fkm Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Lol, ikke meg heller. Og forøvrig blir det helt feil å si at han er "en av få som alltid går med sorte sko til navy dress". Det er en helt normal kombinasjon i alle litt mer konservative jobber. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 ^Jepp. Ser mye sprekere ut med brune sko imo. Når jeg jobba på en flyplass så var navy dress + svarte sko over alt å se, så nå minner det meg bare om det. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Andrea Luparelli driver Sartoria Ripense i Roma. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Andrea Luparelli driver Sartoria Ripense i Roma. Dæven, fett. Fkm: Hvilken størrelse har du i Suit Supply?? De selger jo ikke jakke/bukse hver for seg, er jo håpløst. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Størrelsene til SS er helt fucka. Jeg ville ikke bestilt på nett uten å prøve først. Jeg bruker 42R, men ikke legg så mye vekt på det.. Jeg kunne like greit endt opp med 40L, men den var for stor i bukselivet (buksen på en 40L er altså større enn buksen på en 42R, forstå det den som kan...). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Trenger ikke bestille på nett,var kjapt innom butikken i dag og 40L passet perfekt på jakken, men buksen var altfor liten i både lår og liv. Dette var Napoli-modellen jeg testa, de hadde ingen andre pene i 40L, så jeg gadd ikke teste andre. Vet du om det er forskjell på modellene der? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg prøvde bare London, så jeg vet ikke om det er forskjell på modellene nei. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Såg på den i navy i 38L - men det var kondom-fit på jakka, så måtte opp i str og da var det kun gråfargede modeller igjen. Prøvde også en cargo-bukse, haha - i str 56 var den fremdeles for tight i lårene. Latterlige størrelser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ryktene sier at de bruker tre forskjellige fabrikker, og at størrelsene derfor kan variere ganske mye.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Noen som veit om noen flere steder som har badedrakter a la denne? http://www.forplaycatalog.com/Cyprus-Sexy-Swimwear/441202/Product Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ehm... Hvor? Ser ingen håndtak. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Noen som veit om noen flere steder som har badedrakter a la denne? http://www.forplayca.../441202/Product Net-a-Porter, kanskje. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Til dere som har Viccel sokker..... Hvilken tykkelse har dere? Tenker å bruke sokkene hver dag til chinos og sneakers. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Wingtip derbys i lys brunt, semsket skinn til navy dress, er det ok? Anledningen er sommerbryllup. Skulle heller hatt lys grå dress egentlig, men det har jeg ikke, og er mye annet som skal kjøpes inn før ny dress (blant annet brune dressko i vanlig skinn). Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Til dere som har Viccel sokker..... Hvilken tykkelse har dere? Tenker å bruke sokkene hver dag til chinos og sneakers. Winterweight er passe til det meste, kunne ikke tenkte meg noe tynnere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Sko som er veldig mye lysere enn dressen er sjelden pent. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Vurderer å kjøpe meg en pea coat i 100% bomull som jeg kan bruke på sommertid, men av de jeg har funnet, er alle litt for store i størrelsen, da spesielt i lengden. Er det en grei jobb for en skredder å gjøre jakken kortere? Endret 18. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Vurderer å kjøpe meg en pea coat i 100% bomull som jeg kan bruke på sommertid, men av de jeg har funnet, er alle litt for store i størrelsen, da spesielt i lengden. Er det en grei jobb for en skredder å gjøre jakken kortere? Er da denne jeg har sett på: http://www.ctshirts....AV||||||||||||| Synes den var veldig fin, vurderer den nå selv, damn u. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Vurderer å kjøpe meg en pea coat i 100% bomull som jeg kan bruke på sommertid, men av de jeg har funnet, er alle litt for store i størrelsen, da spesielt i lengden. Er det en grei jobb for en skredder å gjøre jakken kortere? Er da denne jeg har sett på: http://www.ctshirts....AV||||||||||||| Du er ikke tilfeldigvis en størrelse 48 eller 52? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå