endrebjo Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Da jeg var i California i april plukket jeg med meg en lys Levi's 513 STRETCH (2% elastan, 98% bomull) som i etterkant viste seg å være en sinnsykt behagelig bukse. Éne og alene på grunn av stretchen. Jeg tror jeg plukket den opp på Macy's, men er ikke 100% sikker. Så nå lurer jeg på om noen har sett denne i Norge eller noen greie nettbutikker (Norge eller utenlands). Jeg har prøvd å Google litt, men finner den ikke. Selv ikke på Macy's. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Jeg har et par Levi's 519 stretch kjøpt på Carlings. Verdt å sjekke ut, kan jo være de har 513 også. Kjempebehagelig den jeg har også. Hatt buksa i flere mnd nå og på grunn av stretchen har jeg ikke merket noe til slitasje i skrittet, som er vanlig på de fleste andre jeansene mine. Endret 25. juni 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 har 519 raw selv, veldig gode. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Forslag til billig belte til navy shorts? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Massimo Dutti hadde noen flettebelter med stoff og lær i fjor i et par ulike farger. Det grønne hadde passet fint til navy short, vet ikke om de fører noe liknende i år. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 .... Var du på TV Vest i går, Henrik C? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Forslag til billig belte til navy shorts? HM tro jeg skal ha ett flettebelte i brunt lær og en navy stripe.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 RLEXTRA25 gir deg 25% ekstra rabatt på kjøp hos ralphlauren.com, selv om du velger varer som allerede er nedsatt 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Da jeg var i California i april plukket jeg med meg en lys Levi's 513 STRETCH (2% elastan, 98% bomull) som i etterkant viste seg å være en sinnsykt behagelig bukse. Éne og alene på grunn av stretchen. Jeg tror jeg plukket den opp på Macy's, men er ikke 100% sikker. Så nå lurer jeg på om noen har sett denne i Norge eller noen greie nettbutikker (Norge eller utenlands). Jeg har prøvd å Google litt, men finner den ikke. Selv ikke på Macy's. Jeg bruker nesten bare stretch. Har vært fast bruker av Levi's 519 med stretch i et par år nå. Det siste året har jeg vært åpen for mer. Dressmann har strechbukser til billig peng, litt smal passform men ikke for mye. Men jeg liker best skinny-leg-bukser ala 519. Hvis det er noe du også har sansen for, sjekk ut H&M Drain (399kr, noen ganger billigere), Levis 519, Nudie jeans og ikke minst Lee. Kjøpte meg en Lee Jagger på Carlings for å prøve. 799kr, beste buksen jeg har eid så langt. Utrolig tynn, helt syk stretch og god passform hvis du liker bukser med skinny leg. Levis ligger på 999kr, og nudie er litt dyrere. Nudie er veldig slitesterke, noe jeg ikke kan si om Levis desverre. Eneste jeg har dårlig erfaring med, er min svarte Wrangler som var ufattelig god å gå med, men ble ødelagt etter en helt vanlig vask med mine andre bukser som tydeligvis tåler det helt fint. Endret 28. juni 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg har bedre erfaring med Levis en Nudie Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) 513 er slim fit, så det kan godt være at 519 skinny funker også. Så lenge lårene ikke blir for trange. Jeg ser på Levi's UK at 519 også er 2% elastan, så da er dere i hvert fall på riktig vei. Også skal jeg prøve å sjekket ut de andre alternativene også. Carlings har vi over alt. Endret 28. juni 2012 av endrebjo Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Levi's holder godt de, men av en eller annen rar grunn, så blir de ødelagt i skrittet etterhvert ved at de ble slitt vekk og buksen revnet en stund før de andre buksene mine.. Damen/eksen hadde akkurat samme problem. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg sliter ut jeansene mine ganske fort, og det skyldes at lårene berører hverandre. Dette skyldes at lårene gnisser når jeg går og at det sliter ekstra på stoffet. Det hjelper heller ikke at jeg bortimot går som en modell på en catwalk som fører til enda mer slitasje. Har slitt ut en del bukser gitt. Hadde et impulskjøp når jeg var i Berlin. Fant en dress fra Hugo Boss som satt som et skudd og til bare 2800 kronasjer. Var bare ermene som trengte å bli lagt opp. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Siden det er salg tenkte jeg kanskje å finne en skinnjakke til en billig penge. Noen som har forslag? Vil ikke bruke mer enn 1500kr. Gjerne fra statene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg er også gira på en skinnjake, men den må være brun. Ser for meg at jeg må bruke en del mer enn 1500. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Jeg kjøpte min Rock N BLue jakke hos Volt, kjempefornøyd. God og behagelig skinnjakke. Den kosta nok opp mok 3k, men kan være de havner på salg. Generelt, så bør man gå rundt i alle klesbutikker og se hva de har når det kommer til skinnjakker fordi de fleste har bare 1-2 modeller inne, og da ofte ikke noe særlig pene. Skulle jeg valgt en ny skinnjakke, så tror jeg at jeg hadde valgt en uten strikk nederst though. Min er svart, men de hadde en tøff en i brun også. Endret 1. juli 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg mener å huske for en tid tilbake (snakk om et par år) så snakket noen her om GQ og at de abonnerte på magasinet. Noen som vet om det finnes noen mulighet til å abonnere på den amerikanske versjonen av GQ selv om man bor i Norge? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Går fint det, https://subscribe.gq.com/subscribe/gq/69789 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Der var den ja. Takk skal du ha : ) Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har bedre erfaring med Levis en Nudie Jeg har bare dårlige erfaringer med Nudie. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå