Rankiz Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Short har kortere ermer og jakken er kortere. 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Før i tiden brukte jeg parfymen Boss In Motion. Dama kom nettopp hjem fra ferie, og hun hadde kjøpt med seg det hun trodde var samme parfymen. Nå som jeg ser på den står det at det er en aftershave. Jeg har ikke boksen til min gamle, så kan ikke garantere for at det var "vanlig parfyme", men er nokså sikker. Jeg har søkt meg frem til at det faktisk er to ulike versjoner, en "eau de toilette" og en aftershave. Hva er egentlig forskjellen? For meg virker både lukt og konsistens helt lik. Skal man liksom spraye seg i hendene og så klappe det på etter barbering? Virker ekstremt å sprute seg selv i ansiktet... Sebastian Lenke til kommentar
wmb Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Etterbarberingsvann tar man i hendene og klapper på kinnene. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hvem har ikke sett denne scenen? http://youtu.be/UhWPqaXuxtk 1 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg mistenker at American Psycho har tatt litt inspirasjon derifra. 4 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg tipper Hjemme Alene handler om hvordan Patrick Bateman formes. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Anbefaler å ta turen innom Styleforums WAYWRN-tråd og lese de siste 15 sidene eller så... hysterisk morsom debatt mellom brukeren Whitepigeon og resten av verden om menn kan bruke kapper i 2012! 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Han virker en smule... spesiell. Synes ikke antrekkene hans var all verden, må jeg inrømme. ( ) På den annen side synes jeg det er tøft at han forsøker, selv om jeg personlig får Dracula-vibber. Jeg ser tross alt folk som kler seg langt verre (om enn en god del mindre pretensiøst) hver eneste dag, uten at de egentlig forøker å skille seg ut. Hvis jeg måtte velge mellom å gå en dag i jogedress og uggs eller å gå i et av antrekkene hans med stokk og kappe, hadde jeg lett valgt det sistnevnte. red: Haha, kom til bildet der han har på blå kappe nå. Fantastisk. red2: Trekker det tilbake. SÅ e siste bildene først, og der har han jo ihvertfall prøvd å sette sammen et antrekk. Jo lenger fremover i tråden jo trisere blir det. Tror heller jeg hadde tatt joggedressen og uggsene. Endret 24. juli 2012 av NgZ Lenke til kommentar
EJN Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) red: Haha, kom til bildet der han har på blå kappe nå. Fantastisk. red2: Trekker det tilbake. SÅ e siste bildene først, og der har han jo ihvertfall prøvd å sette sammen et antrekk. Jo lenger fremover i tråden jo trisere blir det. Tror heller jeg hadde tatt joggedressen og uggsene. This For øvrig er jeg keen på et par Tretorn Nylites. Finnes de i Oslo? Endret 24. juli 2012 av ErikJN Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Lurer på om jeg skal kjøpe meg en dress. Er det noe salg på det om dagen, eller holder de seg likt i pris hele året? Noen som har forslag? Eneste jeg har er en svart, stygg, treknappers dress fra dressman. Skal jeg gå for charcoal eller navy (ikke svart?)? Helst ikke mer enn 3000kr. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Navy er mer anvendelig og finere enn svart IMO:) Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) http://www.brandos.no/tommy-hilfiger/spencer-6b-em56813651-475475-core-navy/a43046 (hvordan legger man inn bilde?) Jeg digga de skoene der:-D Hva syntes dere? Endret 24. juli 2012 av Grunnbok Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 @Grunnbok: Nei, ikke er skoen noe i utgangspunktet jeg liker, men den følelsen forsterkes bare av den store stygge skriften på skoene. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Tøysko er ikke helt min greie... Sebastian Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg er 16år og da er tøysko mitt i blinken ;-) Alle de 6skoparene jeg har er tøysko. Untatt joggesko og vintersko.. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Tøysko lukter og blir ødelagt! Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ang lukt så hjelper det å dusje og bytte sokker hver dag. Enklere liv har også en sko-deo Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 I tillegg til at man kan vaske tøysko i vaskemaskinen.. Uansett, likte ikke de der i det hele tatt. Hvis man først skal ha tøysko bør man gå for noen ensfargede og klassiske noen. Hvite, navy og lignende. Plimsolls og Jack Purcells for eksempel. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 No offence Grunnbok, men skoene du linker til ser forferdelige ut, mye pga. logoen. Angående sko-deo tror jeg det er en idé å være forsiktig med det om det er snakk om skinnsko. Kan tenke meg det ikke er særlig bra for skinnet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Har C.Ward klokkene blitt dyrere eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå