats i det. Det er gubbete spør du meg. Det er sikkert helt knall å ha under en jakke, men alle jeg har sett som har gått med det har endt opp med å se tåpelig ut med en gang de kommer inn og tar av seg jakken. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 But still. Det er noe sånt som dette du tenker, ikke sant? http://thegoodiebagb...e-Wool-Vest.jpg Se bort ifra at den er dritstygg og har noen fæle lommer, det var det beste bildet jeg fant uten å legge særlig innsats i det. Det er gubbete spør du meg. Det er sikkert helt knall å ha under en jakke, men alle jeg har sett som har gått med det har endt opp med å se tåpelig ut med en gang de kommer inn og tar av seg jakken. Jo, du er i nærheten. Tenk Matt Bomer i Community. De gangene det ser bra ut vel og merke. Som er sjeldnere og sjeldnere. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Noen som vet hvordan størrelsen til APC NS raw er i forhold til Acne max raw? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ah, herlig. Fant ut av at jeg egentlig vil ha Petit New Standard (ny modell, en ting mellom PS og NS) som jeg foreløpig kun har funnet hos Tres Bien. Gracias, Eksboks! Vil anbefale deg å tenke deg om før du anskaffer deg PS. Brukte min rundt 5 måneder, men den var alt, ALT for lav i livet til skjorter. Fikk heldigvis solgt den uten problem. Det er derfor jeg skal ha APC Petit New Standard, og ikke APC Petit Standard. PNS er en mellomting mellom PS og NS. Den er høyere i livet og har litt videre videre legger enn PS. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Så var det det å greie å lese da! Det tror jeg kan bli rimelig bra. Selv har jeg blitt stor fan av Levi's 508. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Driver og bestiller belte. Hva er forskjellen på polished og satin finish? snakk om spenna. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 om jeg skjønenr riktig er polished mye blankere og "glattere". da er vel satin finere? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Polished skinner, satin er matt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Og satin/matt er forøvrig finest Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Enig. Satin er vel også mer casual om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Synes polished er finest imo, er en smakssak. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Tusen takk Phelge, Wiston Wolf, OJ Doe og Nemaid. Jeg setter pris på det. Jeg hadde også satt pris på hvordan man kan kle seg som en hippie. Jeg eier ikke "hippie-plagg" og har heller ikke noe stort ønske om å legge noe særlig penger i det (eller dra det langt). Kreative løsninger tas imot med kjærlighet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fadderuke? Skole og ev. fakultet - hvis du vil dele? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen som vet om et sted man får tak i vest/ermeløs cardigan? Tenker noe som funker sammen med jeans eller flanellsbukser etc. Vest er en ermeløs cardigan. Hvor gammel er du? Jeg synes vest og pullover ser ganske gubbete ut. Jeg er 21. Tenker å bruke den sammen med jakke ja. Tenket å spesifisere at det ikke er en vest til en 3-delt(?) dress jeg er på jakt etter, men noe som ikke er så formelt. Derfor ermeløs cardigan. But still. Det er noe sånt som dette du tenker, ikke sant? http://thegoodiebagb...e-Wool-Vest.jpg Se bort ifra at den er dritstygg og har noen fæle lommer, det var det beste bildet jeg fant uten å legge særlig innsats i det. Det er gubbete spør du meg. Det er sikkert helt knall å ha under en jakke, men alle jeg har sett som har gått med det har endt opp med å se tåpelig ut med en gang de kommer inn og tar av seg jakken. Man kan jo ta av vesten/cardiganen med en gang man tar av jakken også. Han her er litt gammel, men jeg synes han så litt bra ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fadderuke? Skole og ev. fakultet - hvis du vil dele? Ja, UiB (HF-fakultetet). Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg var hippie under fadderuken ifjor. Kjøpte en afro-parykk og et par hippie-briller i en jallabod. Kjøpte en fæl stonewashed bootcut-bukse på fretex sammen med en skjorte med masse farger.. Kostet meg ca 2-300 kroner Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Du kan jo prøve å lage en egen "Tie-Dye Shirt". Finnes sikkert instruksjoner på nettet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Synes polished er finest imo, er en smakssak. Var det 1 1/4 som passet best til chinos og de fleste andre bukser? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg tenkte tanken, men siden jeg fikk vite det i går kveld, og jeg har sovet bort mesteparten av dagen i dag, så blir det litt knapt med tid. Jeg har to timer på meg. Tror jeg tar en tur ut og ser hva jeg finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå