Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er der (eller minimum går forbi) hver eneste dag, og aldri før har noen så tydelig skreket "jeg er interessert i klassisk herremote" :p

Han hadde grå bukse og grå blazer, brune brogues, mørkeblå v-hals og blå skjorte. Relativt vanlig, forsåvidt, men det skilte seg likevel ut på ett vis. Alt satt veldig bra og det hele så veldig gjennomført ut. Gikk med en ganske spesiell veske.

Niko: Bor du på løkka?

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

I så fall er det max-modellen som passer deg, og da går du for den i en eller annen farge. Selv er jeg lite fan av såpass lyse jeans, men jeg synes det er gøy å slite inn mine egne jeans. Så da kan man jo gå for max raw eller max soft raw. Er du ikke fan av det kan du jo alltids gå for max cash eller max brand.

Lenke til kommentar

Hvis dere skulle valgt to jeans herfra, hvilke ville dere valgt?

http://shop.acnestud...2012/jeans.html

De som passet meg best...

Så hvis Max Vintage Light passet best, ville du gått for den? Didn't think so. Jeg var mer nysgjerrig på hvilket utseende jeg bør gå for. Noen andre?

Nei, jeg ville gått for Max raw, som ville passet meg nøyaktig likt. Samme modellnavn = samme passform. Duh.

Lenke til kommentar

I så fall er det max-modellen som passer deg, og da går du for den i en eller annen farge. Selv er jeg lite fan av såpass lyse jeans, men jeg synes det er gøy å slite inn mine egne jeans. Så da kan man jo gå for max raw eller max soft raw. Er du ikke fan av det kan du jo alltids gå for max cash eller max brand.

Max Vintage Light var bare et eksempel på et utseende jeg ikke liker. Jeg er enig med deg, jeg er lite fan av lyse jeans. Men jeg kjøpte meg et par max cash for 3 år siden ca. Likte dem så godt at jeg brukte dem opp. Kanskje jeg skal gå for et nytt par. Kjøpte også max optic til et white party en gang. Passet perfekt. Så jeg vet at max passer. Lurer bare på hvilke to farger jeg bør gå for. La oss si jeg kjøper max cash igjen. Hvilken skal jeg kjøpe i tillegg? :)

Edit. Så nå at de hvite var roc. Så da går jeg vel for den passformen siden de passer perfekt. Og fargene blir vel cash og raw.

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar

Noen som har forslag til fine, billige jakker?

Leter selv etter lett bomullsjakke (sommer/vår), men har ikke funnet noen fine ennå.

EDIT: Fant denne, fin? :)

cCQOf.png

Jeg har den til venstre :)

Hvordan er den størrelsesesmessig? ... og er du fornøyd med den? Har du fitpic?

Btw, begge bildene er av samme jakke, bare knappene på den til høyre som reflekterer lyset fra kameraet. :)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Trenger flere "tømmerhogger" rutete skjorter. Skal bruke de når jeg fisker og går på fjellturer. Har funnet mange fine fra RL, men synes det de blir litt dyre til sløye fisk i. Hvor kan jeg finne slike skjorter?

p2Kau.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Lykke til med å finne fra Studentsamskipnaden. Der har søknadsfristen gått ut og det er vel et par hundre på venteliste -- men sett deg opp nå, heller det enn siden.

Ellers får du tråle Finn.no og hybel.no. Hører at det skal hjelpe å legge inn en "ønskes leid"-annonse, at mange utleiere heller ser der enn å legge ut annonse og bli kontinuerlig oppringt i flere dager.

Hva skal du studere forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...