Barnabas Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Takk, det var det jeg var ute etter å vite. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 http://www.barbour.com/eu/mens-clothing/jackets-coats/wax/heritage-mens/ashridge-jacket Det er den eneste oilskinjakken jeg fant i Heritagekolleksjonen uten hette eller noe annet fiksfaks. Men den var ganske fin, spesielt på modellen likte jeg den. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Har utrolig lyst på et par Nackymade briller i Yellow tortoise. De har ikke vært mulig å bestille på internett før, men nå har Nackymade og The Armory inngått et sammarbeid, så nå kan du kjøpe MTO briller på The Armory sin hjemmeside, som vil ta 2-3 måneder, eller du kan kjøpe et av de brillene de har i butikken og få de tilsendt med en gang. Brillene koster 3350 NOK, og det er samme pris for MTO og for de brillene som er i butikken i The Armory. MTO er fortsatt ikke noe ekstra fordi de nettopp har startet opp, men lener meg på å kjøpe RTW fordi MTO vil ta 2-3 måneder. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Er det noen størrelsesforskjell på Barbour sine jakker med belter som er heavyweight og lightweight? Og hvor stor er forskjellen på foringen mellom heavyweight og medium? Endret 7. august 2012 av Phelge Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Den eneste forskjellen er at stoffet på utsiden av jakken er tykkere. Fóret og størrelsene skal være likt. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Noen som plasserte en MTO ordre hos Meermin før de økte prisen fra €50 til €100 ekstra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Jeg har sett etter en militærinspirert jakke (noe à la M65) og jeg merker at det er en del som er laget i nylon eller polyamid eller annet syntetisk stoff. Er det verdt å kjøpe, eller bør jeg styre unna til fordel for bomullsjakker? Legger ut et par jeg har sett på: http://www.wpstore.com/en/woolrich/man/jackets-and-parka/travel-jkt.html http://www.wpstore.c...travel-jkt.html http://www.aspesi.co...gid=men-jackets Jeg forbinder polyester og andre syntetiske stoffer med billige produkter som ser billige ut, men både aspesi og woolrich lager produkter av god kvalitet. Endret 7. august 2012 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Den eneste forskjellen er at stoffet på utsiden av jakken er tykkere. Fóret og størrelsene skal være likt. Takk. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Noen som plasserte en MTO ordre hos Meermin før de økte prisen fra €50 til €100 ekstra? Nei, men hvor bestiller man det? Og hva ligger det på? €100 ekstra på skomodellen? Så hvis OTR oxfords koster €150 blir det €250 for MTO? Og ang. brillene: Det så litt corny ut med dragen på enden av bøylen. Tart T-Round ser IMO mye bedre ut. Endret 7. august 2012 av Phelge Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Har akkurat investert i en mørkegrønn ullcardigan som jeg liker veldig godt, problemet er bare at jeg syns det er litt vanskelig å finne skjorter som passer under den fargemessig. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nei. Alle mto-ordre lages etter linea maestro-standard selv om det tas utgangspunkt i en classic collection-modell, så prisen for et par sko i vanlig skinn blir 250 € + 100 € i mto-avgift. Skal man ha shell eller norvegesse-welt er det standardprisen for det + 100 € (for shell er det 290 €, dvs 390 til sammen, er ikke helt sikker på hva standardprisen for norvegesse er). Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvor bestiller man? Personlig korrespondanse på kontaktskjemaet? Har akkurat investert i en mørkegrønn ullcardigan som jeg liker veldig godt, problemet er bare at jeg syns det er litt vanskelig å finne skjorter som passer under den fargemessig. Noen gode forslag? Litt ut på høsten og om vinteren synes jeg hvitt og grønt er fint. En hvit OCBD-skjorte f. eks. Mørkegrønt ull er ikke helt sommer i mine øyne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Send dem en mail eller bruk kontaktskjemaet. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Har akkurat investert i en mørkegrønn ullcardigan som jeg liker veldig godt, problemet er bare at jeg syns det er litt vanskelig å finne skjorter som passer under den fargemessig. Noen gode forslag? Imo, så er det veldig lite som blir feil til lyseblått. Og jo lysere blåfarge, jo ettere å matche. Prøvd det under genseren. Ellers kan du bruke det meste som er hvitt med litt nyanser/ruter/striper som ikke kræsjer helt. Muligens en snev av besj i. Noe type sånt tror jeg kan bli fint under en mørkegrønn farge: Endret 8. august 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Takker for svar Rosa stripete og lyseblå har jeg egentlig prøvd uten å bli veldig fornøyd. Får prøve med noe enda lysere under! Lenke til kommentar
Vendepunktet Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Trenger tips til ny blazer. http://m.nelly.com/no/Product/101448/286 Jeg synes denne var pen, men den er kanskje litt i overkant dyr for meg. Er villig til å bruke rundt 2000 kr.. Endret 8. august 2012 av Vendepunktet Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvis du ikke bryr deg om prisen kan du gå for naked and famous skinnyguy (n&f har mange sorte bukser, så det er bare å velge) eller Dior homme 17.5 eller 19 cm. Acne Max Cash. Svarte slimfit jeans. Har kjøpt dem to ganger fordi de er så gode å gå i. Har lagt ut bilde på siste side i bildetråden. Takk for tipsene, skal se om jeg ikke kan få prøvd på Acne Max Cash når jeg er i sentrum til helgen. Dior Hommes bukser ser interessante ut, koster en del men det er ikke noe hinder for klesplagg som kan vare en stund. Godt mulig at jeg prøver meg på 17.5cm modellen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Trenger tips til ny blazer. http://m.nelly.com/no/Product/101448/286 Jeg synes denne var pen, men den er kanskje litt i overkant dyr for meg. Er villig til å bruke rundt 2000 kr.. Den var virkelig ikke pen... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Blerh, salget i Stavanger var like lunkent i år som i fjor jo. Kjøpte kun et lommetørkle, mest for at jeg ikke skulle reise hjem tomhendt. Ellers var det liksom et par ok plagg, men ikke noe mer. Kjedelig. 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Blerh, salget i Stavanger var like lunkent i år som i fjor jo. Kjøpte kun et lommetørkle, mest for at jeg ikke skulle reise hjem tomhendt. Ellers var det liksom et par ok plagg, men ikke noe mer. Kjedelig. Var du på Made with Hart? Elsker skjortene deres! Sebastian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå