Roberto Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Girbaud har mye deilige klær. De er meget flinke på jeans, tenker da spesielt mørke, freshe jeans. Har et par som er bare helt . Det ser ut som at en katt har gått berserk helt oppe ved skrittet hehe... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg tenker meg til Italien til sommeren, nærmere bestemt Bologna. Er det noen butikker som er verdt å besøke der, eller er det stort sett i Roma og Milano det skjer? Hvordan er prisnivået på klær i Italien sammenliknet med i Norge? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 fredriksen85: Kjæresten min har det rosa du viste øverst. Fake or real? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) De må jo nesten finnes i ekte og da, har skikkelig lyst på det rosa. Var sinnsykt fint.. Edit: På qxl har de noen fake, men de var annerledes: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=1&Catg=22466 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=2&Catg=22466 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=4&Catg=22466 Genrelt var det mye fake dior der, men det er jo masse fake i alle merker der egentlig.. Endret 19. juni 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Ekte belter pleier ikke å være like "harry" som kopiene... Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Man finner fort ut om ting er fake eller ikke, spesielt på disse Dior-beltene. Se spesielt på spennen, er det "clip-on" spenne, eller er den "sydd" inn i beltet? På beltene jeg postet tidligere, er det slik "clip-on" spenne. Prismessig er det også stor forskjell. Var på Kamikaze Donna igår, der koster beltene rundt 2000 ++. De fake beltene ligger på ett par hundre. Her er et fake Gucci-belte med "clip-on" spenne: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Meg ringe Stine og få full rapport om beltet... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Fortell her hvor hun kjøpte det hvis det er ekte da! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Seff! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Meg ringe Stine og få full rapport om beltet... Det blir vel dump om det er fake..? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Man finner fort ut om ting er fake eller ikke, spesielt på disse Dior-beltene. Se spesielt på spennen, er det "clip-on" spenne, eller er den "sydd" inn i beltet? På beltene jeg postet tidligere, er det slik "clip-on" spenne. Prismessig er det også stor forskjell. Var på Kamikaze Donna igår, der koster beltene rundt 2000 ++. De fake beltene ligger på ett par hundre. Her er et fake Gucci-belte med "clip-on" spenne: http://i12.ebayimg.com/03/i/04/1e/3e/f1_1_b.JPG Slik ser et ekte Gucci belte ut Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 går dere rundt med fake belter her?? fyfy... Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Her er også et annet ekte Gucci-belte: Bilde av noen av beltene mine;) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Så ut som noen fete belter Yves Saint Laurent og D&G-beltene dine Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Meg ringe Stine og få full rapport om beltet... Det blir vel dump om det er fake..? Du altså... Stines var nok ekte ja. Hun skjønte ikke helt den forklaringen jeg gav om clips-greier, men beltet var kjøpt i Dior-butikken i Palm Beach - og den står på listen på www.dior.com Bør med andre ord være nokså ekte. Hadde visst kostet såpass også. D&G-beltet der har jeg også! Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Har nihændre belter i den Kamikaze posen dere ser bak i bildet, kan ta og poste de etterhvert. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Dusjer du beltene dine Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 fredriksen85: venter fortsatt på bildet av Lindeberg-beltet du skulle vise meg. Som ikke var standard, vet du? Har selv bare ett belte jeg bruker og det er fra Tiger. (Nei, ikke standard tiger-beltet med tiger-ansiktet). Det har gått litt i stykker og har funnet ut at Tiger ikke har så bra kvalitet på beltene sine. Noen som vet om jeg kan dra tilbake til butikken å få nytt? Det som har skjedd er at beltet i seg selv (ikke spennen) har raknet i to "deler". Ikke noe pent. Hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Meg ringe Stine og få full rapport om beltet... Det blir vel dump om det er fake..? Du altså... Stines var nok ekte ja. Hun skjønte ikke helt den forklaringen jeg gav om clips-greier, men beltet var kjøpt i Dior-butikken i Palm Beach - og den står på listen på www.dior.com Bør med andre ord være nokså ekte. Hadde visst kostet såpass også. D&G-beltet der har jeg også! Spørsmålet nå er om hun snakker sant eller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå