Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nekter å tro at en som ikke bryr seg om merket på klærne tilfeldigvis plukker ut to par med Lacoste-sko.

 

Uansett, skinnskoene til Lacoste har grei kvalitet. Bare hold deg unna tøy-skoene deres. Svært dårlig kvalitet. Ikke det at man kan forvente allverden til den prisen de selges til, men.

Lenke til kommentar
Nekter å tro at en som ikke bryr seg om merket på klærne tilfeldigvis plukker ut to par med Lacoste-sko.

5486212[/snapback]

 

så fordi de to skoa jeg har godkjent til nå var lacoste, så bryr jeg meg om merket på klær?

jeg VET at jeg ikke bryr meg om merket på et plagg så lenge jeg liker plagget. da kan det like gjerne være fra h&m som d&g, det er uten betydning for meg. så med andre ord, et sted brister logikken din. eller så mener du at jeg sitter her og lyver =]

 

men ihvertfall...er det noen som har noen meninger om det opprinnelige spørsmålet mitt? jeg tror jeg har bestemt meg, men det kunne vært greit å høre noen andres synspunkt..

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Nekter å tro at en som ikke bryr seg om merket på klærne tilfeldigvis plukker ut to par med Lacoste-sko.

 

Uansett, skinnskoene til Lacoste har grei kvalitet. Bare hold deg unna tøy-skoene deres. Svært dårlig kvalitet. Ikke det at man kan forvente allverden til den prisen de selges til, men.

5486212[/snapback]

Mine holdt ikke lenge, hvite skinn

Lenke til kommentar
Den var vel gråbrun med et snev av rødt (rosa) i seg, men jeg ville nok kalt fargen for grå.

5486140[/snapback]

«Et snev»? Med mindre jeg er farveblind, er den rosa over det hele. For øvrig er jeg helt enig med HalTan (dét er ikke ofte jeg er :whistle:); den dressen ser ikke ut i måneskinn. Men, men. Hver sin smak, og godt er det.

Lenke til kommentar
Hvilken prisklasse ligger denne i?

Må si at jeg ble fasinert av den, men prisen er sannsynligvis alt for høy.

5485284[/snapback]

Du har sannsynligvis rett, selvfølgelig litt avhengig av størrelsen på budsjettet. Etro har ikke de dyreste dressene, men 10-15k må du fort vekk regne med, kanskje litt mer.

 

Nye sko i dag, uten at jeg vet hvorfor. Brunt skinn, type halvhøye «racingsko» (vet ikke hvordan jeg skal beskrive de ellers) med snøring. Var et tvilstilfelle, men med en prislapp på latterlige 850,- (halv pris, uten at det burde være særlig vesentlig) var det ingen grunn til å bruke tid på å tenke over saken.

Lenke til kommentar

Det dreier seg ikke egentlig om det, men om at jeg pleier å betale, tja, rundt det tredobbelte for sko, og at dette er høye skinnsko i forholdsvis god, italiensk kvalitet. Om jeg i tillegg klarer å forarge en tilhenger av sosialdemokratiske verdier mens jeg holder på er det selvfølgelig positivt.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Hvor får jeg kjøpt denne jakka eller en lignenes?

 

0008.jpg

 

En som postet dette bildet tidligere i posten.

 

Har lyst på den eller noe som denne på bildet under her. Den er fra AngryYoungAndPoor.com, men liker ikke å bestille klær fra utlandet.

 

Koster 66$:

post-34289-1138057256_thumb.jpg

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...