Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Ser bra ut :) hva med denne http://www.equusleat...lypage.tpl.html i australian nut?

btw hva vil MTO si? samme som made to measure?

Det er det jeg har. Et godt kjøp. Lurer på om de kanskje var snille nok til å merke pakken med en verdi under 200kr, men husker ikke helt.

Jeg betalte ingenting i moms og toll. ^^

Da gjorde sikkert ikke jeg heller det ettersom jeg alltid spør om å få skrevet ned verdien. :p

Eksboks: Vet ikke hvordan Tanner Goods sine er, men kan si at kvaliteten på skinnet Equus Leather bruker et topp klasse. Hvem tenker du på når du sier casual belter og hva legger du egentlig i casual belter? Det er jo bare å se hva de tilbyr.

Jeg tenker egentlig på belter som passer til olabukser og chinos. Nå vet ikke jeg forskjellen på dress belter og casual belter.

Synes spørsmålet ditt var veldig merkelig... Om belte passer til olabukser går mye på bredden, er det litt bredt passet det ofte bedre til olabukser. Går du får 1 1/4" har du et belte som ikke er for bredt, men ikke for tynt heller. Den bredden gikk jeg for, og kan imo ikke ha noe bredere belter til olabukser. Beltet føles bredere enn det egentlig er fordi belte er tykkere og av bedre kvalitet enn noe annet belte jeg har eid.

De fra equusleather som jeg postet går vel fint som casual og?

Jeg ville ihvertfall valgt Equus og gått for et brunt/mørkebrunt belte. Da har du et belte som passer til alt, så kan du heller utvide til andre farger senere.

Jeg bruker 32 og 33 i bukser. Hvilken størrelse er tryggest å gå for da? Føler jeg ofte får et belte som ikke er helt riktig på lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha sropper som går helt rundt for å kunne ta de av så du heller kan bruke låsen, ville jeg bare valgt uten stropper. Jeg synes det se rart t med både stropper og lås, og klarer ikke helt å e vitsen med stropper so kan taes av. Hadde det vært stropper som gojre den om til en sekk ala SB hadde jeg sett poenget, men hva er poenget med avtagbare stropprav den typen? Hus det bare er å "variere looken" ville jeg latt være, ettesom alternativet med faste stropper IMO ser bedre ut.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke meningen at du skal drive å ta av stroppene hele tiden, men tar du av skulderstroppen og stroppene på veska har du plutselig en koffert. Man kan endre utseendet ganske drastisk og på denne måten få et nytt look. Finner man ut at trenger å åpne lokket veldig ofte kan man bare ta av stroppene og vips så ble det lettere.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale noen solide svarte jeans? Type slim fit. De beste jeg har funnet så langt er Cheap Mondays Tight OD Black.

Acne Max Cash. Svarte slimfit jeans. Har kjøpt dem to ganger fordi de er så gode å gå i. Har lagt ut bilde på siste side i bildetråden.
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale noen solide svarte jeans? Type slim fit. De beste jeg har funnet så langt er Cheap Mondays Tight OD Black.

Hvis du ikke bryr deg om prisen kan du gå for naked and famous skinnyguy (n&f har mange sorte bukser, så det er bare å velge) eller Dior homme 17.5 eller 19 cm.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

International er den eneste jeg kommer på i farten. Klassiske oilskinjakker fra Barbour skal ikke sitte stramt. De sitter godt når de henger løst. Det er snittet på jakken, og hvis du ikke liker det må du finne deg en annen jakke.

Det var derfor jeg lurte på om det fantes noen modeller fra Barbour som sitter godt, dvs med en mer moderne passform enn den klassiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...