Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan jeg kjøpe belte til hverdagsbruk?

Et skikkelig belte av bridlelær fra Equus Leather er ikke å forakte. Her finner du et par bilder av mitt, og mener Rankiz også kjøpte et som han la ut bilde av.

Læret er av meget høy kvalitet, så det blir bare penere og penere over tid. Det skader jo heller ikke at det er MTO og at du da har en del valgmuligheter.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Ser bra ut :) hva med denne http://www.equusleat...lypage.tpl.html i australian nut?

btw hva vil MTO si? samme som made to measure?

Det er det jeg har. Et godt kjøp. Lurer på om de kanskje var snille nok til å merke pakken med en verdi under 200kr, men husker ikke helt.

Jeg betalte ingenting i moms og toll. ^^

Jeg har lyst på et nytt belte, og er usikker på om jeg skal gå for Equus eller Tanner Goods.

Hvordan er kvaliteten på skinnet og lager de "casual" belter?

Lenke til kommentar

Ser bra ut :) hva med denne http://www.equusleat...lypage.tpl.html i australian nut?

Det er det jeg har. Et godt kjøp. Lurer på om de kanskje var snille nok til å merke pakken med en verdi under 200kr, men husker ikke helt.

Da gjorde sikkert ikke jeg heller det ettersom jeg alltid spør om å få skrevet ned verdien. :p

Eksboks: Vet ikke hvordan Tanner Goods sine er, men kan si at kvaliteten på skinnet Equus Leather bruker et topp klasse. Hvem tenker du på når du sier casual belter og hva legger du egentlig i casual belter? Det er jo bare å se hva de tilbyr.

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg kjøpe belte til hverdagsbruk?

Her finner du et par bilder av mitt, og mener Rankiz også kjøpte et som han la ut bilde av.

Hvilken farge er det du postet bilde av i? :)

btw, belte skal matche skoene? Hvor nøye er det? tenkte sand sko og mørkebrunt belte

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Da gjorde sikkert ikke jeg heller det ettersom jeg alltid spør om å få skrevet ned verdien. :p

Eksboks: Vet ikke hvordan Tanner Goods sine er, men kan si at kvaliteten på skinnet Equus Leather bruker et topp klasse. Hvem tenker du på når du sier casual belter og hva legger du egentlig i casual belter? Det er jo bare å se hva de tilbyr.

Jeg tenker egentlig på belter som passer til olabukser og chinos. Nå vet ikke jeg forskjellen på dress belter og casual belter.

Lenke til kommentar

Jeg tenker egentlig på belter som passer til olabukser og chinos. Nå vet ikke jeg forskjellen på dress belter og casual belter.

Synes spørsmålet ditt var veldig merkelig... Om belte passer til olabukser går mye på bredden, er det litt bredt passet det ofte bedre til olabukser. Går du får 1 1/4" har du et belte som ikke er for bredt, men ikke for tynt heller. Den bredden gikk jeg for, og kan imo ikke ha noe bredere belter til olabukser. Beltet føles bredere enn det egentlig er fordi belte er tykkere og av bedre kvalitet enn noe annet belte jeg har eid.

De fra equusleather som jeg postet går vel fint som casual og?

Jeg ville ihvertfall valgt Equus og gått for et brunt/mørkebrunt belte. Da har du et belte som passer til alt, så kan du heller utvide til andre farger senere.

Endret av Rankiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om eller har erfaring med noen steder hvor man kan få hjelp av stylister i klesveien? Føler jeg sitter litt fast for øyeblikket. Arrester meg gjerne om det var et dumt spørsmål.

En stylist? Hvis du vil se ut som Jan Thomas, værsågod. Les på Minmote hva "ekspertene" sier, lol. :)

Lag en tråd på dette forumet og du vil få mye bedre hjelp. Da kan du få mange tips.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er veldig usikker på om jeg skal gå for stropper som går hele veien rundt

ChsjN.jpg

A9EfA.jpg

Eller stropper som stopper og ikke kan taes av.

30v2c5l.jpg

2954z03.jpg

Synes kanskje at stropper som stopper er litt finere, men de som går helt rundt er mer funksjonelle fordi du kan ta de av og bare bruke låsen foran.

Innspill?

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Er veldig usikker på om jeg skal gå for stropper som går hele veien rundt

ChsjN.jpg

A9EfA.jpg

Eller stropper som stopper og ikke kan taes av.

30v2c5l.jpg

2954z03.jpg

Synes kanskje at stropper som stopper er litt finere, men de som går helt rundt er mer funksjonelle fordi du kan ta de av og bare bruke låsen foran.

Innspill?

Selv mener jeg at stropper som stopper ser litt bedre ut, men det var pent med de som gikk helt rundt også. Så selv tror jeg at jeg hadde gått før stropper som går helt rundt, da de kan vær mer funksjonelle som du selv sier.

edit: komt en E for mye i ene ordet. (sikkert fult av skrivefeil videre dog)

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...