Jørgen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Apropos posten, er det noen andre her som noen gang har opplevd at pakken deres blir levert på feil postkontor? Irriterte meg over en ekstra reisetur i går for å plukke opp en pakke fra amazon.co.uk Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Har skjedd meg en gang, og en kompis en annen gang. Og det var til og med pakker bestilt fra norske nettbutikker... Men det er lenge siden nå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ja, for en stund siden ble en pakke som skulle til oss levert på holmlia postkontor. Man skulle tro at holmlia og Asker var ganske enkelt å holde fra hverandre... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dersom det er posten som er speditør, og adressen er korrekt, så er det vel bare å opplyse posten om feilen, så frakter de den til rett postkontor? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fortsatt forbanna irriterende når de ikke klarer gjøre jobben sin ordentlig Lenke til kommentar
Nash Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Har ofte skjedd med meg. Ender opp med at jeg må betale en ekstra kostnad for å få den sendt til et nærmere postkontor. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvis det er oppgitt riktig adresse skal du ikke behøve å betale noe som helst, i og med at det er posten som ikke har levert tjenesten det er betalt for. Er det oppgitt feil adresse blir selvfølgelig saken en annen... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 To dager til 17.mai. Hvilket par til en mørkegrå dress? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hm, nr 2 fra venstre på dagen, de i midten på kvelden? Evt en av de to hele dagen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Er det ikke FY-FY med sorte sko til grå dress? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Brune cap toe oxfords. Er det ikke FY-FY med sorte sko til grå dress? Nei, hvorfor skulle det vært det? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Mener bare å ha lest et eller annet sted at sorte sko er helt feil til grå dress, trodde det var i denne tråden, men kanskje ikke. Dog jeg vet ikke, har foreløpig kun en sort dress, så har ikke tenkt så mye over saken Pluss at jeg personlig syns brune sko passer til grå dress bedre, men nå har jeg som sagt ikke en grå dress, og har heller ikke sett så mange med grå dress og sorte sko Endret 15. mai 2012 av dTd Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 De fleste med grå dress går da med svarte sko. Grått+Svart er jo en klassiker. Navy+Svart derimot. Men enig med de andre, gå for de brune cap-toe oxfordsene Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Var de jeg helte mot mest også. Takk for hjelpen folkens! Begynner å bli en stund siden jeg var her sist ... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Det eneste som er skikkelig fy-fy er vel brune sko og svart dress. Bebe: Jeg likte nr. 2 fra høyre, men til dress er jeg veldig enig med de andre.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 De fleste med grå dress går da med svarte sko. Grått+Svart er jo en klassiker. Navy+Svart derimot. Men enig med de andre, gå for de brune cap-toe oxfordsene Navy dress og sorte sko er da en helt grei kombinasjon det og. Det er jo nettopp til mørk dress (sort, mørkeblå og mørkegrå) at man kan bruke sorte sko. Jeg kan ikke tenke meg noen dressfarger som passer til sorte sko utenom de tre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Joda, helt greit er det. Uttalte meg litt vel bastant Men syns grå+svart er penere enn navy+svart. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dersom det er posten som er speditør, og adressen er korrekt, så er det vel bare å opplyse posten om feilen, så frakter de den til rett postkontor? Ja, de gjør de, men svært motvillig, og du må beregne minst tre virkedager. Det skjedde OFTE for meg for et knapt år siden. Nå bor jeg en bydel hvis navn er identisk med det andre postkontoret, som bare er 150 meter unna så det er jo sikkert fort gjort (og heller ingen krise). Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) De fleste med grå dress går da med svarte sko. Grått+Svart er jo en klassiker. Navy+Svart derimot. Men enig med de andre, gå for de brune cap-toe oxfordsene Andrea Luparelli er en av få som alltid går med svarte sko til navy dress. Selv synes jeg brune sko er penest til navy dress og svarte til grå dress. Endret 16. mai 2012 av Lapo Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Det navnet der sier meg ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå