NgZ Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hehe, å ødelegge dimplen etterhvert som man strammer til knuten hører jo med. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg trenger ny lommebok (ikke kortholder) noen som har noen tips? Den burde ha plass til en del kort, sedler og mynter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Trenger noen hvite t-skjorter, helst med v-hals, har prøvd de på H&M (De som det ikke står L.O.G.G inni), men de likte jeg ikke (For trang passform). Hvor burde jeg lete? Tips: "passform" er ikke et engelsk ord Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvor er det billigst å kjøpe Polo's slim-fit skjorter? Takk -Salbu Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis du tenker på Polo Ralph Lauren, så må det være ebay. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Underbukser. Sånne som ikke klemmer ballene og som kan sitte høyt og komfortabelt. Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 De selger noen frekke silkeboksere på Kappahl. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tja, jeg synes de fra MAN er ganske gode, fra Dressmann. PRL sine er også veldig behagelige. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis du tenker på Polo Ralph Lauren, så må det være ebay. Ja, selvfølgelig.. Glemte vist å skrive det! Jeg får lete videre der da.! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Trenger noen hvite t-skjorter, helst med v-hals, har prøvd de på H&M (De som det ikke står L.O.G.G inni), men de likte jeg ikke (For trang passform). Hvor burde jeg lete? Tips: "passform" er ikke et engelsk ord Har jeg aldri trodd heller. PS: Du glemte komma. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 ...Pappa betaler... ...Det er ikke mangel på penger... Keegt. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Men to strikker rundt chinosene er fjernet nå går jeg utifra ? Hoho Oh snæp! De er looooong gone, ja.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Trenger noen hvite t-skjorter, helst med v-hals, har prøvd de på H&M (De som det ikke står L.O.G.G inni), men de likte jeg ikke (For trang passform). Hvor burde jeg lete? Tips: "passform" er ikke et engelsk ord Har jeg aldri trodd heller. PS: Du glemte komma. Da er det rart du brukte det i en engelsk post på SF... 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 På Grønland(?) gjelder det å ha skoene i orden. Stemmer. Løy litt da, kommer nok ikke til å løpe så mye kjenner jeg meg selv rett. Tok turen innom G-sport etter jobben, første jobbdag i converse. Aldri igjen Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som vet om noen nevneverdige shoppingsteder i Krakow? Tenker da egentlig på alt kurant til stilen i denne tråden. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Stemmer. Løy litt da, kommer nok ikke til å løpe så mye kjenner jeg meg selv rett. Tok turen innom G-sport etter jobben, første jobbdag i converse. Aldri igjen Jeg har begynt å bruke mine Jack Purcells mer og mer. Nå sitter jeg for det meste stille på jobb da... Det var kanskje ikke utseende du tenkte på, haha. Det eneste problemet jeg har er at de knirker når jeg går. Noen som har opplevd det samme og/eller har noen løsning? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som har forslag til fine, billige jakker? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Noen som har forslag til fine, billige jakker? Leter selv etter lett bomullsjakke (sommer/vår), men har ikke funnet noen fine ennå. EDIT: Fant denne, fin? Endret 5. juni 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Si meg, var en av dere i MoV-mafiaen på trikkestoppet olaf ryes plass i dag ca 1535? Var en der som så til de grader så ut til å være uniformert herifra:p Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hva hadde han på seg, Herr Brun? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå