Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se dog litt bort i fra fargen, var bare et eksempel.

Men er flere versjoner;

pPOLO2-12707681_lifestyle_v360x480.jpg

pPOLO2-12707686_lifestyle_v360x480.jpg

pPOLO2-12298131_lifestyle_v360x480.jpg

pPOLO2-12298136_lifestyle_v360x480.jpg

Er enig at den med mange ruter kan være litt slitsom å se på. Spesielt den i mørk blå som er i spoiler. (nederste bildet).

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Kjøpte i Akersgaten ja, hun fikk med en spray fra Collonil (som også anbefales i lappen i vesken), men tenkte som du nevner på Renouvateur eller om det er andre produkter som kan funke bedre.

Har lest litt forskjellig om impregnering i skotråden og siden det er endel med god kompetanse på skinn her ville jeg bare høre :)

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg droppet impregnering. Bruk heller en god cleaner/conditioner, f.eks. renovateur. Hermes bruker det på sine vesker, så det er vel et tegn på at det er brukbart også på andre ting enn sko...

Lenke til kommentar

Har en skjorte i chambray fra Gant Rugger. Er mykere enn oxfordbomull (finnes det noe godt norsk ord?), og ser mer ut som denim. Absolutt hverdagsstoff. Ville aldri brukt min skjorte i chambray til mer pyntede anledninger.

Endret av Phelge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som fkm sier, caps er ikke classy. Det har aldri vært classy. Uttrykket classy i seg selv er egentlig lite classy det og.

Polo har noen skyggeluer som er fin og ikke typisk flatbremmet Yankees for stekere i 17-års alderen, men de er ikke "classy".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...