hvorre Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg hadde gått for navy, i mine øyne er det hakket mer anvendelig. Endret 15. juni 2012 av Hvorre™ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hva jeg skal ha kun en blazer, hvilken farge bør jeg gå for da? Charcoal eller navy? Og hvor bør jeg se etter en? Uten tvil navy. Hvis du skal kjøpe en grå blazer ville jeg vært veldig nøye på at den har de "rette" detaljene (patch pockets, knapper i en annen farge enn stoffet osv). Grå blazere ender stort sett alltid opp med å se ut som dressjakker. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Noen som kan anbefale noen som har greie dresser til en litt kraftig mann? Jeg sliter med at jeg er ca 50 i jakke og 33 i livvidde. Eneste, er at skuldrene alltid blir for små. Det er meget upent når skuldrene popper ut, eller når dressen passer i skuldrene, men henger som en pose på magen. Kan det være en idé å se på dress fra Bruuns Bazaar, og få skredderen til å sy opp armene og midjen på en 52-jakke, uten at det koster med 2k i skredderavgift..? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 33 i jeansstørrelse da? Jakke i 50 og bukse i 33 må jo være TIDENES v-figur på kroppen... Stedet du kjøper dressen bør spandere på deg skredderjobben. Hvor bor du? Litt lettere å anbefale butikker da. Prisklasse er også en fordel. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg trener en del, og er i tillegg litt kraftig fra før. Har kuttet ned på vektene nå i det siste. Holder til i Bergen Prisklasse under 3k totalt. Derfor jeg har sett på Bruunz Bazaar. Fordel om det er innenfor Varnerkjeden. Endret 15. juni 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 33 i jeansstørrelse da? Jakke i 50 og bukse i 33 må jo være TIDENES v-figur på kroppen... Stedet du kjøper dressen bør spandere på deg skredderjobben. Hvor bor du? Litt lettere å anbefale butikker da. Prisklasse er også en fordel. Nei. 50 og 28 ville vært tidenes V. 50 og 33 er mer "balansert". Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg NEKTER å tro at du har europeisk 50 i jakke og europeisk 33 i bukse. Det er jeansstørrelsen din som er 33, right? Det tilsvarer vel 50 i europeisk størrelse. Hvor mye er du villig til å spandere på deg? Hans H kan jeg anbefale. Utvalget i gode dresser i Bergen er dessverre labert. 33 i jeansstørrelse da? Jakke i 50 og bukse i 33 må jo være TIDENES v-figur på kroppen... Stedet du kjøper dressen bør spandere på deg skredderjobben. Hvor bor du? Litt lettere å anbefale butikker da. Prisklasse er også en fordel. Nei. 50 og 28 ville vært tidenes V. 50 og 33 er mer "balansert". Dersom man blander måle"enhetene", ja... Men jakke i eur 50 og bukse i eur 33 er bra V... Dersom det er eur 50 i jakke og 33 i jeansstørrelser er det balansert, ja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Når han sier 50 mener han nok UK 40. Da er det vanlig med 33 i jeans. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) 33" / tommer i jeans, og ca 50R eller 52S i dressjakke/blezere. Pris under 3k totalt, da jeg ikke bruker dress så mye. Må som sagt ha en 50 jakke med skuldre ala 52. Dressmann har jeg prøvd, har et par dresser derfra allerede, så noe annet hadde vært fint. Endret 15. juni 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Når han sier 50 mener han nok UK 40. Da er det vanlig med 33 i jeans. Ja, men det var bare blandingen mellom mål (tommer og europeisk størrelse (hvor kommer den fra, egentlig? Har den en sammenheng med en annen måleenhet?)) som var litt odde. Bruuns Bazaar er vel helt ok hvis du ikke vil bruke mer enn 3k. Volt har BB, og de spanter på deg skredder. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Er i Polen atm og vurderer å kjøpe meg en blazer, men lurer litt på fargen. Navy er vel go to fargen? Pleier som regel enten å gå i mørke jeans, grå eller beige chinos. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Wow, det er en type som spurte om nøyaktig det samme for forrige side og fikk svar der... Og jeg håper virkelig ikke noen trodde at det fantes noen med EUR 33 i buksestørrelse. Med tanke på at EUR 46 = 30" og at EUR 48 = 32" så må jo EUR 33 = 17". Da er det jo naturlig å tro at han snakket om tommer, og ikke EUR-størrelse. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Unnskyld meg da... Men har begrenset tilgang til nettet her. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Vurderer å gå for en av de to i midten(marineblå og brun(til venstre)). Har hatt liknende i brun før og det passer til mange farger, men hvordan er det med marineblå? Og hva heter sånne sko? Endret 17. juni 2012 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Har et bittelite hull i jakkelomma på Barbour Bedale i olive. Eneste voksede tråd jeg fant var i sage farge, burde ikke være noe problem? Endret 17. juni 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Forslag til nettstider hvor jeg kan kjøpe strikkete slips? Er de fra thetiebar greie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vurderer å gå for en av de to i midten(marineblå og brun(til venstre)). Har hatt liknende i brun før og det passer til mange farger, men hvordan er det med marineblå? Og hva heter sånne sko? Hvor får du kjøpt disse skoene? Er det bildet fra en butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå