Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sammenlignet dem da jeg var på Ferner og prøvde Heritage Liddesdale i XS (de ville heller ikke bestille inn XXS gitt), men husker ikke om jeg så store forskjeller på modellene. Tror det primært går på passformen, men muligens også litt forskjell på farge om jeg ikke husker helt feil.

Paraplyen ser absolutt bedre ut i virkeligheten. Den er dog "Made in China", så finishen kunne sikkert vært bedre, men til prisen har jeg ingenting å klage på. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt meg en av de få shoppingturene jeg tar hvert år, er fantastisk greit å ha weekday i Trondheim, går dit for å kjøpe bukser da Cheap monday sin tight modell er perverst komfortabel!

I denne omgang så ble det en Burgunder rød-ish(?) bukse, grønn flanellskjorte og et par tshirts, kjøpte meg også et par low-top allstars i sort i håpet at et par skikkelige tøyssko varer en stund.

Tenkte meg egentlig å kjøpe en denim vest, selv om det kanskje er på vei ut nå.. men det hadde de iaf ikke på weekday, noen som har noen tips på hvor jeg kan finne en sånn typisk 80/90's lys denimvest?

Etter som at jeg er stolt over å ha funnet et antrekk med litt farger som jeg også synes funker bra så lader jeg på kameraet og slenger sikkert snart ut noen bilder i bildetråden :D

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal gi deg et godt tips vil det nok være å droppe dongerivesten, men om du absolutt vil ha en har jeg sett mange vintage dongerivester på eBay. Ellers kan det vel hende Carlings har.

Jeans fra Cheap Monday er absolutt kurante for prisen, har selv et par "beater"-jeans fra Cheap Monday som er utrolig kjekke å ha i skapet.

Flott med bilder i bildetråden!

Lenke til kommentar

CM jeans er noe av det likeste av bukser jeg har brukt, heller sjelden at noen bukser jeg eier overlever mye mer enn et år, samme om det er jeans til 1500kr eller 200kr.

etter som at de jeg iaf kjøper er stretchmateriale så sitter de utrolig godt også!

Lenke til kommentar

Hvordan blir de isåfall brukt? Mine jeans holder i flere år. Har et par rådongeribukser fra H&M som holder en utrolig høy standard på kvaliteten og de har ikke tegn til hull eller sømmer som går opp etter over ett års bruk. Jeg bruker dog ikke stretch.

Lenke til kommentar

Hvordan blir de isåfall brukt? Mine jeans holder i flere år. Har et par rådongeribukser fra H&M som holder en utrolig høy standard på kvaliteten og de har ikke tegn til hull eller sømmer som går opp etter over ett års bruk. Jeg bruker dog ikke stretch.

Men rådenim fra H&M og CM kan regnes som mye dårligere enn amerikanske eller japanske merker. Bukser fra Japan eller USA kan vare opptil flere år etter å ha brukt dem hver eneste dag.

Lenke til kommentar

Jeg har ei dongeribukse fra Edwin som bare varer og varer, men jeansen fra H&M holder godt nok til at jeg vil si at forskjellen er veldig stor, men det kommer jo naturligvis litt an på hvordan man bruker buksen også. Når jeg kjøper dyrere jeans er det mest pga. konstruksjonen og utførelsen, men billigere jeans har også sin plass i garderoben i mine øyne.

Lenke til kommentar

aner ikke hvordan men helt siden jeg var 3-ish år så har jeg hatt en fantastisk evne til å slite hull i venstre kne på alle buksene mine, kan være det at disse buksene er stretch eller noe som gjør at de ikke slites på samme måte.

Lenke til kommentar

jeg var riktig nok mye flinkere til å rasere bukser når jeg var yngre men enda nå som jeg er voksen og holder meg på to bein uten noe spesielt med klatring, kryping og tryning så slites altså et kne ut.

Anyways nok om det: Buksa er megakomfortabel!

Lenke til kommentar

Sliter som regel hull i skrittet på mine bukser etter ~et års tid. Går stort sett i Levis eller Nudie. Har noen en sammenheng med at jeg har ganske kraftige lår og at de dermed blir ganske tettsittende. Er 30"-31" i livet men må stort sett opp i 32" for at bukser skal passe rundt lårene.

Lenke til kommentar

Samme her, LFC. Jeg har laget fransk åpning i to Nudie-bukser på to år nå, og "sliter" selv med litt kraftigere lår enn den gjennomsnittlige nordmann..

Skjer som regel med meg også, har vel vært "gjennom" en 3-4 jeans fra Levis (over mange år) og noen jeans fra ToS som også revnet i skrittet.

Men jeg har hatt stor suksess med å levere inn til sydame som setter på en lapp (ses ikke "utenpå") og syr slik at det sitter skikkelig. Hvis du kan sy selv så er jo gratis, tror jeg betalte 100 kr en gang og 150 en annen gang, så helt kurant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg bretter litt, men for min del er det avhengig av anledningen.

Jeans jeg bruker til litt mer pynting får jeg lagt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...