chris Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg foreslår at chris starter en ny tråd hvor han kan diskutere økonomiske særbegrep med likesinnede. 5490225[/snapback] Jeg tar det som et kompliment LarsP. 5490253[/snapback] Hadde ikke jeg gjort. 5490964[/snapback] Vi får se da! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dagens visdomsord: pen for å bære mote. Ingen ubetydelige (altså stygge) kan bære plagg med samme status (altså pene klær/pene mennesker) 5491147[/snapback] Hæ? Hvis jeg skjønner riktig, hvem skal da bestemme om et menneske, eller et klesplagg, er pent eller stygt? Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dagens visdomsord: pen for å bære mote. Ingen ubetydelige (altså stygge) kan bære plagg med samme status (altså pene klær/pene mennesker) 5491147[/snapback] What?!? Det er da så feil som det bare kan bli.. Har du overhodet sett bilder av modellene som går på catwalken for de store motehusene i Milano eller Paris? Mange av dem ser forholdsvis normale ut, og er også relativt tynne.. De fleste av disse ser da ikke noe dårligere ut for det? Man trenger ikke se fysisk attraktiv ut for å kle seg i pene klær med god passform og godt snitt. Klær har faktisk den effekten at de får oss til å se bedre ut ved at de skjuler asymmetriske trekk ved kroppen vår. Er ikke uten grunn at man sier at klær skaper folk Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Modellene er vel tynne for at de skal fungere som levende kleshengere? Kroppen skal med andre ord ikke påvirke formen på klærne, men vise dem slik de er? Endret 24. januar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dagens visdomsord: pen for å bære mote. Ingen ubetydelige (altså stygge) kan bære plagg med samme status (altså pene klær/pene mennesker) 5491147[/snapback] Hva med om vi vinkler denne mot intelligens? Ops, da har du nemlig ikke noe her å gjøre. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Nåja, da ble det endelig commie-tskjorte på meg også. link Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Nåja, da ble det endelig commie-tskjorte på meg også. 5491892[/snapback] Vennligst dropp slikt er du snill. Det er for spam å anse, og slikt bryter med rettningslinjene. Endret 24. januar 2006 av GhOZZZZt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Nåja, da ble det endelig commie-tskjorte på meg også. linkhttp://media.threadless.com//product/383/zoom.gif 5491892[/snapback] Haha, genial. Nåja, da ble det endelig commie-tskjorte på meg også. 5491892[/snapback] Vennligst dropp slikt er du snill. Det er for spam å anse, og slikt bryter med rettningslinjene. 5491900[/snapback] Og hva gjør han galt her? Han viser frem en t-skjorte, 'spørr' etter kritikk. Hold opp med det wannabe-moderator greiene. Endret 24. januar 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Eksos: Godt å se at det er noen som faktisk kjøper en "original" kommunist t-skjorte. Jeg blir nemlig kvalm hver gang "kjente" merker produserer kommunist t-skjorter og/eller med Che Guevara - for noe tull. (Vel, nå mener jo *jeg* strengt tatt at motivet på t-skjorten din også er noe tull, men du skjønner vel hva jeg mener ). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dagens visdomsord: pen for å bære mote. Ingen ubetydelige (altså stygge) kan bære plagg med samme status (altså pene klær/pene mennesker) 5491147[/snapback] Snakker om visdom... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dagens visdomsord: pen for å bære mote. Ingen ubetydelige (altså stygge) kan bære plagg med samme status (altså pene klær/pene mennesker) 5491147[/snapback] Kan du vennligst definere *stygge* mennesker? Dessuten finnes det andre menneskelige verdier som jeg personlig setter mye større pris på ENN f.eks hvilken merke ei dame bruker! Selvsagt er det pluss i margen hvis vedkommende klarer å kle seg normalt og har litt *style*. Det er ikke klær som skaper et image, men personlighet og oppførsel gir et større grunnlag for *image* enn stor JP logo på brystet! DevianX Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dagens visdomsord: pen for å bære mote. Ingen ubetydelige (altså stygge) kan bære plagg med samme status (altså pene klær/pene mennesker) 5491147[/snapback] Altså, om jeg kjøper et plagg som er etter andres mening pent, så blir det ikke pent fordi jeg bærer det? Lenke til kommentar
chris Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dagens visdomsord: pen for å bære mote. Ingen ubetydelige (altså stygge) kan bære plagg med samme status (altså pene klær/pene mennesker) 5491147[/snapback] Jeg skjønner ikke hva du mener? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Dagens visdomsord: pen for å bære mote. Ingen ubetydelige (altså stygge) kan bære plagg med samme status (altså pene klær/pene mennesker) 5491147[/snapback] Så hvorfor bruker du så mye tid på å finne pene klær? Endret 25. januar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Kjøpt meg disse, bare at Nike-merket er sølvfarget og at den delen som er farget rett ved skolissene også er sølvfarget. Første gang jeg har kjøpt meg joggesko som en bruker til andre ting enn trening. Ble helt forelsket i disse Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 De var veldig fine Ananas, jeg likte dem faktisk.. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nåja, da ble det endelig commie-tskjorte på meg også. 5491892[/snapback] Haha. Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av en slik selv. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Sånne Nike Shox sko er digge...har også et par av dem...ikke like selvfølgelig, jeg er jo gutt, men samme fargene. Endret 25. januar 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå