Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen anbefale en engelsk proxy? Barbour Heritage Liddesdale i XXS viste seg visst å være nærmest umulig å få tak i annet enn fra barbourbymail.co.uk som selvfølgelig ikke sender internasjonalt.

Har en paraply fra Gustbuster i siktet også, så om noen vet om en butikk i Norge som fører merket, skrik gjerne ut.

Lenke til kommentar

Betaler du den for meg da? :p Briller, høstjakke, turtøy, sko osv. står nok foran en Brigg i køen, hehe.

En gang, når jeg er godt voksen og har penger å avse, skal du ikke se bort ifra at jeg kjøper en Brigg med silke bare for swag-en. Men Gustbuster vant en test i TV2 hjelper deg (og ja, jeg er veldig glad i forbrukertester..), og jeg trenger noe som tåler vind som F ettersom samboeren er fra Ålesund og jeg da ofte reiser dit. :)

Classic eller Doorman ser jo ut veldig lekre ut spør du meg, i tillegg til at prisen er overkommelig. Bare synd jeg ikke finner de i Norge... :hm:

Lenke til kommentar

angående barbourbymail

Jeg sendte mail, og fikk følgende svar:

"I can confirm that we are able to send orders to Norway. Please read carefully the following instructions:

Unfortunately due to restrictions placed on us by Barbour we are unable to allow customers to select international delivery and billing options in our online registration form. You can, however, register at our international site, www.outdoorandcountry.com which has the option to choose international destinations. Non-Barbour items can be ordered in the same website.

Should you wish to order any Barbour items, once you have registered as above, please then visit our other sites, www.outdoorandcountry.co.uk or www.barbourbymail.co.uk to place the order. You can log in to your account using the same login details as on the www.outdoorandcountry.com website"

Verdt å ta sjansen og bestille?

:)

Lenke til kommentar

Takker og bukker så meget! Da får jeg prøve det. :)

Oppdatering: Prøvde først å betale med PayPal, men fikk da beskjed om at de ikke sendte til adressen min, men da jeg valgte VISA gikk den igjennom. Er veldig spent på om dette går.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Haha, det var visst FBI jeg hadde sett den på...

Takk for linken. :) Ikke rart jeg ikke fant artikkelen på NRK da jeg husket feil og trodde det var TV2 hjelper deg som tester den. Litt synd at de ikke fører Classic eller Doorman-serien.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Mener også at Tatler har blitt nevnt tidligere, men at utvalget begrenser seg til dufflebags.

Jegersekken fører visst FIlson, og de holder også til i Oslo. Du kan vel muligens også kontakte de som ser ut til å kanskje være en importør.

Og til slutt Høyer Stavanger, så da er det godt mulig de har det i Oslo også.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Dro rett og slett på Enklere Liv for å kjøpe paraplyen og det viste seg at de hadde Classic inne også, da ble det en slik en.

4aa80dd2cd2711e1af7612313813f8e8_7.jpg

Fikk tatt den på en liten testtur da det bøtta ned mens jeg gikk tur med hunden istad og synes i grunnen det var et godt kjøp for 350kr. Følger jo tross alt med livstidsgaranti...

Angående barbourbymail.co.uk kan jeg informere om at jeg har fått mail fra de om at de har behandlet ordren og at pakken er sendt. Dette ble visst en flott dag tross alt regnet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...