Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et sted man får tak i vest/ermeløs cardigan? Tenker noe som funker sammen med jeans eller flanellsbukser etc.

Vest er en ermeløs cardigan. Hvor gammel er du? Jeg synes vest og pullover ser ganske gubbete ut.

Jeg er 21. Tenker å bruke den sammen med jakke ja.

Tenket å spesifisere at det ikke er en vest til en 3-delt(?) dress jeg er på jakt etter, men noe som ikke er så formelt. Derfor ermeløs cardigan.

But still. Det er noe sånt som dette du tenker, ikke sant? http://thegoodiebagblog.ca/wp-content/uploads/2010/11/Archive-Wool-Vest.jpg

Se bort ifra at den er dritstygg og har noen fæle lommer, det var det beste bildet jeg fant uten å legge særlig innsats i det.

Det er gubbete spør du meg. Det er sikkert helt knall å ha under en jakke, men alle jeg har sett som har gått med det har endt opp med å se tåpelig ut med en gang de kommer inn og tar av seg jakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

But still. Det er noe sånt som dette du tenker, ikke sant? http://thegoodiebagb...e-Wool-Vest.jpg

Se bort ifra at den er dritstygg og har noen fæle lommer, det var det beste bildet jeg fant uten å legge særlig innsats i det.

Det er gubbete spør du meg. Det er sikkert helt knall å ha under en jakke, men alle jeg har sett som har gått med det har endt opp med å se tåpelig ut med en gang de kommer inn og tar av seg jakken.

Jo, du er i nærheten. Tenk Matt Bomer i Community. De gangene det ser bra ut vel og merke. Som er sjeldnere og sjeldnere.

Lenke til kommentar

Ah, herlig. Fant ut av at jeg egentlig vil ha Petit New Standard (ny modell, en ting mellom PS og NS) som jeg foreløpig kun har funnet hos Tres Bien. Gracias, Eksboks!

Vil anbefale deg å tenke deg om før du anskaffer deg PS. Brukte min rundt 5 måneder, men den var alt, ALT for lav i livet til skjorter. Fikk heldigvis solgt den uten problem.

Det er derfor jeg skal ha APC Petit New Standard, og ikke APC Petit Standard. PNS er en mellomting mellom PS og NS. Den er høyere i livet og har litt videre videre legger enn PS.

Lenke til kommentar

Tusen takk Phelge, Wiston Wolf, OJ Doe og Nemaid. Jeg setter pris på det.

Jeg hadde også satt pris på hvordan man kan kle seg som en hippie. Jeg eier ikke "hippie-plagg" og har heller ikke noe stort ønske om å legge noe særlig penger i det (eller dra det langt). Kreative løsninger tas imot med kjærlighet.

Lenke til kommentar

Noen som vet om et sted man får tak i vest/ermeløs cardigan? Tenker noe som funker sammen med jeans eller flanellsbukser etc.

Vest er en ermeløs cardigan. Hvor gammel er du? Jeg synes vest og pullover ser ganske gubbete ut.

Jeg er 21. Tenker å bruke den sammen med jakke ja.

Tenket å spesifisere at det ikke er en vest til en 3-delt(?) dress jeg er på jakt etter, men noe som ikke er så formelt. Derfor ermeløs cardigan.

But still. Det er noe sånt som dette du tenker, ikke sant? http://thegoodiebagb...e-Wool-Vest.jpg

Man kan jo ta av vesten/cardiganen med en gang man tar av jakken også.

Han her er litt gammel, men jeg synes han så litt bra ut.

yye2I.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...