Pernille M Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 På Weekday legger de opp jeans for deg. Har forsåvidt opplevd å finne bukser med 30 i lengde der også, men de blir visst fort utsolgt fordi de tar inn så få. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har prøvd å legge opp bukser før (altså fått noen som kan det til å gjøre det), men jeg synes aldri resultatet blir bra på (denim) jeans. Dressbukser, chinos o.l. er det ikke noe stress å legge opp, men jeg foretrekker heller å kjøpe jeans i riktig lengde enn å legge de opp. Jeg har tilgode å få et par jeans lagt opp som faktisk har sett like bra ut i sømmen/kanten nede som de var originalt. Men siden det faktisk blir produsert, burde det jo være mulig å finne ett eller annet sted? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva for noe klær er det JB har? Noe av det ser litt pent ut. Bortsett fra skoa. De er jo helt j**** Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 31. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2012 Hva i all verden er det som ser pent ut av det der? Grusomt, alt sammen. 11 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Levi`s lager bukser i 30/30, så finner du en butikkk med godt utvalg kan du muligens finne fra dem. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Buksene JB har på seg er jo horribel. Det eneste av det han har på seg der som ikke ser helt grusomt jævlig ut er den langermede trøyen i hvitt. Men så skal det så vanvittig mye til før man klarer å lage dem stygge også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Høy crewneck og armene dratt opp. For all del, er jo ikke motbydelig, skal som du sier mye til å gjøre en hvit trøye stygg, men han prøver jaggu Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Er enig at slikt han har det på seg er stygt som fy. Men vesten og ikke drattopp genser må jo gå an? Trenger noe alternativt som ikke er så tjukt til sommeren, tenkte jeg skulle til oslo (rundt karl johans gate) Noen kule klær ute å går i de butikkene? Trenger ideer også. Skal også innom steen&strøm og palêet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Vest og langermet trøye ser jævlig stygt ut Men smaken er som baken. Jeg er glad i Høyer og Follestad (som begge ligger i samme senter, Eger på Egertorget (d'oh). Men vet ikke om du finner J. Bieber-stilen der. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Vest og langermet trøye ser jævlig stygt ut Men smaken er som baken. Jeg er glad i Høyer og Follestad (som begge ligger i samme senter, Eger på Egertorget (d'oh). Men vet ikke om du finner J. Bieber-stilen der. Jasså? Har litt dårlig med klær nå, trenger noe tynt men som dekker "hele" kroppen (dvs bukser og genser...). Og vest er jo ikke så alt for tykt. Hmm.. Er ikke så veldig fan av å bare "loote" ting jeg finner i butikken, har nok ikke så veeeldig mye inspirasjon der og da. Vest og skjorte da? Nærmer vi oss et akseptabelt nivå? er jo trossalt ungdomsskolen, ikke et jobbmøte Endret 31. mai 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Drit i vesten, gå heller bare i skjorte. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Drit i vesten, gå heller bare i skjorte. Njøh, jeg har 3-4 plagg som jeg kan ha på meg. Så bare et alternativ blir LITT kjipt. Må ha nok noe variasjon.. Ser dette så ille ut da?` Endret 31. mai 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det ser helt jævlig ut. Megadouche. Det JB har på seg ser forresten ut som en pullover, ikke vest. Vest er for douches, pullover er for bestefar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Med 99% sannsynlighet greier ikke du pulle off vest. Dette fordi jeg ser du er 16 år. Tror ikke jeg har sett noen som har greid å se bra ut i kun vest. Vest fungerer for min del kun som en del av en "3-piece suit". Ikke alltid det ser like kult ut da heller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva med å kjøpe flere skjorter? Evt. med en v-halsgenser eller to. Veldig standard, men funker stort sett. Selv jeg ser bra ut i det Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Drit i vesten, gå heller bare i skjorte. Njøh, jeg har 3-4 plagg som jeg kan ha på meg. Så bare et alternativ blir LITT kjipt. Må ha nok noe variasjon.. Ser dette så ille ut da?` Det ser ikke ille ut ved første øyekast. Grunnen er at modellen er latterlig kjekk og har super kropp. Han vil se bra ut uansett hva han går med. Hadde en med normalt utseende og tynn/tjukk kropp hatt på samme antrekk ville det ikke funket. edit: Om du er ute etter noe du kan ha over skjorte hadde jeg gått for en enkel cardigan, ensfarget (ikke svart) og uten stor logo. V-hals genser over skjorte ser teit ut på folk i din aldersgruppe synes jeg. Endret 31. mai 2012 av Vowels 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Noen som har lyst på sko av stingray-skinn som du kan designe selv? De kombinerer de designene du har valgt genetisk, og de avler frem en ny stingray, som senere blir avlivet og brukt til å lage din sko. Herlig.. Endret 31. mai 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Drit i vesten, gå heller bare i skjorte. Njøh, jeg har 3-4 plagg som jeg kan ha på meg. Så bare et alternativ blir LITT kjipt. Må ha nok noe variasjon.. Ser dette så ille ut da?` Det ser ikke ille ut ved første øyekast. Grunnen er at modellen er latterlig kjekk og har super kropp. Han vil se bra ut uansett hva han går med. Hadde en med normalt utseende og tynn/tjukk kropp hatt på samme antrekk ville det ikke funket. edit: Om du er ute etter noe du kan ha over skjorte hadde jeg gått for en enkel cardigan, ensfarget (ikke svart) og uten stor logo. V-hals genser over skjorte ser teit ut på folk i din aldersgruppe synes jeg. Er ikke cardigan nokså varmt i 15-20 grader da? Er jo heller ikke -30 minus Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da kan du jo gå i bare skjorten. Og en bomullscardigan er neiggu ikke mye varm. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Noen som kan hjelpe meg med å finne en hvit skjorte til en bursdagsfest? Jeg er 17 år og har ingen hvite skjorter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå