Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er Lightweight Liddesdale med tanke på passform? Vil XS passe til en kar på rundt 172 cm? Når jeg prøver "Try before you buy" funksjonen, ser det ut til ermene vil bli for lange. Er ermene generelt lange?

Jeg er selv 181 cm og har Lightweight Liddesdale i XS. Ermene er akkurat passe til meg, og jeg har litt lengre armer enn "normalt".

Lenke til kommentar

Hva mener dere om "2-3 dagers skjegg" er det kult? selv liker jeg å spare litt skjegg, men problemet mitt er at jeg føler jeg har litt for dårlig skjeggvekst til å "pull it off", så lurer på om noen har tips som kan fremme litt skjeggvekst?

Kult og kult... Kan se bra ut på de som har tett/jevn vekst, men ikke ellers. Jeg har det konstant siden jeg bruker maskin som lar det være igjen 1-2mm av den enkle grunn av at jeg får utrolig lett betente hårsekker. Ser derfor bedre ut om jeg har litt hår i trynet enn masse røde prikker.

Det kommer litt an på også. Noen kvinner liker det og synes det er maskulint, mens andre synes bare det stikker, kiler og ser ustelt ut.

Lenke til kommentar

Hva mener dere om "2-3 dagers skjegg" er det kult? selv liker jeg å spare litt skjegg, men problemet mitt er at jeg føler jeg har litt for dårlig skjeggvekst til å "pull it off", så lurer på om noen har tips som kan fremme litt skjeggvekst?

Kult og kult... Kan se bra ut på de som har tett/jevn vekst, men ikke ellers. Jeg har det konstant siden jeg bruker maskin som lar det være igjen 1-2mm av den enkle grunn av at jeg får utrolig lett betente hårsekker. Ser derfor bedre ut om jeg har litt hår i trynet enn masse røde prikker.

Det kommer litt an på også. Noen kvinner liker det og synes det er maskulint, mens andre synes bare det stikker, kiler og ser ustelt ut.

Helt enig i det du sier her ja. Om jeg skal anlegge det skal det være velstelt, ellers kan det vertfall bli fort stikkete og kiler som du sier! Takker for input :)

Lenke til kommentar

Hva syns dere om hvite jeans? Jeg har et par fra Acne, men har bare brukt dem to ganger (begge ganger var whiteparty).

Kommer veldig ann på hav du kombinerer dem med, men det karen over postet er jo meget pent. Men du skal vite hva du driver med, ellers ender du fort opp med å se harry ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...