Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei har "lurket" her et par ganger før. Har sett noen som har kjøpt klær fra Charles Tyrwhitt (?) (ctshirts.co.uk). Noen av klærne der ser ganske greie ut og har lyst til å prøve dem. Hvor slim er Slim og tailored? Er cirka 188 høy og veier cirka 80kg. Er forholdsvis slank. Blir et par tailored chinos i samme x/y like slim som et par litt slimme bukser i samme størrelse, eller? Og, vil ingenting av classic fit passe meg?

Beklager for rotete post, evt. feil tråd for innlegg ol.

På forhånd; takk.

Lenke til kommentar

Dro rett og slett på Enklere Liv for å kjøpe paraplyen og det viste seg at de hadde Classic inne også, da ble det en slik en.

4aa80dd2cd2711e1af7612313813f8e8_7.jpg

Fikk tatt den på en liten testtur da det bøtta ned mens jeg gikk tur med hunden istad og synes i grunnen det var et godt kjøp for 350kr. Følger jo tross alt med livstidsgaranti...

Angående barbourbymail.co.uk kan jeg informere om at jeg har fått mail fra de om at de har behandlet ordren og at pakken er sendt. Dette ble visst en flott dag tross alt regnet!

Når det kommer til paraplyer, skal jeg skaffe meg en Howard Yount paraply. Veldig god kvalitet og ikke for dyr heller.

Har vanskelig med å velge mellom Howard Yount og James Smith & Sons.

EDIT: Går for Howard Yount. Noen bilder:

9vZPz.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Har kikket litt på de, og de er absolutt flotte, men kom frem til at det til syvende og sist var viktigst for meg at paraplyen kunne overleve meget sterk vind og vindkast. Det går jo dessverre på bekostning av håndverket og finishen, men for å få det må du jo uansett opp i en pris jeg ikke er villig til å gi for en paraply på dette stadiet i livet. Paraply er ikke noe jeg kommer til å prioritere å bruke penger på når handlelista allerede når bakken. Synes 350kr var greit å bruke på min, men pga. behovet for en paraply jeg kan stole 100% på og livstidsgarantien. Har kommet våt hjem til svigers i Ålesund pga. ødelagt paraply nok ganger til at 350 kr var verdt å bruke på paraply.

Satser uansett heller på å kjøpe en Brigg med silkeduk den gangen jeg føler meg litt mer mettet på klær og sko og er gal nok til å svi at noen tusenlapper på en paraply, noe som sikker blir i 40-50-årsalderen. Kan tenke meg kjerringa hadde gått i taket om jeg hadde brukt slike penger på en paraply i dag. Hun har fortsatt ikke kommet over de 350 kronene for Gustbusteren stakkar. Sunnmøringer...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en v-hals i merinoull fra dem. Fornøyd med service og kvalitet. Sammenlignet med tilsvarende plagg fra Lindeberg, ville jeg sagt at C. T. sine plagg er mindre slim. Vet ikke helt om det var til hjelp, men men.

Sebastian :)

Hva slags fit-type var det på den gensern? Classic, slim eller tailored?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en v-hals i merinoull fra dem. Fornøyd med service og kvalitet. Sammenlignet med tilsvarende plagg fra Lindeberg, ville jeg sagt at C. T. sine plagg er mindre slim. Vet ikke helt om det var til hjelp, men men.

Hva slags fit-type var det på den gensern? Classic, slim eller tailored?

Husker dessverre ikke, men tror nok den er slim-fit.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på regular og short størrelsene på Suit Supplys sider?

Jeg skrev inn målene mine for å finne ut hvilken størrelse som passer meg best, og de anslo str. short 24, som er den minste størrelsen. Men når jeg sammenligner størrelsene fra regular og short, så er regular 44 mindre enn short 24. Når jeg igjen sjekker ut mine mål og deres mål, så er ikke mine mål i nærheten av noen av størrelsene, fordi jeg for liten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...