Vertical^ Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har en pea coat fra H&M som jeg har i str. 46, så dessverre. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Noen som har erfaring med å kjøpe skreddersydd dress ifra utlandet? Noen som har gjort det eller kjenner til noen utenlandske nettsider for det? Tenker da å gå å få tatt mål hos skredder i Norge for å få den laget billig i utlandet. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Noen som har erfaring med å kjøpe skreddersydd dress ifra utlandet? Noen som har gjort det eller kjenner til noen utenlandske nettsider for det? Tenker da å gå å få tatt mål hos skredder i Norge for å få den laget billig i utlandet. Det hjelper ikke å ta mål i Norge for så å bestille på internett, da er det bedre å kjøpe RTW dresser. Skal du ha skreddersydd dress anbefaler jeg å gjøre målene hos de som skal lage dressen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Målene er jo de samme om det er en i utlandet eller en her hjemme. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hjelper å si hvilket land og by du skal til. Når det gjelder en skreddersydd dress ser jeg ikke poenget i å ta mål hos noen andre -- du bør likevel ha 3-4 turer til skredderen med prøving og videre tilpasning før den blir ferdig. Det er jo tross alt snakk om et plagg som blir sydd helt fra bunn av for å passe deg perfekt, og da går det naturligvis ikke an å få det perfekt på første forsøk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Kan tenkes at han mener MTM dress. Da burde det gå å ta målene hjemme, så fremt man regner med å måtte gjøres små justering lokalt senere. Endret 19. mai 2012 av thrice Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ville da ikke tro det skulle være problem å lage en passene dress når de har mål, får sjekke litt priser, går jo an å justere litt her hjemme slikt som thrice sier. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Mine Ray-Ban Wayfarers klarte å gå i vaskemaskinen, og kom ikke fullstendig helskinnet ut av det, mye riper og slikt hvilket gjør at jeg personlig ser på det som nødvendig å skaffe meg et par nye solbriller. Har da flere spørsmål på lager, hva slags solbriller er det som er "in" nå til sommeren og finnes det noen butikker hvor du kan bytte inn dine gamle solbriller og kjøpe et par nye for billigere pris? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Remake av skjorta mi fra Moderntailor kom i dag, poster fitpic bilder snart slik at jeg kan gjøre små justeringer til neste gang. Selve passformen er jeg veldig fornøyd med, men alltid noe som kan endres når man bestemmer målene selv. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Glem det. Endret 21. mai 2012 av Henrik C Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Pleier deres varer å bli sendt til importvurderingen? Altså at dere har fått beskjed om det på forhånd at den ankommer "Oslo Parcel Centre"? For noen dager siden kom det på Postens sporing at det tar 1-2 dager ekstra tid når den blir fortollet, og at nå er den hos importvurderingen. Pakken ble kjøpt hos ebay og den ble merket som gave. Tror dere tollen vil merke dette? Endret 21. mai 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Kommer an på selgeren. Var det en bedrift vil det merkes, er det en person vil det trolig ikke merkes. Endret 21. mai 2012 av Christian B 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen som har noen tips om skobutikker på nett som selger sneakers? Lenke til kommentar
ælg Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 LarsP: eastbay.com, asos.com, dr.jays.com. Du er sikkert klar over de allerede, men ja, just my two cents. Hvilken slipsknute er dette? Er det dobbelt four-in-hand? Har kikket endel nå, og klarer ikke å plassere den helt definitivt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ser for min del ut som en dobbel four-in-hand, men jeg er ikke verdens beste på slipsknuter så ikke ta det for god fisk.. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Når begynte folk å oversette "sports coat" til "sportjakke"? "Sport" i den engelskspråklige betegnelsen på jakker har jo ingenting med idrett å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som har noen tips om skobutikker på nett som selger sneakers? Heppo, Brandos, Ebay. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som har peiling på å skifte knapper av bolt-typen (altså en spiss ende som skal stikkes gjennom stoffet på klesplagget og inn i selve knappen)? Vet det finnes enkelte typer med en slags hekteanordning, men på den jeg har er selve bolten helt glatt, og da lurer jeg på om det må noe verktøy til? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som har tips til noen finere badeshortsher? Vil langt vekk fra "surfershortshene" i år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå