Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før i tiden brukte jeg parfymen Boss In Motion. Dama kom nettopp hjem fra ferie, og hun hadde kjøpt med seg det hun trodde var samme parfymen. Nå som jeg ser på den står det at det er en aftershave. Jeg har ikke boksen til min gamle, så kan ikke garantere for at det var "vanlig parfyme", men er nokså sikker. Jeg har søkt meg frem til at det faktisk er to ulike versjoner, en "eau de toilette" og en aftershave. Hva er egentlig forskjellen? For meg virker både lukt og konsistens helt lik. Skal man liksom spraye seg i hendene og så klappe det på etter barbering? Virker ekstremt å sprute seg selv i ansiktet...

Sebastian :)

Lenke til kommentar

Han virker en smule... spesiell. Synes ikke antrekkene hans var all verden, må jeg inrømme. ( :p)

På den annen side synes jeg det er tøft at han forsøker, selv om jeg personlig får Dracula-vibber. Jeg ser tross alt folk som kler seg langt verre (om enn en god del mindre pretensiøst) hver eneste dag, uten at de egentlig forøker å skille seg ut.

Hvis jeg måtte velge mellom å gå en dag i jogedress og uggs eller å gå i et av antrekkene hans med stokk og kappe, hadde jeg lett valgt det sistnevnte. :D

red: Haha, kom til bildet der han har på blå kappe nå. Fantastisk. :wee:

red2: Trekker det tilbake. SÅ e siste bildene først, og der har han jo ihvertfall prøvd å sette sammen et antrekk. Jo lenger fremover i tråden jo trisere blir det. Tror heller jeg hadde tatt joggedressen og uggsene.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

red: Haha, kom til bildet der han har på blå kappe nå. Fantastisk. :wee:

red2: Trekker det tilbake. SÅ e siste bildene først, og der har han jo ihvertfall prøvd å sette sammen et antrekk. Jo lenger fremover i tråden jo trisere blir det. Tror heller jeg hadde tatt joggedressen og uggsene.

This ;)

For øvrig er jeg keen på et par Tretorn Nylites. Finnes de i Oslo?

Endret av ErikJN
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en dress. Er det noe salg på det om dagen, eller holder de seg likt i pris hele året? Noen som har forslag? Eneste jeg har er en svart, stygg, treknappers dress fra dressman. Skal jeg gå for charcoal eller navy (ikke svart?)? Helst ikke mer enn 3000kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...