Haawy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Takk for tips! Jeg tror det blir petroleumsteknologi. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Noen som har forslag til fine, billige jakker? Leter selv etter lett bomullsjakke (sommer/vår), men har ikke funnet noen fine ennå. EDIT: Fant denne, fin? Jeg har den til venstre Hvordan er den størrelsesesmessig? ... og er du fornøyd med den? Har du fitpic? Btw, begge bildene er av samme jakke, bare knappene på den til høyre som reflekterer lyset fra kameraet. Har desverre ikke noe bilde, men størrelsemessig stemmer tabellen på siden bra. Bruker 38"-40" i dress (amerikansk størrelse) og har den jakken i medium. Den er også ganske bra sydd inn i ryggen slik at den ikke blir posete. Har bare brukt den 2 ganger, men er veldig fornøyd hittil, har ikke tatt den med til skredder, da jeg egentlig er rimlig fornøyd med passformen. Funker også og bruke skjorte + genser under den hvis man føler for det. Fikk den rimlig billig da den var på salg, og ralph lauren hadde også en 20% kode som var gyldig. Husker ikke hva den kom på, men kjøpte den og en skjorte defra, slik at det kom på rett over 200usd, slik at jeg fikk gratis frakt (gratis sendt til proxyen vel og merke) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Selges den jakken i Norge? btw er fargen for sterk på denne shortsen (rød) ? Skjermen min lyver litt med farger nemlig. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-S2012/204507/687013/EMBROIDERED%2BBERMUDAS Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=ralph+lauren+palm+safari&_sacat=0&_odkw=ralph+lauren+palm&_osacat=0 Her er det to til salgs som viser andre bilder. Begge er i XL tho. Bestilte den fra ralph lauren i går og får den fraktet med JetCarrier. Noen som vet sånn ca når den kommer da? Flyfrakt. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Noen som har erfaringer eller vet at denne siden er til å stole på: https://www.outdoorandcountry.co.uk/ ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 de shipper ikke hit, Xabi. Er PRL regular fit slimmere enn custom fit på skjorter? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nei. Regular -> Custom -> Slim. Dette finner du forsåvidt rimelig grei info om på RL sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvis noen av dere vurderer å kjøpe Herring Maranello i navy og bruker størrelse 41, let me know. Bestilte en størrelse for stor, men gidder ikke sende de tilbake. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hva mener dere om "2-3 dagers skjegg" er det kult? selv liker jeg å spare litt skjegg, men problemet mitt er at jeg føler jeg har litt for dårlig skjeggvekst til å "pull it off", så lurer på om noen har tips som kan fremme litt skjeggvekst? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Smør inn ansiktet med et egg hver kveld før du legger deg. 2 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 de shipper ikke hit, Xabi. Er PRL regular fit slimmere enn custom fit på skjorter? Jeg sendte mail, og fikk følgende svar: "I can confirm that we are able to send orders to Norway. Please read carefully the following instructions: Unfortunately due to restrictions placed on us by Barbour we are unable to allow customers to select international delivery and billing options in our online registration form. You can, however, register at our international site, www.outdoorandcountry.com which has the option to choose international destinations. Non-Barbour items can be ordered in the same website. Should you wish to order any Barbour items, once you have registered as above, please then visit our other sites, www.outdoorandcountry.co.uk or www.barbourbymail.co.uk to place the order. You can log in to your account using the same login details as on the www.outdoorandcountry.com website" Verdt å ta sjansen og bestille? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvis du kan bestille fra Barbourbymail.co.uk er det fantastisk! De har jo absolutt (nesten) alle Barbour jakkene! ^Skal prøve det ut. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er ganske amatør på hvilke plagg som passer til hva, så lurer på hvilke sko og jeans som passer til en lysgrå v-hals genser, med hvit skjorte og tynt sort slips? Anledningen er en tur på byen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tja, vanskelig å bomme om du går for ett par mørke, ensfargede jeans og brune sko.. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvis du kan bestille fra Barbourbymail.co.uk er det fantastisk! De har jo absolutt (nesten) alle Barbour jakkene! ^Skal prøve det ut. Gir du meg beskjed hvis du bestemmer deg for å prøve det ut ? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kan jeg sikkert, men trenger ikke noe derfra på en stund. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvordan er Lightweight Liddesdale med tanke på passform? Vil XS passe til en kar på rundt 172 cm? Når jeg prøver "Try before you buy" funksjonen, ser det ut til ermene vil bli for lange. Er ermene generelt lange? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå