Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

greysilverred-f.jpg

 

Kjøpt meg disse, bare at Nike-merket er sølvfarget og at den delen som er farget rett ved skolissene også er sølvfarget. Første gang jeg har kjøpt meg joggesko som en bruker til andre ting enn trening. Ble helt forelsket i disse  :)

5495052[/snapback]

Personlig kan jeg ikke fordra slike "sneakers" :p

 

Jeg har et par i Prada med noen sølvgreier som jeg rett og slett ikke kan fordra :p

 

Men smaken er som baken, jeg liker det klassiske og konservative...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer ganske bra det, ja :)

 

Fullt navn er vel WEsc, som står for "We are the superlative conspiracy", så vidt jeg vet. Har et par plagg av dem, blant annet genseren jeg har på meg nå. Gode klær å gå i, selges på Nextman, Urban, Swag, Sneakers og noen andre butikker her i Trondheim.

Lenke til kommentar

Fordi det bare er 8 poster mellom de to identiske spørsmålene dine. De er også på samme side, og folk som ikke har lest spørsmålet ditt allerede, kommer trolig til å lese det mens de leser den nye siden de ikke har lest tidligere.

 

Om ingen svarer deg innen en time, betyr ikke det at folk ikke VIL svare deg.

Lenke til kommentar

Fant skuffende lite i dag, et par mørkegrå jeans fra Acne (Mic blacktrash) samt et par mokasiner fra Tiger. Så også på en snedig uniformsaktig jakke fra Tiger, dessverre var den utsolgt i størrelsen min, ellers hadde jeg glatt kjøpt den. Skarpe vinkler så det holder, riktignok blåkopi av DH (kanskje litt slappere), men det får nesten være greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...