Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å legge opp bukser før (altså fått noen som kan det til å gjøre det), men jeg synes aldri resultatet blir bra på (denim) jeans. Dressbukser, chinos o.l. er det ikke noe stress å legge opp, men jeg foretrekker heller å kjøpe jeans i riktig lengde enn å legge de opp. Jeg har tilgode å få et par jeans lagt opp som faktisk har sett like bra ut i sømmen/kanten nede som de var originalt.

 

Men siden det faktisk blir produsert, burde det jo være mulig å finne ett eller annet sted?

Lenke til kommentar

Er enig at slikt han har det på seg er stygt som fy.

 

Men vesten og ikke drattopp genser må jo gå an? Trenger noe alternativt som ikke er så tjukt til sommeren, tenkte jeg skulle til oslo (rundt karl johans gate) Noen kule klær ute å går i de butikkene? Trenger ideer også.

 

Skal også innom steen&strøm og palêet

Lenke til kommentar

Vest og langermet trøye ser jævlig stygt ut :p Men smaken er som baken.

Jeg er glad i Høyer og Follestad (som begge ligger i samme senter, Eger på Egertorget (d'oh). Men vet ikke om du finner J. Bieber-stilen der.

 

Jasså? Har litt dårlig med klær nå, trenger noe tynt men som dekker "hele" kroppen (dvs bukser og genser...). Og vest er jo ikke så alt for tykt.

 

Hmm.. Er ikke så veldig fan av å bare "loote" ting jeg finner i butikken, har nok ikke så veeeldig mye inspirasjon der og da.

 

Vest og skjorte da? Nærmer vi oss et akseptabelt nivå? er jo trossalt ungdomsskolen, ikke et jobbmøte

Endret av Stalthy
Lenke til kommentar

Drit i vesten, gå heller bare i skjorte.

 

Njøh, jeg har 3-4 plagg som jeg kan ha på meg. Så bare et alternativ blir LITT kjipt. Må ha nok noe variasjon..

 

Ser dette så ille ut da?`

Det ser ikke ille ut ved første øyekast. Grunnen er at modellen er latterlig kjekk og har super kropp. Han vil se bra ut uansett hva han går med. Hadde en med normalt utseende og tynn/tjukk kropp hatt på samme antrekk ville det ikke funket.

 

edit: Om du er ute etter noe du kan ha over skjorte hadde jeg gått for en enkel cardigan, ensfarget (ikke svart) og uten stor logo. V-hals genser over skjorte ser teit ut på folk i din aldersgruppe synes jeg.

Endret av Vowels
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Drit i vesten, gå heller bare i skjorte.

 

Njøh, jeg har 3-4 plagg som jeg kan ha på meg. Så bare et alternativ blir LITT kjipt. Må ha nok noe variasjon..

 

Ser dette så ille ut da?`

Det ser ikke ille ut ved første øyekast. Grunnen er at modellen er latterlig kjekk og har super kropp. Han vil se bra ut uansett hva han går med. Hadde en med normalt utseende og tynn/tjukk kropp hatt på samme antrekk ville det ikke funket.

 

edit: Om du er ute etter noe du kan ha over skjorte hadde jeg gått for en enkel cardigan, ensfarget (ikke svart) og uten stor logo. V-hals genser over skjorte ser teit ut på folk i din aldersgruppe synes jeg.

 

 

Er ikke cardigan nokså varmt i 15-20 grader da? Er jo heller ikke -30 minus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...