Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, du er bitteliten :p

No shit. :p Men det skal sies at Topman sin tolkning av XXS nok er mer "riktig" enn Barbour sin. Hvis Heritage Liddesdale i XXS er så mye mindre enn originale Liddesdale lurer jeg virkelig på hvor stor Liddesdale i XXS er...

Det er ikke en ille pris! :)

Helt grei den. :)

Lenke til kommentar

Får prøve å gjøre det.

Imens er et bilde av jakka før tilpassing:

post-45729-0-27879900-1342725749_thumb.jpg

Det er ikke så synlig på magen og brystet, men på armene er det absolutt mer synlig. Det er ikke mye det er snakk om, men nok. Litt langt er den også.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Vel, det er jo tross alt XXS. Så den burde være ganske smal. Men den kunne gjerne vært litt kortere. Og bredden på armene står ikke helt i stil til størrelsen rundt magen og brystet, men det er i grunnen ganske typisk når det kommer til så små størrelser, av en eller annen merkelig grunn.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Det der så helt grusomt ut. Det ser ut som om du bruker kjole. Den er ALT for smal. En vanlig liddesdale i samme størrelse ville med stor sannsynlighet sett langt bedre ut.

Dersom du hadde sett ryggen hadde du nok ikke sagt at den var for smal. Jeg er såpass tynn at jeg har godt med rom inne i jakken. En vanlig Liddesdale i XXS ville sett ut som en pose på meg. Uten innsvingen ville jeg hatt ganske mye plass rundt brystet og magen. Mitt største problem er vel egentlig lengden. Helt utrolig at de ikke har gjort jakken kortere enn hva de har gjort når det er snakk om en jakke i XXS. Og får jo ikke gjort så mye med det heller, noe som irriterer meg grønn.

Bildet viser nok heller ikke godt nok hvordan den sitter.

Er ikke lengden på armene ganske riktig?

Jeg har brettet de opp for bildets skyld.

Finnes det ikke kvinnemodeller som muligens kan passe deg? Bredden på kvinners armer ofte smalere enn herrearmer.

Kikket litt på det, men ga opp. Det blir dyrt i lengden om jeg skal drive å bestille og sende tilbake til f.eks. England. Har funnet veldig lite av kvinnemodeller i Norge.

Ellers så har du jo evt. barnestørrelsene, men utvalget er vel dårlig.

Dårlig utvalg og plagg i barnestørrelse blir gjerne for kort.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Sjansespill å prøve å sende tilbake og bestille nytt. For alt jeg vet kan jeg gå på en ny smell og da begynner det å bli dyrt.

Edit: Dessuten er XXL (14/15 år) i barnestørrelse litt dumt ettersom jeg ikke er 157 høy, men 173.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...