Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det dreier seg ikke egentlig om det, men om at jeg pleier å betale, tja, rundt det tredobbelte for sko, og at dette er høye skinnsko i forholdsvis god, italiensk kvalitet. Om jeg i tillegg klarer å forarge en tilhenger av sosialdemokratiske verdier mens jeg holder på er det selvfølgelig positivt.

5487862[/snapback]

 

Jeg har også sko som koster det tredobbeldte av prisen du nevner.

Hvor har du så kjøp disse skoene thomasr? Men Ecco er neppe italiensk og koster heller ikke det tredobbelte av 850,- Jeg er selv langt fra sosialdemokratisk, men btw siden du er slik en kapitalist og er så økonomiskrettet, du har enda ikke svart meg på hva totalkapitalretabilitet er?

 

Som Haltan sier, thomasr du prøver litt hardt.

Lenke til kommentar
Norsk fagspråk kan jeg ikke, så nei, jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt.

 

...og skoene er ikke fra Ecco. ;)

5489844[/snapback]

 

Å nei vel, men du har brukt Ecco før. Så ja du kan bare fransk fagspråk. Dette brude du vite, trodde du hadde insikt og at du var en kapitalist slik du vil fremstå jeg, men men..

Lenke til kommentar

Alvorlig talt. Hva jeg må ha gjort tidligere er ganske uvesentlig, om du ikke synes det passer seg for meg å være innbygger på Oslo vest kan jeg berolige deg med at det scenarioet ikke blir virkelighet, det holder med et besøk i ny og ne for min del. Akkurat hvordan jeg fremstår på forumet bryr jeg meg ikke så mye om, kanskje slapt, men det får heller være.

 

Total liquidity ratio er forresten den engelske versjonen av uttrykket ditt, etter det jeg klarte å finne av definisjoner av den norske varianten.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg har fremstått som, for oppklaringens skyld er jeg en passe gjennomsnittlig pappagutt med et greit klesbudsjett og har litt diverse investeringer på liten skala i USA. Dere får unnskylde at jeg tar en tur bort fra forumet nå, skal på en liten shoppingtur i noen timer...

 

chris: Skoene ble kjøpt på Apollon & Afrodite i Sandefjord, kvitteringen (med den originale prislappen klistret på skoesken) ser du under, sånn for moro skyld. Navnet på ekspeditøren har jeg fjernet.

post-6248-1138112456_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva jeg har fremstått som, for oppklaringens skyld er jeg en passe gjennomsnittlig pappagutt med et greit klesbudsjett og har litt diverse investeringer på liten skala i USA. Dere får unnskylde at jeg tar en tur bort fra forumet nå, skal på en liten shoppingtur i noen timer...

 

chris: Skoene ble kjøpt på Apollon & Afrodite i Sandefjord, kvitteringen (med den originale prislappen klistret på skoesken) ser du under, sånn for moro skyld. Navnet på ekspeditøren har jeg fjernet.

5490029[/snapback]

 

På Apollon & Afrodite, der har jeg faktisk vært, så det er camper sko du har kjøpt deg da eller?

 

Hvis du har investeringer i USA burde du ihvertfall vite hva TKR er. Kanskje jeg også skulle poste skryte bilder av skoeskene mine! God shoppingtur ønskes :yes:

Endret av chris
Lenke til kommentar
Hvis du har investeringer i USA burde du ihvertfall vite hva TKR er.

5490084[/snapback]

Som sagt, jeg kan hverken økonomisk eller annet fagspråk på norsk, men heldigvis kan jeg levere inn eksamensbesvarelser på engelsk, ellers hadde jeg glatt strøket.

 

Bilder av kvitteringer er ganske uinteressant, men en oversikt over noen av skoene til de faste traverne i tråden hadde derimot vært interessant. Som Robbie skrev, det blir høy QXL-faktor over bilder, så akkurat det kommer i alle fall jeg til å stå over.

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt denne jakka eller en lignenes?

 

0008.jpg

 

En som postet dette bildet tidligere i posten.

 

Har lyst på den eller noe som denne på bildet under her. Den er fra AngryYoungAndPoor.com, men liker ikke å bestille klær fra utlandet.

 

Koster 66$:

5487934[/snapback]

 

Den nederste jakken var utorlig stygg. Ut i fra hva bildet viser, så virker det som om detn er laget at en dårlig stofftype som sikkert krøller, og snittet var mindre pent. Kan rett og slett ikke sammenlignes med jakken over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...