Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener bare å ha lest et eller annet sted at sorte sko er helt feil til grå dress, trodde det var i denne tråden, men kanskje ikke. Dog jeg vet ikke, har foreløpig kun en sort dress, så har ikke tenkt så mye over saken :)

 

Pluss at jeg personlig syns brune sko passer til grå dress bedre, men nå har jeg som sagt ikke en grå dress, og har heller ikke sett så mange med grå dress og sorte sko

Endret av dTd
Lenke til kommentar

De fleste med grå dress går da med svarte sko. Grått+Svart er jo en klassiker. Navy+Svart derimot. Men enig med de andre, gå for de brune cap-toe oxfordsene :)

 

Navy dress og sorte sko er da en helt grei kombinasjon det og. Det er jo nettopp til mørk dress (sort, mørkeblå og mørkegrå) at man kan bruke sorte sko. Jeg kan ikke tenke meg noen dressfarger som passer til sorte sko utenom de tre.

Lenke til kommentar

Dersom det er posten som er speditør, og adressen er korrekt, så er det vel bare å opplyse posten om feilen, så frakter de den til rett postkontor?

Ja, de gjør de, men svært motvillig, og du må beregne minst tre virkedager. Det skjedde OFTE for meg for et knapt år siden. Nå bor jeg en bydel hvis navn er identisk med det andre postkontoret, som bare er 150 meter unna så det er jo sikkert fort gjort (og heller ingen krise).
Lenke til kommentar

De fleste med grå dress går da med svarte sko. Grått+Svart er jo en klassiker. Navy+Svart derimot. Men enig med de andre, gå for de brune cap-toe oxfordsene :)

 

Andrea Luparelli er en av få som alltid går med svarte sko til navy dress. Selv synes jeg brune sko er penest til navy dress og svarte til grå dress.

Endret av Lapo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...