Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Phelge skrev (På 13.6.2012 den 14.16):

De var jo mer hipster, og ikke hva jeg vil tro han synes er classy.

La Martina har muligens noe "classy" også.

Uhm. Han ville ha en unik caps, så han sikter nok etter "hipster". Forøvrig var det et av de mest classy capsa jeg noen gang har sett, ikke en støgg logo med glorende farger (bortsett fra "quietlife" logen, den var grusom)

Lenke til kommentar

Etter min mening er de ikke det. Jeg mener de europeiske er ørlite grann mer slim og har litt lengre armlengde i alle fall. Vet at det er forskjellige meninger på det.

Om du ikke er av den høye sorten burde det imidlertid ikke være et problem.

Lenke til kommentar
  wmb skrev (På 13.6.2012 den 16.25):

Etter min mening er de ikke det. Jeg mener de europeiske er ørlite grann mer slim og har litt lengre armlengde i alle fall. Vet at det er forskjellige meninger på det.

Om du ikke er av den høye sorten burde det imidlertid ikke være et problem.

Jeg har og et bestemt inntrykk av at de amerikanske er bredere både i mage og skuldre. Men ser ut som om det kan variere litt fra plagg til plagg.
Lenke til kommentar
  Stalthy skrev (På 13.6.2012 den 14.21):
  Phelge skrev (På 13.6.2012 den 14.16):

De var jo mer hipster, og ikke hva jeg vil tro han synes er classy.

La Martina har muligens noe "classy" også.

Uhm. Han ville ha en unik caps, så han sikter nok etter "hipster". Forøvrig var det et av de mest classy capsa jeg noen gang har sett, ikke en støgg logo med glorende farger (bortsett fra "quietlife" logen, den var grusom)

Uhm selv. Han ville ha en classy caps, og classy er så vidt jeg har forstått ikke hipster. Og flatbremmet hipstercaps er ikke classy. Det finnes andre capser enn hipstercapser med glorete farger og svær logo. Jeg skjønner ikke hvor du har fått unik caps fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, han ba ikke om en unik skyggelue, og unik har ingenting med hipster å gjøre. Hva faen er det du ikke forstår? Han har lyst på en skyggelue ikke alle har, men det betyr ikke unik. Og hipster betyr heller ikke unik, men skyggeluene Lapo postet var litt hipster.

Ja jeg tviler også på at han skal en sånn som du linket til, men det finnes mye annet som hverken er hipster eller som alle har (som var det han spurte om).

Slutt å finne på at jeg har sagt ting jeg ikke har sagt. Begynn med å lese postene som er skrevet her i stedet for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husk at det vil alltid være en som er mer classy enn resten, selv om den er stygg.

På samme måte som at av Bjørn Dæhlie, Kjell Inge Røkke og Erna Solberg, vil det alltid være en av de som ligner mest på Michael Jackson, selv om de ikke ligner.

Satt på spissen

Endret av Kavinsky
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du har tenkt å bruke den en del i sommer, og ikke har tenkt at det skal være den eneste blazeren din en stund, ville jeg heller kjøpt en lys grå. Hvis ikke ville jeg gått for en navy. Koksgrå er absolutt en pen farge på en blazer, men midt på sommeren ser det fort ut som om sommeren kom overraskende på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...