Need44speed Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvordan skal chinos sitte? jeg tenker på høyden på buksene og lengden i skrittet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har bedre erfaring med Levis en Nudie Jeg har bare dårlige erfaringer med Nudie. Kan du utdype? Jeg har nemlig 3-4 nudie bukser og er veldig fornøyd med de, det ene paret er/var en av mine favoritt jeans som jeg har brukt veeeldig mye og jeg har ingen ting å utsette på de kvalitetsmessig. Har vel hatt de i 2 år elns og bruker de fortsatt fra tid til annen, fargen sitter også veldig bra. Men skal vel sies at jeg ikke har vært noe særlig over den prisklassen i jeans, har for det meste hatt nudie, levis og Lee bukser de siste 5-6 årene, vet jo ikke om du er vant med noe enda dyrere/bedre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som kan anbefalle meg å kjøpe parajumpers sommerjakke? Tenkte på noe slik, men er litt usikker: Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Noen som har en anbefaling på en god hårvoks for litt tjukt langt hår? vil ha en som ikke stivner til litt mer slik at du kan forme håret etter ett par timer siden du hadde den i, om dere forstår Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Noen som kan anbefalle meg å kjøpe parajumpers sommerjakke? Tenkte på noe slik, men er litt usikker: *bilde* Se på aspesi: http://www.aspesi.com/Jackets/men-jackets,en,sc.html Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Som de aller fleste har lagt merke til så frekventerer jeg denne delen av forumet på nesten daglig basis, og da sier det seg selv at jeg må slette salgsannonser. Salgsannonsen og påfølgende svar til innlegg er slettet. Det er verdt å merke seg at det vil bli delt ut advarsler for slike innlegg i fremtiden. Endret 4. juli 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Noen som vet når salget på sommervarer begynner i London? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Var heldig og fikk gjort en del kupp på Peak her om dagen; hele butikken var halv pris. Blant annet kjøpte jeg nye chinos. De hadde ikke så mange størrelser igjen, men heldigvis fant jeg en i 32w 34l. Jeg prøvde den kjapt på uten å tenke for mye, men nå etter å ha brukt den litt innser jeg at den er ganske så mye for stor i livet. Alle andre bukser jeg har er 32w 34l, og de sitter som et skudd. Har noen andre erfaring med at Peak sine bukser er store i størrelsen? XXL kjørte også i gang med rett over 50% rabatt på Sebago Docksides, og ettersom jeg trengte sommersko ble det kjøp. Fine sko, men må innrømme at jeg fikk gnagsår i starten! Satser på at de mykner til litt etterhvert som jeg går de inn... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg fikk gnagsår av mine docksides til å begynne med, selv med sokker. Nå går jeg uten sokker, og får ikke gnagsår. De aller fleste lærsko gir deg gnagsår før de er gått inn. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Ser at Høyer Stavanger fører Filsn. Hadde en large duffle til 3700, dresspose til 2700 og toalettsete til 1000. Kan nok gjøre bedre kjøp på nett, men kult at de prøver seg! Fint å få sett litt på produktene også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Sjå dær du. Googla Filsn, og fant ingenting. Google retta heller ikke navnet, så da var det ikke så lett å gjette. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Tror jeg må lære iPaden norsk - skulle naturligvis være Filson, og ikke toalettsete, men toalettveske. 1 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Høyer på Eger i Oslo har også fått inn noe Filson, for de som er interessert i å sjekke det ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Filson er så skammelig dyrt i europa i forhold til i statene. Det er svindyrt i London også. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Det er ikke så rart. Et eksempel kan være at en årslønn for en butikkansatt i USA kan være på 60k netto. I Norge kan en butikkansatt tjene det dobbelte enkelt som bare det. Man må ta hensyn til økonomien. Uansett er det kjipt å tenke på at f.eks et par med Converse koster $50 i USA, og 600kr i Norge. :nei2: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå