ChristianL Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Noen som har tips om en god skredder i Oslo/Lillestrøm området? Må få fikset litt på dressen min.. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg trenger også en god skredder i Oslo som er god på å legge opp bukser. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skal til Stockholm til uken og trenger tips til butikker. Har kun sett ut Ralph Lauren-butikken hittil. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Très Bien Shop selger noe bra. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvem lager skjorter med krager uten brett ned? Det er som en imperial collar ( http://www.photosmadeperfect.com/Photo%20Dating%20images/fashionJessorig.jpg ), men med mer plass mellom "snippene" (det er jo ingen snipper i ordets rette forstand, men avstand mellom endene på kragen). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Skal til Stockholm til uken og trenger tips til butikker. Har kun sett ut Ralph Lauren-butikken hittil. Kom nettopp fra Stockholm. Hva er du på jakt etter? Vet om et par gode skobutikker med C&J, Allen Edmonds og Loake, ligger i Östermalm. Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Kjapt spm; Rugby-kategorien = http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=13192989&cp=1766205.2496807&ab=ln_men_cs2_rugbys&parentPage=family hva er det man får her da? Genseren og shorten eller kun genseren? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Genseren selvføgelig. Ikke at den var spesielt pen tho. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Du får kun rugbyen(, og den ser ikke bra ut med hette). Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Skal til Stockholm til uken og trenger tips til butikker. Har kun sett ut Ralph Lauren-butikken hittil. Kom nettopp fra Stockholm. Hva er du på jakt etter? Vet om et par gode skobutikker med C&J, Allen Edmonds og Loake, ligger i Östermalm. Er ute etter bukser, gensere og skjorter av de fleste slag egentlig, og et sted med godt utvalg (om det finnes) av Barbour-jakker. Tar gjerne i mot tipsene om skobutikkene dine også! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Så Barbour i en eller annen butikk borte ved Östermalm, men husker ikke hva den heter. Google sier at det muligens kan være Brandon & Humble, men jeg var ikke innom - så bare Barbour-logo i vinduet. Ellers kan du rusle ned Nybrogatan, der ligger det en skomaker som selger Allen Edmonds, en annen litt lengre nedi gaten som selger Loake og R.M. Williams, samt en butikk som har C&J. Gikk forbi da de var stengt, så aner ikke noe om priser. Bare kom deg til Östermalmstorg, og når du samtidig er der, stikk innom mathallen (Östermalm Saluhall) og kjøp noe god te fra de som holder til rett etter inngangen. Koster mellom 40-50 kr/hg for de fleste, men de har utrolig mye god te - og 100 gram holder lenge. Men for å ikke spore helt av, Nybrogatan har ihvertfall litt sko, og det er et koselig område hvor det er fint å rusle rundt. Ellers bør du titte innom NK, og over Åhléns rett ved Sergels Torg er det også mange butikker - godt mulig du finner Barbour i noen av de. Der har du forøvrig veldig godt utvalg av bukser, gensere og skjorter, litt avhengig av prisklassen. Det er ikke superbillige klær der, og du kan nok gjøre noen litt bedre kjøp i mindre, uavhengige butikker - uten å ha noen konkrete tall å vise til mener jeg å huske at enkelte av department-butikkene legger på en hundrelapp ekstra på en del plagg, kontra anbefalt utsalgspris. 1 Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Genseren selvføgelig. Ikke at den var spesielt pen tho. Du får kun rugbyen(, og den ser ikke bra ut med hette). Nei, jeg likte ikke genseren jeg heller, men det var bare et eksempel Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Ganske solide priser på salget til Ralph Lauren nå i grunn, prøver meg på å bestille to gensere og en jakke via proxy (randomkoreandude som jeg ser anbefalt støtt og stadig). $60 for en genser som koster type 1200kr på Rolfsen er til å leve med. Endret 10. august 2012 av Totenkopf Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Snappet med meg en cashmere cable crew på Ralph Lauren-salget tidligere i sommer, ble under 1400 kr for den. Aner ikke hva en slik koster i Norge, men lever fortsatt i troen om at det var et bra kjøp. Og takk så mye for tipsene, HenrikC. Setter jeg veldig pris på Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den koster vel rundt 3000(?) i Norge, bra kjøp ja. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Dere som har handlet hos Charles Tyrwhitt (på nett) før: Er det vanlig at de uoppfordret skriver en lavere verdi enn den faktiske på pakken? Fikk min første skjorte derfra i dag, og pakken var merket med en verdi på ca. £11. Skjorta kostet £16 og frakten var på £9, så verdien på pakken stemmer ikke med et eventuelt fratrekk av britisk VAT (som de heller ikke gjør, i følge nettsidene). Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ganske solide priser på salget til Ralph Lauren nå i grunn, prøver meg på å bestille to gensere og en jakke via proxy (randomkoreandude som jeg ser anbefalt støtt og stadig). $60 for en genser som koster type 1200kr på Rolfsen er til å leve med. Har du prøvd randomkoreandude? Jeg har aldri brukt proxy før, og han ser ut som en troverdig kar. I tillegg så er han ikke dyr heller. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ganske solide priser på salget til Ralph Lauren nå i grunn, prøver meg på å bestille to gensere og en jakke via proxy (randomkoreandude som jeg ser anbefalt støtt og stadig). $60 for en genser som koster type 1200kr på Rolfsen er til å leve med. Har du prøvd randomkoreandude? Jeg har aldri brukt proxy før, og han ser ut som en troverdig kar. I tillegg så er han ikke dyr heller. Har brukt han 2-3 ganger nå, anbefales. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Dere som har handlet hos Charles Tyrwhitt (på nett) før: Er det vanlig at de uoppfordret skriver en lavere verdi enn den faktiske på pakken? Fikk min første skjorte derfra i dag, og pakken var merket med en verdi på ca. £11. Skjorta kostet £16 og frakten var på £9, så verdien på pakken stemmer ikke med et eventuelt fratrekk av britisk VAT (som de heller ikke gjør, i følge nettsidene). Jeg mener å huske at de gjorde det samme for meg. Forresten, jeg har flyttet til Bergen. Hvilke butikker er det verdt å notere seg i denne lille byen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå