Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man bruker vell ikke hvit skjorte på fest? Er ikke det bare til VEELDIG offisielle ting da? Slik som å møte kongen, begravelse og bryllup?

Angående skjorter , men men.. Jeg orker ikke å BARE bruke sjorte. Får som sakt se etter bomull cardigans da.

Lenke til kommentar

Lol. Møte kongen.

Jaja, skjer ikke så ofte men bare brukte der for å fylle opp på argumentene da. Et par sider tibake her så kranga folk som bare f** om at man BARE skulle bruke hvit skjorte om det var noe veldig spessielt, men nå? Neida, bare bruk hvit skjorte du, heck du kan jo gå med hvit skjorte på skolen... Skjønner du nå?

Lenke til kommentar

Angående skjorter , men men.. Jeg orker ikke å BARE bruke sjorte. Får som sakt se etter bomull cardigans da.

Huh? Burde jo uansett bruke en skjorte under cardigansen. Hvorfor orker du ikke bruke skjorte? En button down skjorte i oxford eller et mykt stoff er da veldig behagelig å ha på seg...

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Huh? Burde jo uansett bruke en skjorte under cardigansen. Hvorfor orker du ikke bruke skjorte? En button down skjorte i oxford eller et mykt stoff er da veldig behagelig å ha på seg...

Greit, fordi jeg vill ikke bruke de "samme" klærene (dvs den "nesten" samme klesstilen i 80 framt til jeg dør). Men får se da. Må jo gå ann å finne noe, selvom kompisen min ikke synes skjorte er noe særlig så er jeg litt redd for hva de andre da kommer til å synes.

Noen bra butikker som selger billige cardigans? Trenger nok 2-3 stk

Lenke til kommentar

Du vet du helt fint kan variere en klesstil sant? Jeg har bygd stilen min i snart 3 år nå, og det er fremdeles mange ting jeg vil forbedre og mange områder der jeg stadig vekk utvikler meg på..Dessuten er det ikke slik at du nødvendigvis må holde deg til en klart definert stil. Jeg kan finne på å gå i brouges, chinos, OCBD-skjorte og trench på skolen en dag, for så å komme i sneakers, jeans, t-skjorte og en litt mer streetware-jakke neste dag..(selv om det hører sjeldenhetene til).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde tråden var død, siden jeg ikke fikk noen notifications.. flaut.

Jeg bor i Nittedal, utenfor Oslo. Siden jeg ikke har noen skjorter kan jeg sikkert bruke litt penger på det. Pappa betaler :tease:. Siden jeg ikke er en bortskjemt drittunge, og jeg ikke har hjerte til å robbe gammer'n for penger vil jeg helst ikke at den skal koste så alt for mye. Ville vært fint om den passa til høytider også. Det var "dresskode: pyntet" på festen.

Edit:

prisklasse helst under 800. Det er ikke mangel på penger, men gjerrighet er en familietradisjon.

Endret av JohnsonJr
Lenke til kommentar

Jeg trodde tråden var død, siden jeg ikke fikk noen notifications.. flaut.

Jeg bor i Nittedal, utenfor Oslo. Siden jeg ikke har noen skjorter kan jeg sikkert bruke litt penger på det. Pappa betaler :tease:. Siden jeg ikke er en bortskjemt drittunge, og jeg ikke har hjerte til å robbe gammer'n for penger vil jeg helst ikke at den skal koste så alt for mye. Ville vært fint om den passa til høytider også. Det var "dresskode: pyntet" på festen.

Edit:

prisklasse helst under 800. Det er ikke mangel på penger, men gjerrighet er en familietradisjon.

Tror kanskje jeg har én skjorte som koster over 800, resten ligger rundt 400-600. Jeg har riktignok kjøpt mange i utlandet, men at man må kjøpe skjorter til 1000-1500 kroner for at det skal passe og se bra ut er tullball.

Jeg er desverre ikke godt nok kjent med Oslo til å anbefale deg butikker for skjorter, men det burde være nok av personer som kan gjøre her! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...