Kakebakelate Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nummer 2, den er mer behagelig å se på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Se dog litt bort i fra fargen, var bare et eksempel. Men er flere versjoner; Er enig at den med mange ruter kan være litt slitsom å se på. Spesielt den i mørk blå som er i spoiler. (nederste bildet). Endret 9. juni 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 De er som regel mer slitsomme å se på på bilder ift real life. Kjøp begge! Lenke til kommentar
Ols3n Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hva synes dere om denne jakken? Vurderer å kjøpe den. Den jeg vil ha er marineblå. http://bit.ly/LNM1EU Endret 10. juni 2012 av Ols3n Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Anatra, hvor fant du de og hvor mye kostet buksene? Kan dessverre ikke hjelpe deg der. Bildet er tatt fra tumblr og jeg har ikke kilden. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Noen som har prøvd Turnbull & Asser sitt 'Custom shirt' produkt? Kunne være fristende, men er dypt skeptisk til oppegg de en selv skal ta mål og sende inn. Litt blandete erfaringer med det fra Tailor Store. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Min andre halvdel kjøpte en oversized Alexa i går og fikk da med en impregneringsspray hun ble anbefalt og bruke på den. Men er det noe annet hun heller bør bruke, evt bruke i tillegg for å ta vare på den best mulig? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kjøpte hun den i Mulberrybutikken i Akersgaten? De ansatte der gir alltid anbefalinger om vedlikehold, og det skal også følge med en lapp om informasjon om det i vesken. En Saphir Renovateur kan være fin å bruke for å gi ekstra pleie. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kjøpte i Akersgaten ja, hun fikk med en spray fra Collonil (som også anbefales i lappen i vesken), men tenkte som du nevner på Renouvateur eller om det er andre produkter som kan funke bedre. Har lest litt forskjellig om impregnering i skotråden og siden det er endel med god kompetanse på skinn her ville jeg bare høre Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Personlig ville jeg droppet impregnering. Bruk heller en god cleaner/conditioner, f.eks. renovateur. Hermes bruker det på sine vesker, så det er vel et tegn på at det er brukbart også på andre ting enn sko... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Noen som har gode anbefalinger på renseri i Oslo? Har en lys trench som fikk relativt hard medfart i helgen.. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 SmartClub har jo et greit renseri for en veldig lav pris hvis du har medlemskort, tror jeg... Men vet noen hvordan chambray-stoffet føles? Kan skjorter av chambray brukes til hverdagsbruk? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det kan variere ganske mye, men som regel ligner det litt på denim. Det kan absolutt brukes til hverdags. 1 Lenke til kommentar
Drive.by Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvor har de det største utvalget av Ralph Lauren for damer i Oslo (tenker da på underlinjene blue label og sport)? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Har en skjorte i chambray fra Gant Rugger. Er mykere enn oxfordbomull (finnes det noe godt norsk ord?), og ser mer ut som denim. Absolutt hverdagsstoff. Ville aldri brukt min skjorte i chambray til mer pyntede anledninger. Endret 12. juni 2012 av Phelge 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nå som sommeren nærmer seg med stormskritttrenger jeg tips til en ny caps. Har en yankeescaps fra før av, men synes den er harry. Noen som har tips til en litt mer classy caps som ikke alle har? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Som fkm sier, caps er ikke classy. Det har aldri vært classy. Uttrykket classy i seg selv er egentlig lite classy det og. Polo har noen skyggeluer som er fin og ikke typisk flatbremmet Yankees for stekere i 17-års alderen, men de er ikke "classy". Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Poenget mitt var ikke å diskutere om caps er classy eller ikke, det var å finne en MER classy caps enn den jeg har nå. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 PRL hadde en fin kolleksjon med skyggeluer i fjor, i hvertfall. Du får sjekke ut det. Det ser i det minste langt bedre ut enn flatbremmede skyggeluer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå