Mladic Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Bør jeg sende pengene (det varen koster, frakten til han, frakt til Norge og 10% av summen han skal ha) til han slik at han kjøper det og sender det til meg? Eller finnes det en annen måte? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Dere som har handlet hos Charles Tyrwhitt (på nett) før: Er det vanlig at de uoppfordret skriver en lavere verdi enn den faktiske på pakken? Fikk min første skjorte derfra i dag, og pakken var merket med en verdi på ca. £11. Skjorta kostet £16 og frakten var på £9, så verdien på pakken stemmer ikke med et eventuelt fratrekk av britisk VAT (som de heller ikke gjør, i følge nettsidene). Jeg mener å huske at de gjorde det samme for meg. Ok, takk. Jeg får vel bestille en skjorte med verdi høyere enn £20 for å se hva som skjer mtp. toll og moms. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Bør jeg sende pengene (det varen koster, frakten til han, frakt til Norge og 10% av summen han skal ha) til han slik at han kjøper det og sender det til meg? Eller finnes det en annen måte? Hvorfor skal du ha en annen måte? Dette er jo den sikreste måten... Du betaler igjennom Paypal, innen 45 dager kan du åpne en klagesak hvis du ikke har fått varen og kan da få tilbake pengene. Hvis du i tillegg har betalt med Mastercard kan du sende inn en skriftlig klage til kortselskapet og få regningen slettet... Er jo som godt som bombesikkert. Har bare behøvd å gjøre dette 1 gang før i mitt liv. Du kan også kjøpe varen på nett og sende den til proxyen sin adresse, men da får du aldri i verden tilbake pengene skulle proxyen bestemme seg for å beholde forsendelsen din. Endret 11. august 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Har du prøvd randomkoreandude? Jeg har aldri brukt proxy før, og han ser ut som en troverdig kar. I tillegg så er han ikke dyr heller. Prøver ham for første gang nå, har gått smooth så langt. Betalte for klærne (med sales tax siden han bor i DC) på forskudd og så sender jeg hans 10% + fraktkostnader USA->Norge når han mottar pakken fra Ralph Lauren. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Har du prøvd randomkoreandude? Jeg har aldri brukt proxy før, og han ser ut som en troverdig kar. I tillegg så er han ikke dyr heller. Prøver ham for første gang nå, har gått smooth så langt. Betalte for klærne (med sales tax siden han bor i DC) på forskudd og så sender jeg hans 10% + fraktkostnader USA->Norge når han mottar pakken fra Ralph Lauren. Hvilken fraktmetode velger du? Et av dyreste med tracking number eller et av de billigste alternativene? Endret 11. august 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som har tips til en jakke som tåler litt vær og vind? Jeg har en oilskinjakke fra Barbour, men den blir fortsatt litt for varm. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvilken fraktmetode velger du? Et av dyreste med tracking number eller et av de billigste alternativene? Har ikke avtalt det ennå, men regner med at det blir en variant med sporingsnummer. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tips til nettbutikk for kjøp av solbriller ønskes (pris, utvalg, rask frakt). Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Otticanet.com har jeg brukt flere ganger selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen her inne som kan anbefale en god/rimelig herrefrisør i Oslo som kanskje også stusser skjegg? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 http://mreg.nhosp.no/scripts/cgiip.wsc/web/resultatliste.htm?ts=&SearchFag=Herrefris%F8r&SearchFirma=&SearchFylke=300 Dette er en liste over alle Herrefrisørmesterene i Oslo. Regner med at disse er kvalifisert for jobben. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) *snip* Forresten, jeg har flyttet til Bergen. Hvilke butikker er det verdt å notere seg i denne lille byen? Er ikke så masse å skryte av i Bergen dessverre. Kommer på disse i farten; - Acne - Pepper - Hans H. - Retro - Vincci (Har en forholdsvis ok facebook side med oppdateringer om hva de tar inn). - Scabal (Har aldri likt disse butikkene noe særlig, men er vel verdt en titt) - Instinct I tillegg er det jo noen kjedebutikker spredt rundt som H&M, Volt, Weekday etc. Hvor butikkene holder til regner jeg med du klarer å google deg frem til selv Endret 13. august 2012 av Nemaid 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 *snip* Forresten, jeg har flyttet til Bergen. Hvilke butikker er det verdt å notere seg i denne lille byen? Jeg tror det er et par til i Strandgaten, men jeg husker ikke hva de heter lenger. Ellers vil jeg nevne at Hans H. på sentereret ved Loddefjord er langt dårligere enn den i sentrum etter min mening. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hvordan er kvaliteten på Acne i forhold til Levis og liknende? vuerderer Acne max raw. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ingenting å utsette på kvaliteten på Acne etter min erfaring. Personlig syns jeg dog at max-serien er for lav i livet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 reagerte faktisk på det samme, da er det ikke bare meg. Vil det se rart ut? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ser ikke sånn direkte rart ut, men det fungerer jo heller dårlig å gå med skjorter til Hvertfall om du har skjortene nedi buksen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hadde tenkt til akkurat det Synd, for de passet perfekt ellers. Har de noen andre modeller som er "raw" og samme farge som du kan anbefale? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Husker ikke i farten hvilke modeller jeg har nå igjen, men tror det er roc(?) som er noe høyere i livet. Jeg var hvertfall mer fornøyd med den passformen enn max. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Skal sjekke den ut, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå