Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bedre erfaring med Levis en Nudie

Jeg har bare dårlige erfaringer med Nudie.

Kan du utdype? Jeg har nemlig 3-4 nudie bukser og er veldig fornøyd med de, det ene paret er/var en av mine favoritt jeans som jeg har brukt veeeldig mye og jeg har ingen ting å utsette på de kvalitetsmessig. Har vel hatt de i 2 år elns og bruker de fortsatt fra tid til annen, fargen sitter også veldig bra.

Men skal vel sies at jeg ikke har vært noe særlig over den prisklassen i jeans, har for det meste hatt nudie, levis og Lee bukser de siste 5-6 årene, vet jo ikke om du er vant med noe enda dyrere/bedre.

Lenke til kommentar

Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Som de aller fleste har lagt merke til så frekventerer jeg denne delen av forumet på nesten daglig basis, og da sier det seg selv at jeg må slette salgsannonser. Salgsannonsen og påfølgende svar til innlegg er slettet. Det er verdt å merke seg at det vil bli delt ut advarsler for slike innlegg i fremtiden.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Var heldig og fikk gjort en del kupp på Peak her om dagen; hele butikken var halv pris. Blant annet kjøpte jeg nye chinos. De hadde ikke så mange størrelser igjen, men heldigvis fant jeg en i 32w 34l. Jeg prøvde den kjapt på uten å tenke for mye, men nå etter å ha brukt den litt innser jeg at den er ganske så mye for stor i livet. Alle andre bukser jeg har er 32w 34l, og de sitter som et skudd. Har noen andre erfaring med at Peak sine bukser er store i størrelsen?

XXL kjørte også i gang med rett over 50% rabatt på Sebago Docksides, og ettersom jeg trengte sommersko ble det kjøp. Fine sko, men må innrømme at jeg fikk gnagsår i starten! Satser på at de mykner til litt etterhvert som jeg går de inn...

Lenke til kommentar

Det er ikke så rart. Et eksempel kan være at en årslønn for en butikkansatt i USA kan være på 60k netto. I Norge kan en butikkansatt tjene det dobbelte enkelt som bare det. Man må ta hensyn til økonomien. Uansett er det kjipt å tenke på at f.eks et par med Converse koster $50 i USA, og 600kr i Norge. :nei2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...