Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå for en av de to i midten(marineblå og brun(til venstre)). Har hatt liknende i brun før og det passer til mange farger, men hvordan er det med marineblå? Og hva heter sånne sko?

Navy går til det aller meste det og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å gå for en av de to i midten(marineblå og brun(til venstre)). Har hatt liknende i brun før og det passer til mange farger, men hvordan er det med marineblå? Og hva heter sånne sko?

Hvor får du kjøpt disse skoene? Er det bildet fra en butikk?

AKKURAT de på bildet, eller noen som bare er 98-99 % lik?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Noe helt likt hadde vært helt greit det også, Phelge.

Bildet er tatt på Hagen sko i bogstadveien i Oslo

De har et veldig godt utvalg med alle slags type sko der i alle prisklasser

Takk for det! Jeg har hatt lyst på noe slikt en god stund. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen liknende cardigan-gensere som den på bildet? Den mørkeblå med lysere knapper.. Spesielt med tanke på hvor mange knapper som er på den.

:)

post-51501-0-34886300-1340015478_thumb.jpeg

Endret av ælg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm. Skal på sommerfest med jobben på fredag, hvor dresskoden er "sommerlig pen casual" (sitat slutt). Neste helg skal jeg i bryllup på dagtid, hvor min navy dress blir hakket for pyntet.

Noen som har idéer til noe jeg kan gå i i begge anledningene? Er ganske blank...

Lenke til kommentar

What, dress blir for pyntet i bryllup?

What, dress blir for pyntet i bryllup?

Brudeparet bestemmer dresskoden i bryllupet, sist jeg sjekka.

Har bare én blazer, og den passer ganske dårlig. Noen som vet om noen bra butikker som har salg i Oslo nå? :p Tenker lys/medium grå kan være fint.

Lenke til kommentar

Grå blazer er sjeldent særlig pent.

En mørk blazer er enklere å matche, men jeg har sett en del fine grå blazere.

Hvis man ønsker å ha en blazer som passer flere antrekk derimot, så er navy ganske greit. Til uformelle anledninger kan man også kjøre en lys chinos eller en fin bukse, skjorte og en fin v-halsgenser. Jeg foretrekker å bruke trenchcoat fremfor blazer, fordi jeg alltid ender opp med å ta av meg blazeren ganske tidlig uansett..

Noen som vet om noen liknende cardigan-gensere som den på bildet? Den mørkeblå med lysere knapper.. Spesielt med tanke på hvor mange knapper som er på den.

:)

Har sett noe lignendes rundt omkrig, muligens på H&M. Det er nok lettere å finne slikt på høsten.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Grå blazer er sjeldent særlig pent.

En mørk blazer er enklere å matche, men jeg har sett en del fine grå blazere.

Hvis man ønsker å ha en blazer som passer flere antrekk derimot, så er navy ganske greit. Til uformelle anledninger kan man også kjøre en lys chinos eller en fin bukse, skjorte og en fin v-halsgenser. Jeg foretrekker å bruke trenchcoat fremfor blazer, fordi jeg alltid ender opp med å ta av meg blazeren ganske tidlig uansett..

Hvor mørk fargen er er da totalt irrelevant. Grå blazere ender stort sett alltid opp med å se ut som dressjakker. Og bare for å nevne det, en trenchcoat er et ytterplagg, noe en blazer ikke er, så de oppfyller totalt forskjellige funksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...